Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magicers in omgeving Rotterdam

hallowman3
9 jaren geleden
Hallo,

Ik ben op zoek naar mensen in mijn beurt, Rotterdam dus om lekker magic te spelen. Mijn broer en buurjongen spelen ook magic maar die zitten meer achter de pc. Ik hoop lekker magic te kunnen spelen op bepaalde dagen.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Delft is ook omgeving Rotterdam en daar schijnt wel een leuke winkel te zitten .

Wellicht kun je wat specifieker zijn? Waar in of rond Rotterdam woon je? Wanneer wil je spelen? Hoe ver kun je reizen? Hoeveel man kun je in huis hebben?

Hoe meer info je geeft, des te beter de reacties!
hallowman3
9 jaren geleden
Ik woon ongeveer 10-15 km van centrum af en er kunnen wel stuk of 10 man bij mij in huis zitten en ik kan best ook die afstand reizen het kan zelfs nog verder. Dagen wanneer weet ik nog niet precies.
Julianm
9 jaren geleden
10-15 km van centrum, welke kant van het centrum want ik woon zelf in Zoetermeer. Maar ben binnen 5-10 min randje Rotterdam met de auto ( 20 min met metro ). Dat vind ik vrij in de buurt, en wat Mark zegt daar zit ook wat in. Als je aan de goede kant van Rotterdam woont sta je zo bij de BoM.
hallowman3
9 jaren geleden
Ik zit in Berkel en Rodenrijs verder is mijn geografische kennis niet zo groot dus ik geloof dat ik noord zit als de kaart klopt. Maar ik zal het thuis op een goede duidelijke map nog even checken
Julianm
9 jaren geleden
berkel dat zit aan de goede kant daar sta ik in 5-10 min als ik van zoetermeer naar rotterdam rij kom ik erlangs
hallowman3
9 jaren geleden
Ja ik zag het ook net op de kaart maar hier in Berkel, Rotterdam of Zoetermeer is allemaal geen probleem voor mij, ik zou zelfs de bus kunnen pakken naar Zoetermeer centrum.
Julianm
9 jaren geleden
Quote:
hallowman3 06-01-2015 om 14:35
Ja ik zag het ook net op de kaart maar hier in Berkel, Rotterdam of Zoetermeer is allemaal geen probleem voor mij, ik zou zelfs de bus kunnen pakken naar Zoetermeer centrum.


als je een keer naar de fnm wilt gaan op de bom moet je het maar even laten weten ik rij altijd door pijnacker heen richting delft dus misschien kan ik je dan ergens oppikken.
hallowman3
9 jaren geleden
Zijn er nog andere mensen in de buurt van rotterdam?
Thomas34
9 jaren geleden
Ik dus
En ik heb tot februari alle tijd. Alleen komende maandag een tentamen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top