Bane of Progress

Bane of Progress

Commander Anthology

When Bane of Progress enters the battlefield, destroy all artifacts and enchantments. Put a +1/+1 counter on Bane of Progress for each permanent destroyed this way.
€ 10,00

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

 Breng mij op de hoogte
Win een Boosterbox Modern Horizons Maak automatisch kans op een boosterbox Modern Horizons! Ontvang gratis loten bij elke 40 euro die je besteedt.

Kaart informatie

NaamBane of Progress
Manacost
Converted mana cost6
TypeCreature - Elemental
SetCommander Anthology 
RarityRare
Oracle tekstWhen Bane of Progress enters the battlefield, destroy all artifacts and enchantments. Put a +1/+1 counter on Bane of Progress for each permanent destroyed this way.
Power2
Toughness2
FlavortekstIt sees shaped stone and carved wood as mutilations.
ArtiestLars Grant-West
 

Decks met Bane of Progress

commander
Omnath
door BrickFace 6 dagen geleden
commander
Naya Wolves
door BlackAnimal 9 uren geleden
commander
yisan
door GhostKiller 22 dagen geleden

Reacties op Bane of Progress

MagnusMagicus
4 maanden geleden
De hele ability resolved van links naar rechts. Je kunt niet, zoals Blasty al zegt, reageren tijdens het resolven van een ability.

Dus de Bane entered de battlefield en triggert. Trigger gaat op de stack en niemand wil reageren, dus hij resolved. We beginnen met "destroy all artifacts and enchantments". Dus alle artifact en enchantments worden destroyed en liggen nu in de graveyard. Volgende stukje: Put a +1/+1 counter on Bane of Progress for each permanent destroyed this way." Je telt hoeveel er kapot is gegaan en je legt zoveel +1/+1 counter op de Bane. Er is niets dat dit tegenhoudt, want de Solemnity is al in de graveyard.
Blasty
4 maanden geleden
Het heeft met de volgorde van de tekst te maken, punten en komma's hebben geen invloed op de regels.
Je voert uit wat op de kaart staat, in de volgorde van de tekst.
Je kunt ook niet met een instant of ability iets doen tussen de regels, punten, en komma's door van een spell.
offspring
4 maanden geleden
Wij hebben iig tijdens het spel vanavond dezelfde conclusie getrokken - of in ieder geval: uiteindelijk besloten om wel de counters erop te leggen.

Heeft dit nou ook nog te maken met de punt in de regel tekst (tussen het desteoy effect en de counters, dus tussen "enchantments" en "Put")? Of staat dat er los van?

Iig dank voor de reactie!
MagnusMagicus
4 maanden geleden
Ja, dat klopt. Je destroyed het enchantment eerst, dus het is er niet meer als de Bane counters zou krijgen, dus hij krijgt ze gewoon.
Blasty
4 maanden geleden
Ja, lijkt mij van wel. Hij krijgt pas counters als het aantal artifacts en enchantments dat het graf in ging bekend is, in het graf hebben die kaarten geen effect meer zoals de static abilities van Solemnity.
offspring
4 maanden geleden
Vraagje! Wat als je met deze een Solemnity sloopt... Krijgt hij dan counters, of niet?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Joh inderdaad! Ik zat te denken en kon niets bedenken! Command Tower had ik wel bedacht, maar daar is ook een Judge promo van: Command Tower. En hij zat ook in Commander's Arsenal, al is dat wel een soort van Commander set .
robbertvanderkleij
3 jaren geleden
Homeward Path, zit alleen niet in deze editie.
Blasty
3 jaren geleden
Command Tower komt zo bij me op.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Is dit nu de enige gereprinte kaart die alleen maar in Commander sets is verschenen?
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top