Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Ruilavond op de Koornbeurs

hallowman3
9 jaren geleden
Ik kan ook komen als ik niet zomaar uit het niets iets moet doen wat regelmatig gebeurt.
Taacoo
9 jaren geleden
Ik ben er waarschijnlijk ook al smiddag's. Niet echt een tijd. Vanaf 2-3u lijkt me?
JEV
9 jaren geleden
Kelder is wel pas vanaf 17u30 open. Zal proberen er zelf in ieder geval vóór 21u te zijn.
Taacoo
9 jaren geleden
Oh haha. Dan ben ik er waarschijlijk rond 6u hehe
Maurice
9 jaren geleden
wat is ongeveer het niveau van het ruilen en dat bedoel ik wat word er gemiddeld gezien geruild alleen mitics of ook daar onder?
JEV
9 jaren geleden
Ik neem in ieder geval een map met mythics/rares/foils mee. Ben je op zoek naar bepaalde series, uncommons/commons of tokens?
Maurice
9 jaren geleden
Nee het is niet dat ik direct iets zoek masr het is meer in verhouding van wat ik heb met of het de moeite waard is om te komen. Ik heb nou niet bepaalt de beste kaarte dus dat is het meer.
hallowman3
9 jaren geleden
Quote:
Thomas34 15-02-2015 om 22:44
Ik zou ook graag langs willen komen, maar ik moet die dag daarna weer vroeg beginnen. Dus als er nou iemand/een groepje is dat al wat eerder komt?


Ik zal ook eerder komen dan 21:00.
JEV
9 jaren geleden
Quote:
Maurice 19-02-2015 om 18:13
Nee het is niet dat ik direct iets zoek masr het is meer in verhouding van wat ik heb met of het de moeite waard is om te komen. Ik heb nou niet bepaalt de beste kaarte dus dat is het meer.

Ah zo, ik zal wat meer dan m'n map meenemem dan. Neem ook vooral wat decks mee!
Maurice
9 jaren geleden
Oke dat lijkt me leuk maar wat is nu het gemmiddelde niveau om het zo maar te zeggen van de trades. ps: weet nog niet of ik kan
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Maurice, voel jezelf niet 'te beginnend'. Ik weet zeker dat ze je op weg willen helpen, tips geven en daarna de vloer me je aanvegen met hun decks, zodat ze je nog meer tips kunnen geven . Als je kunt: lekker gaan, en dan pas besluiten of het beviel!
Magrathea
9 jaren geleden
Het verschilt heel erg, de spelers zijn van net beginnend tot intense pro's die grote matches spelen waarvan ik de namen niet eens ken

Je bent in principe welkom vanaf 17u30 maar het is een beetje jammer als iedereen erg gespreid komt, dan loop je misschien wel een hoop mis.

Zelf zal ik er de hele avond wel zijn. Tussen 18u30 en 19u30 (ongeveer) zal het wel leeg zijn in de kelder aangezien er dan eettafel is boven dus de meeste mensen van de Koornbeurs zijn dan aan het eten.
Taacoo
9 jaren geleden
Ik ben zelf nog een beginnende speler dus een lage drempel is er sowieso haha!
Maurice
9 jaren geleden
Ik ben er bij
hallowman3
9 jaren geleden
Hoe moeten we er eigenlijk komen (bij de kelder) adres is wel duidelijk maar moeten we eerst de Koornbeurs in ofzo?
JEV
9 jaren geleden
Het wijst zichzelf, gewoon de trap naar beneden nemen!
svenmaster
9 jaren geleden
Ik kom ook. Ik ben er ook wat vroeger 8 uur is dat goed?
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ruil ze! ik hoor graag nog mooie verhalen .
Thomas34
9 jaren geleden
Ik vond het erg geslaagd maandag
Vind het wel jammer dat ik alleen met Jur(rian/jen) en Peter heb kunnen spelen
Als ik de volgende keer dat er weer gespeeld niet vooraf een etentje heb, kom ik zeker eerder!
JEV
9 jaren geleden
Was erg gezellig! Met iedereen wat geruild én gespeeld. En nog wat nieuwe deckideeën opgedaan.

Werd mij toch iets te laat zo tegen twaalven. Geen idee hoe lang jullie nog door zijn gegaan.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 25 posts
  • Laatste post JEV 9 jaren geleden
  • Gemaakt door Magrathea 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top