Rings of Brighthearth

Rings of Brighthearth

Lorwyn

Whenever you activate an ability, if it isn’t a mana ability, you may pay . If you do, copy that ability. You may choose new targets for the copy.
€ 51,00

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

 Breng mij op de hoogte
Win een Boosterbox Modern Horizons Maak automatisch kans op een boosterbox Modern Horizons! Ontvang gratis loten bij elke 40 euro die je besteedt.

Kaart informatie

NaamRings of Brighthearth
Manacost
Converted mana cost3
TypeArtifact
SetLorwyn 
RarityRare
Oracle tekstWhenever you activate an ability, if it isn’t a mana ability, you may pay . If you do, copy that ability. You may choose new targets for the copy.
Flavortekst“Without flame, there would be no iron tools, no cooked meals, no purge of old growth to make room for new.” —Brighthearth creed
ArtiestHoward Lyon
 

Decks met Rings of Brighthearth

commander
Kess v5 (LNI)
door Ugin996 23 dagen geleden
commander
the locust god
door KingB3AU 7 dagen geleden
commander
test
door KeizerMaximiliaan 1 maand geleden

Reacties op Rings of Brighthearth

Shish
5 maanden geleden
Deze is toch geweldig met Prime Speaker Vannifar, net als Illusionist's Bracers, dat kan lekker uit de hand lopen dan lijkt me haha
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Gewoon qua timing. Je tapt mana tijdens het casten van spells en als je daar triggers op hebt gaan die daarna weer op de stack pas. Kan allemaal wel, maar is messy en onduidelijk. Dus niet toestaan is makkkelijker.
beany
3 jaren geleden
?????
n4ppy
3 jaren geleden
Nou maak je me nieuwsgierig
Zwart gat? Keukentafel die spontaan omvalt?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Meer omdat mana abilities niet de stack gebruiken, wat met triggers daarop aparte dingen kan laten gebeuren. De meeste abilities die meer dan 2 mana opleveren, daar moet je de kaart ook voor tappen, dus vaker dan 1x kopieren zit er toch al niet in.
n4ppy
3 jaren geleden
Ik neem aan om te voorkomen dat je een ability die meer dan oplevert laat loopen voor unlimited mana?
ThorNL
3 jaren geleden
Das mooi, morgen maar even kijken of we het ook in de praktijk kunnen brengen met een nieuw deck. Txs voor de info.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Klopt. Het staat specifiek in de spelregels dat een planeswalker ability nooit een mana ability is. Redenen daarvoor zijn vrij technisch, maar je kunt dus elke ability van elke planeswalker kopieren met de Rings.
ThorNL
3 jaren geleden
Dus 2 kaarten trekken en 2 mana erbij
Blasty
3 jaren geleden
Ja, want Sarkhan Unbroken's loyalty ability is geen mana ability.
 Bijgewerkt 3 jaren geleden door Blasty
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top