Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Monday Night Magic in Delft

Ruud185
10 jaren geleden
Vanavond weer magic!?
SimonVanHoudt
10 jaren geleden
Maandag 6 januari, de nieuwe start van het jaar! Wie komt er allemaal?
Kofurea
10 jaren geleden
Ik kom langs!
ltlvampire
10 jaren geleden
Waar blijven jullie?
OK you bijna jets anders gaan zoeken in de spellenkast...
Magrathea
10 jaren geleden
Ik was er vorige week niet omdat ik ineens besloot ziek te worden. En vanavond wordt 'm ook niet vanwege tentamens... Pfft het zit me niet mee!

Vanavond zijn er sowieso mensen, ik verwacht de volgende twee weken wat minder mensen vanwege de tentamens maar daarna weer wel uiteraard
SimonVanHoudt
10 jaren geleden
Even kijken of er vanavind nog animo is. Ben er rond 9 uur.
ltlvampire
10 jaren geleden
In ga so ook richting kb
ichi
10 jaren geleden
awesome foto! Dat lijkt me echt nog wel een keer leuk om mee te doen. Ik moet dan wel ff mn casual decks op de schop nemen want nu zijn ze nogal irritant .
Magrathea
10 jaren geleden
Quote:
ichi 27-01-2014 om 14:03
awesome foto! Dat lijkt me echt nog wel een keer leuk om mee te doen. Ik moet dan wel ff mn casual decks op de schop nemen want nu zijn ze nogal irritant .


Geeft niet, sommige mensen van de groep verdienen het om af en toe eens flink de grond in gestampt te worden

Vanavond wordt er weer gespeeld! Niet door mij, ik ben laf en moet leren, ik moet mijn gezicht toch eens vaker laten zien
ichi
10 jaren geleden
Haha oh dat klinkt goed !
Ik heb het een maatje van me door gegeven. Ik zal wel aankondigen als we langskomen . Lijkt me gezellig
Ruud185
10 jaren geleden
Wordt er nog gekaart vanavond!?
Kan ik gelijk m'n standard deck ff testen wat nog vol proxy's zit
Magrathea
10 jaren geleden
@Ruud, sorry dat ik niet reageerde, ik was er wel gewoon komen, als er niemand is, gewoon gaan ouwehoeren met random mensen aan de bar!

Menschen! Morgen een special op de Koornbeurs: ruilavond! We hebben met een paar mensen afgesproken om ruilkaartjes mee te nemen, en hoe meer mensen dat doen hoe leuker er geruild kan worden door iedereen!
Maar ik neem in elk geval zeker ook een deckje, mijn vampires moeten weer eens uitgelaten worden. Zal er zelf zijn van +- 8u tot half 10, en misschien na half 12 nog als de training niet al te uitputtend was

Tot morgen!
Doyle
10 jaren geleden
Als ichi morgen gaat, kom ik misschien ook wel ff langs. Ruilavondje klinkt wel interessant ^^
Magrathea
10 jaren geleden
That's the spirit! ^^
We hebben dit een soort van op de release afgesproken, dus ik hoop dat ze het niet vergeten zijn!
En als er niet geruild kan worden kan er allicht een leuk potje gespeeld worden, nooit verkeerd toch?
Ik heb in elk geval dringend ruimte nodig in mijn map en heb vooral zin om even door de mappen van andere mensen te snuffelen, wie weet wat voor leuke ideetjes ik opdoe Zin in!
ichi
10 jaren geleden
Ik kom zo goed als zeker vanavond eventjes langs. Moet nog wel kijken hoe laat. 8 uur moet wel haalbaar zijn. (dingen voor werk voorbereiden)
Magrathea
10 jaren geleden
Ik ben er ook wel rond die tijd, halfzes klaar op de TU, effe eten en goan
Doyle
10 jaren geleden
Ik ben ook aanwezig met 2 anderen. Nemen ook wat deckjes mee dus blijven langer dan alleen voor trades.
Zoockey
10 jaren geleden
Tot hoe laat gaan jullie meestal door? Er is een klein kansje dat ik ook wel even langs kom! En de belangrijkste vraag natuurlijk, wordt er al een beetje Commander gespeeld? =D

PS: mocht ik komen, dan ben ik er waarschijnlijk pas na 9en, dat is geen probleem neem ik aan?
 bijgewerkt door Zoockey 10 jaren geleden
ichi
10 jaren geleden
Na 9 moet geen probleem zijn (lijkt me? voor wie een probleem? XD). Ik blijf wel minimaal tot 9 ja. Gezellig. Commander lijkt me cool maar duurt me te lang denk ik voor deze avond; ander keertje voor mij.
Magrathea
10 jaren geleden
Er zijn wel mensen met commander decks, ik zelf niet, maar ik kan je echt aanraden om als je langskomt gewoon te vragen of er mensen zijn die een keer willen afspreken voor Commander. Die mensen komen hier alleen niet in dit topic omdat ze meestal toch wel op de Koornbeurs zijn

Edit: ik hoor net dat er sowieso een commanderdeck in het pand zal zijn ^^
Ik ben er trouwens van ca. 8u tot half 10. Al ben ik de vorige keer tot kwart voor 10 gebleven ivm een epische battle van mijn modern angels tegen iemand anders zijn standard Rhakdos deck, dat was echt zo waanzinnig spannend dat ik overwoog mijn training te skippen
 bijgewerkt door Magrathea 10 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top