Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mystery Deals, Mystery Boxen en een gratis cadeau!

Dordledum
7 jaren geleden
Volgens mij hoef je geen "sorry" te zeggen hoor, Mark. Het zijn inderdaad hele goede aanbiedingen!

Ik heb de dinsdagdoos besteld, de keuze voor dinsdag was uiteindelijk toch makkelijk, want die wordt het snelste geleverd.

Verras me maar, Bazaar!
HADES2001
7 jaren geleden
OH dat is toch wel een leuke actie, aankomende dagen maar even goed in de gaten houden wat er nog meer komt!
Boullie
7 jaren geleden
Ik heb mijn bestelling van de vrijdagdoos ook gemaakt
Hopelijk komen er morgen al foto's voorbij van wat er zoal in de dinsdagdoos zat...
Dordledum
7 jaren geleden
Quote:
Boullie 24-05-2016 om 11:49
Ik heb mijn bestelling van de vrijdagdoos ook gemaakt
Hopelijk komen er morgen al foto's voorbij van wat er zoal in de dinsdagdoos zat...


Als de bazaar dat goed vind, dan zal ik met plezier (morgenavond?) de inhoud van de dinsdagdoos verklappen als ik die binnen heb.
Ralf
7 jaren geleden
Quote:
Dordledum 24-05-2016 om 11:51
Quote:
Boullie 24-05-2016 om 11:49
Ik heb mijn bestelling van de vrijdagdoos ook gemaakt
Hopelijk komen er morgen al foto's voorbij van wat er zoal in de dinsdagdoos zat...


Als de bazaar dat goed vind, dan zal ik met plezier (morgenavond?) de inhoud van de dinsdagdoos verklappen als ik die binnen heb.


Uiteraard mag dat, we moedigen het zelfs aan!
Dwergkip
7 jaren geleden
Ik wacht toch even op een review van de dinsdag box. Vandaag werd mijn boodschap bij de MediaMarkt ietsjes duurder dan gepland. Teveel gave games haha. Dus die Mystery box moet wel erg cool in elkaar zitten.

Btw: elke Box per dag is hetzelfde toch?
Dus als de Dinsdag box helemaal getoond is door een koper dan kan deze toch t/m a.s. vrijdag besteld* worden door anderen. Maar die krijgen dan wel dezelfde inhoud?

*Mits nog op voorraad
 bijgewerkt door Dwergkip 7 jaren geleden
Ralf
7 jaren geleden
Quote:
Dwergkip 24-05-2016 om 13:17
Ik wacht toch even op een review van de dinsdag box. Vandaag werd mijn boodschap bij de MediaMarkt ietsjes duurder dan gepland. Teveel gave games haha. Dus die Mystery box moet wel erg cool in elkaar zitten.

Btw: elke Box per dag is hetzelfde toch?
Dus als de Dinsdag box helemaal getoond is door een koper dan kan deze toch t/m a.s. vrijdag besteld* worden door anderen. Maar die krijgen dan wel dezelfde inhoud?

*Mits nog op voorraad


Dat klopt helemaal!
BanisherPriest
7 jaren geleden
Zit er een boosterbox in? Of is dat ook random?
Dordledum
7 jaren geleden
Quote:
BanisherPriest 24-05-2016 om 14:00
Zit er een boosterbox in? Of is dat ook random?


Niemand weet het (behalve de BoM en die zegt niets). Ik verwacht geen hele boosterdozen, maar ik zou het niet erg vinden.
Boullie
7 jaren geleden
Niemand die z'n doos is gaan HALEN vandaag?
Sars
7 jaren geleden
Nog een half uurtje wachten op de woensdag deals. Spannend....
Ralf
7 jaren geleden
Het is 10:00 - en dat betekent: tijd voor de twee Mystery Deals van vandaag!

Deal 1 van woensdag
Duel Decks: Anthology


Duel Decks: Anthology

van € 149,95
nu € 99,95


Duel Decks: Anthology is een luxe uitgave van de inmiddels legendarische eerste vier Duel Decks: Elves vs. Goblins, Jace vs. Chandra, Divine vs. Demonic en Garruk vs. Liliana.

Deze set bevat:

- De complete set Duel Decks: Elves vs. Goblins
- De complete set Duel Decks: Jace vs. Chandra
- De complete set Duel Decks: Divine vs. Demonic
- De complete set Duel Decks: Garruk vs. Liliana
- 8 premium deckboxen geschikt voor 60-kaarten decks in sleeves
- 2 exclusieve Spindown life counters
- 35 token kaarten

Deal 2 van woensdag
Gift Box Khans of Tarkir

[pa]Gift Box Khans of Tarkir [/pa]
[p]Gift Box Khans of Tarkir [/p]

van € 19,95
nu € 11,95


De Gift Box van Khans of Tarkir is het ideale cadeau voor iedere Magic: the Gathering liefhebber!

