Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

budget commander toernooi

Rody
5 maanden geleden
Goed nieuws, we hebben extra personeel dus we gaan nu voor het maximaal aantal beschikbare stoelen. Zou mooi zijn als we het vol kunnen krijgen dus roep je vrienden op om ook een tof budget deck te maken
dcgardulf
5 maanden geleden
Nice! ik ga iedereen erheen schoppen :-)
dcgardulf
5 maanden geleden
uit nieuwsgierigheid, is er al bekend welke promo kaart het dit keer wordt?
bartlooij
5 maanden geleden
Beetje laat in het gesprek maar vond dit een interessante voorstel.
Aan de ene kant lijkt dit me super interessante je zult veel commanders tegen komen die je nog nooit gezien hebt. Wordt zelf ook altijd erg enthousiast als ik een commander tegen kom waar ik nog nooit tegen gespeeld heb.

Aan de andere met deze restricties geef je spelers wel weer stukken minder vrijheid in wat ze willen spelen en vooral wat ze leuk miss vinden om te spelen. Er is een reden waarom ze in de top 200 staan dat kan zijn omdat dit vrij krachtige commanders zijn maar ook omdat mensen dit misschien de leukst commanders vinden om te spelen.

Ander nadeel vind ik ook dat dit het ook veel minder nieuw speler vriendelijk maakt die graag de game willen uitproberen. Ik ben door de lijst gegaan en staan nog best wel wat precon commanders in de top 200.

Quote:
1 maand geleden

Ik kan het hier alleen maar roerend mee eens zijn. Door een single limit zorg je er voor dat de dure staples minder snel gebruikt worden en mensen naar alternatieven moeten zoeken.


Het zal sommigen wel de gordijnen injagen maar van mij mag er een ban/discouragement komen op de top 200 commanders op EDHREC. Alle budget limits ten spijt kan een €50 Yuriko deck nog steeds in een paar turns de hele tafel uitmoorden en is Kenrith nog steeds onnaakbaar met een training grounds in play. Een budget event zou mijn inziens minder populaire/sterke commanders moeten showcasen met niche kaarten zonder dat deze ondergesneeuwd raken door commanders die zelf de all-in package zijn.
dcgardulf
5 maanden geleden
Inmiddels hadden wel al soort van consensus bereikt. Er worden vooralsnog geen verdere beperkingen opgelegd behalve het budget.
Perfect krijgen we het toch nooit. Hopelijk bouwt iedereen in de geest van het toernooi zijn/haar deck!
dcgardulf
4 maanden geleden
Rody was er stiekem al bekend welke promo kaart het wordt?
Rody
4 maanden geleden
Vorige keer was het voor iedereen Past in Flames omdat het toen het Doctor Who release weekend was. Nu zal het een random promo zijn van afgelopen Commander Party's, dus bv Unclaimed Territory.
dcgardulf
4 maanden geleden
Was weer een erg cool editie vandaag. Heb leuke decks gezien. Bedankt iedereen!
Wat mij betreft hoeft er niets aangepast te worden. Lager budget of banlist verandert de mindset niet van mensen die zo hard mogelijk willen gaan. Dus regels lijken me prima.
Left4Doner
4 maanden geleden
Daar sluit ik me bij aan. Leuke potjes, gezellige mensen. En iemand 'uitgeschakeld' met een Tasseled Dromedary
TheRobinros
4 maanden geleden
Quote:
40 minuten geleden
Daar sluit ik me bij aan. Leuke potjes, gezellige mensen. En iemand 'uitgeschakeld' met een Tasseled Dromedary


Graag geholpen. Wat een prachtpot was dat
Rody
4 maanden geleden
Veel mooie decks gezien inderdaad. Het was een mooie en gezellige dag. Helaas wel veel afmeldingen maar mijn vermoedens waren de drukke feestperiode en misschien ook veel zieke mensen.

Volgende keer weer op zaterdag! Ik ga kijken waar het mooi in de planning past.

Mocht je al eerder casual commander willen spelen? Kom dan naar de Commander Walk-in. Geen budget maar wel casual en is ook altijd erg gezellig !
offspring
4 maanden geleden
Quote:
3 dagen geleden
Daar sluit ik me bij aan. Leuke potjes, gezellige mensen. En iemand 'uitgeschakeld' met een Tasseled Dromedary


Nu ben ik toch wel benieuwd wat hier is gebeurd, hahaha.
Left4Doner
4 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
3 dagen geleden
Daar sluit ik me bij aan. Leuke potjes, gezellige mensen. En iemand 'uitgeschakeld' met een Tasseled Dromedary


Nu ben ik toch wel benieuwd wat hier is gebeurd, hahaha.


Robin, Robin, Brian en ik hadden een gaaf potje waarin een Tasseled Dromedary token werd gebuffed door ik geloof Homicidal Seclusion en Traitor's Clutch om de laatste puntjes schade aan iemand te doen. Maar nog absurder was dat TheRobinros met een d20 moest gooien en alleen met een 20 zou blijven leven. En wat gooit ie? Ja hoor.....
offspring
4 maanden geleden
Haha, dat zijn de mooiste potjes. Klinkt goed!
Left4Doner
3 maanden geleden
@Rody Al enig idee wanneer de volgende editie zal plaatsvinden?
Rody
3 maanden geleden
Ik ben nog bezig met de planning voor komende maanden maar het zal waarschijnlijk deze of volgende week aangekondigd worden!
Rody
3 maanden geleden
Een nieuwe datum voor de Budget Commander is zaterdag 9 maart, tevens de release van de Fallout Commander Decks. Dus dat is inclusief supertoffe* Fallout promo kaart.

Hopelijk zien we jullie dan!

https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/events/budget-commander-walk-in/1101

*onder voorbehoud want de kaart is op moment van schrijven nog niet bekend gemaakt.
dcgardulf
3 maanden geleden
uiteraard meteen ingeschreven
Ckri987
3 maanden geleden
He, jammer net in mijn werkweekend
Rody
3 maanden geleden
Quote:
3 uren geleden
He, jammer net in mijn werkweekend


Dan blijven er in ieder geval meer kudo's voor de anderen over. Of je moet een vrije dag inzetten
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 227 posts
  • Laatste post Gijsneus 16 dagen geleden
  • Gemaakt door dcgardulf 10 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top