Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

zaxara in combo met doubling season

Sjansemaa
8 maanden geleden
hallo,

ik heb een vraag, stel ik heb Zaxara, the Exemplary en Doubling Season op het veld liggen en ik speelFeral Hydra voor 7x.
gebeurd er dan het volgende;?

Feral Hydra wordt een 14/14
en ik creeer 2 Hydra token van 14/14

of creeer ik feral hydra 14/14 en 1 token van 7/7 en 1 van 14/14?

Stass
Luctor
8 maanden geleden
Volgens mij maak je 2 0/0 tokens, en op 1 van die 2 komen 2x 7 +1/+1 (dus 14) counters. En Feral krijgt ook 14 counters. Vervolgens gaat je andere token met 0 counters dood.
dcgardulf
8 maanden geleden
je feral komt binnen met 14 counters volgens mij. Vervolgens creeër je een 1 token. door doubling season worden dat 2 tokens. Beide tokens hebben dezelfde "eigenschappen". dus allebei krijgen ze X counters. En door Doubling season wordt dat 2 x X.
Dus 14 counters voor Feral en 2 tokens met 14 counters door Zaxara.
axlar
8 maanden geleden
+1 voor Luctor
Cobaltius
8 maanden geleden
Je krijgt een Feral Hydra met 14 +1/+1 counters er op en twee Hydra tokens met 14 +1/+1 counters op ze alebij.

"If an effect, such as that of Parallel Lives, causes Zaxara's ability to create multiple Hydra tokens, they each receive X +1/+1 counters."
Hier is de link: https://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=578792
 bijgewerkt door Cobaltius 8 maanden geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top