De Gift Box is een gelimiteerd product en bevat naast 4 boosters van Khans of Tarkir ook 20 basic landjes, 6 geillustreerde card dividers, stickervellen om de dividers aan te passen, een alternate-art Sultai Charm en natuurlijk een prachtig geillustreerde card box voor 2000 Magic kaarten.

Deze Gift Box bevat:

- 4 boosters van Khans of Tarkir.
- 20 basic lands van Khans of Tarkir.
- 6 geillustreerde card dividers.
- Stickervellen om de dividers naar wens aan te passen.
- Alternate-art Sultai Charm.
- Geillustreerde card box voor ruim 2000 Magic kaarten.

Mystery Box
Mystery Box - Woensdag


Mystery Box - Woensdag

nu € 124,95


De Mystery Box is zeer gelimiteerd en alleen deze week te bestellen. Elke dag heeft een eigen Mystery Box, elke dag met een andere inhoud! In de Mystery Box vind je onder andere echt bijzondere Magic items die niet te koop zijn. En je weet slechts 1 ding zeker: in elke Mystery Box er zit voor minimaal 200 euro aan Magic producten!
Dordledum
7 jaren geleden
Weer 2 mooie producten / deals!
Boullie
7 jaren geleden
Nog geen postbode geweest met de dinsdagboxen?
hallowman3
7 jaren geleden
Laat die postbode toch genieten van z'n ochtend rust, dan is er tenminste nog iemand die dat heeft.
Dordledum
7 jaren geleden
Quote:
Boullie 25-05-2016 om 10:31
Nog geen postbode geweest met de dinsdagboxen?


hahaha, geduld beste vriend.

De postbode komt vandaag tussen 10:51 en 11:51 zegt hij, maar ik zal toch niet voor vanavond in de doos kunnen kijken (werk enzo).
JEV
7 jaren geleden
Die gift box is wel een leuke bescheiden aanbieding. Neem aan ook bij deze weer t/m zondag geldig?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Quote:
Ralf 25-05-2016 om 10:14
Het is 10:00 - en dat betekent: tijd voor de twee Mystery Deals van vandaag!

Deal 1 van woensdag
Duel Decks: Anthology


Duel Decks: Anthology

van € 149,95
nu € 99,95


Duel Decks: Anthology is een luxe uitgave van de inmiddels legendarische eerste vier Duel Decks: Elves vs. Goblins, Jace vs. Chandra, Divine vs. Demonic en Garruk vs. Liliana.

Deze set bevat:

- De complete set Duel Decks: Elves vs. Goblins
- De complete set Duel Decks: Jace vs. Chandra
- De complete set Duel Decks: Divine vs. Demonic
- De complete set Duel Decks: Garruk vs. Liliana
- 8 premium deckboxen geschikt voor 60-kaarten decks in sleeves
- 2 exclusieve Spindown life counters
- 35 token kaarten


NIIIIICE! Dat is dus een Ancestral Vision en Demonic Tutor, Counterspell en Daze, en een sloot alternate art foil Planeswalkers! Check de nonfoil prijzen en de foil prijzen van wat je allemaal krijg hiervoor! De Bazaar is echt gek .

Quote:
Deal 2 van woensdag
Gift Box Khans of Tarkir

[pa]Gift Box Khans of Tarkir [/pa]
[p]Gift Box Khans of Tarkir [/p]

van € 19,95
nu € 11,95


De Gift Box van Khans of Tarkir is het ideale cadeau voor iedere Magic: the Gathering liefhebber!

De Gift Box is een gelimiteerd product en bevat naast 4 boosters van Khans of Tarkir ook 20 basic landjes, 6 geillustreerde card dividers, stickervellen om de dividers aan te passen, een alternate-art Sultai Charm en natuurlijk een prachtig geillustreerde card box voor 2000 Magic kaarten.

Deze Gift Box bevat:

- 4 boosters van Khans of Tarkir.
- 20 basic lands van Khans of Tarkir.
- 6 geillustreerde card dividers.
- Stickervellen om de dividers naar wens aan te passen.
- Alternate-art Sultai Charm.
- Geillustreerde card box voor ruim 2000 Magic kaarten.


Nog geen 12 euro voor een Gift Box? Vier boosters is al 11 euro, dus voor 1 euro krijg je het basic land, de Sultai Charm, dividers, stickers en een card box!
Dordledum
7 jaren geleden
De mystery box is een flinke doos in ieder geval! Eerst eten, daarna zal ik er even rustig voor gaan zitten!
Sars
7 jaren geleden
Ben heel benieuwd
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 115 posts
  • Laatste post nederland439 7 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top