Oracle of Mul Daya

Oracle of Mul Daya

Zendikar

You may play an additional land on each of your turns.
Play with the top card of your library revealed.
You may play the top card of your library if it’s a land card.
€ 29,00

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

 Breng mij op de hoogte
Spaar 29 gratis BoM punten Verdien BoM punten met elke bestelling. Spaar BoM punten voor gratis producten of winkeltegoed.

Kaart informatie

NaamOracle of Mul Daya
Manacost
Converted mana cost4
TypeCreature - Elf Shaman
SetZendikar 
RarityRare
Oracle tekstYou may play an additional land on each of your turns.
Play with the top card of your library revealed.
You may play the top card of your library if it’s a land card.
Power2
Toughness2
ArtiestVance Kovacs
 

Reacties op Oracle of Mul Daya

camiel567
5 jaren geleden
Ik heb er sinds gisteravond ook 1tje en ik ben er heel erg blij mee
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Prijzen van kaarten niet op voorraad worden vaak wel aangepast, maar in lagere frequentie dan kaarten wel op voorraad . Er zitten maar zoveel uur in een dag . Ik heb de prijs aangepast, dank voor het opmerken!
Waus
5 jaren geleden
Wow wat 10eur al!! Sick! Gelukkig heb ik er ook al een paar inderdaad, mja het is ook wel een van de betere mana ramp/ top deck fliter/fixer
Jeff
5 jaren geleden
Zoals altijd geldt ook hier weer: van kaarten die niet op voorraad zijn wordt de prijs niet bijgewerkt. Ik zal de hoge heren die hier wat aan kunnen doen er op wijzen.

Overigens: Wow. Ik heb ooit mijn playsetje Oracles voor 1$ per stuk gekocht op Ebay.
Tholy
5 jaren geleden
Tof om te zien dat de foil versie €5,80 kost en de non-foil 'maar' €10.

Doe mij maar de foiltjes dan... (-_-')
 Bijgewerkt 5 jaren geleden door Tholy
ebonpraetor
6 jaren geleden
Geweldige kaart overigens. Zorgt ervoor dat je een stuk meer leuke kaarten drawt om te spelen. Combineert leuk met de vele topdeck manipulatie van groen zoals bv. Cream of the Crop, Descendants' Path, Sylvan Library en Garruk's Horde. Who needs a hand anyway?
 Bijgewerkt 6 jaren geleden door ebonpraetor
Fjaulnir
6 jaren geleden
Dat mag niet, dat mag je alleen doen als het je 1e of 2e landje van die beurt zou zijn


Het slimste om te doen meestal, is dus elke beurt eerst de topkaart van je library te spelen als dit een landje was, of zelfs 2x als er daaronder nog een landje lag. En pas daarna als je geen landje op de top had, eventueel land uit je hand spelen.
 Bijgewerkt 6 jaren geleden door Fjaulnir
Rotinaj
6 jaren geleden
Mag je als je al 2 lands hebt neergelegd alsnog de land card die open bovenop je library ligt casten?
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top