Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mystery Deals, Mystery Boxen en een gratis cadeau!

DschadirNL
7 jaren geleden
Ik heb de donderdag en vrijdagbox ook maar besteld (en dan geef ik voorlopig geen cent meer uit aan dit spelletje ), want het blijft toch leuk, een doos met random spul.

En niet het minste hè, want in die Zendikar fat pack zitten natuurlijk minimaal 7 Zendikar Expeditions.
Althans ... zo lang ik het fat pack dicht laat. Als ik em open maak is het misschien toch niet zo
Het Schrödingers cat principe (voor wie geïnteresseerd is), iets kan tegelijkertijd het één of het ander zijn. En elke Magic speler krijgt er vroeg of laat mee te maken, tenzij je nooit boosters koopt natuurlijk

Anyway, deze onzin duurt alweer veel te lang. Back on topic: Als iemand de inhoud van de donderdagbox al weet vandaag, dan hoor ik het graag.

Btw. Is het "de fat pack" of "het fat pack"?
 bijgewerkt door DschadirNL 7 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Het De Fat Pack over het algemeen, maar maak je daar geen zorgen over want vanaf september gaan die dingen "[set] Bundle" heten en 10 boosters van de set bevatten ipv 9. Dus in september komt de "Kaladesh Bundle" uit.
 bijgewerkt door Ralf 7 jaren geleden (Het Fat Pack? Huh?)
DschadirNL
7 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 26-05-2016 om 08:01
Het Fat Pack over het algemeen, maar maak je daar geen zorgen over want vanaf september gaan die dingen "[set] Bundle" heten en 10 boosters van de set bevatten ipv 9. Dus in september komt de "Kaladesh Bundle" uit.


Oeh, gelukkig, weer één ding minder om me druk over te maken
 bijgewerkt door DschadirNL 7 jaren geleden
Ralf
7 jaren geleden
Het is 10:00 - en dat betekent: tijd voor de twee Mystery Deals van vandaag!

Deal 1 van donderdag
Commander 2014 complete set decks


Commander 2014 complete set decks

van € 179,95
nu € 109,95


De gelimiteerde complete set van alle vijf de Commander decks uit 2014!

Commander (vroeger EDH) is een Magic: the Gathering speltype waarbij iedere speler speelt met een deck van 99 kaarten, aangevoerd door een legendary creature, de commander. Afgezien van de 5 basic lands mag een Commander deck geen dubbele kaarten bevatten en in de kaartkeuze voor het deck ben je bovendien beperkt tot de kleuren van je commander. Zodoende zijn multicolor generals bijzonder in trek. Immers, hoe meer kleuren je commander, des te groter zijn je mogelijkheden bij het samenstellen van je deck.

Om dit populaire format te ondersteunen heeft Wizards nu voor alle vijf de Magic kleuren een Commander deck ontworpen. Voor het eerst zit er in elk Commander deck ook een nieuw ontworpen Planeswalker die ook als Commander gebruikt kan worden! Elk deck bevat 100 blackbordered kaarten, waaronder 15 gloednieuwe, nog nooit eerder uitgebrachte kaarten. Bovendien bevat elk deck foil oversized versies van de Planeswalker Commanders. Alle nieuwe kaarten zijn tournament legal in Vintage en Legacy, met uitzondering natuurlijk van de oversized commanders.

Elk Commander deck bevat:
- Een deck van 100 blackbordered kaarten, waarvan 15 nooit eerder uitgebrachte kaarten.
- Een foil oversized versie van de Planeswalker Commander.
- 10 double faced tokens per deck.


Deal 2 van donderdag
Boosterbox Modern Masters 2015


Boosterbox Modern Masters 2015

van € 310,80
nu € 239,95


Modern Masters 2015 is een heel bijzondere uitbreiding ter promotie van het Modern formaat. De set wordt in een zéér gelimiteerde oplage geprint en bevat 15 mythic rares, 53 rares, 80 uncommons en 101 commons.

Modern Masters 2015 bestaat volledig uit reprints van 249 kaarten van sets geprint tussen 8th Edition en Rise of the Eldrazi. Het powerlevel van de kaarten in Modern Masters 2015 is uitzonderlijk hoog; de set is bedoeld om oudere, moeilijk verkrijgbare Modern kaarten meer in omloop te brengen. Bovendien is Modern Masters 2015 speciaal ontwikkeld voor een fantastische boosterdraft ervaring.

Een Boosterbox Modern Masters 2015 bevat 24 boosters. Elke booster Modern Masters 2015 bevat 15 Magic: the Gathering kaarten waarvan 1 rare of 1 mythic rare, 3 uncommons en 10 commons. Op de plek waar je normaal een basic landje zou vinden, vind je in elke booster van Modern Masters 2015 een foil!


Mystery Box
Mystery Box - Donderdag


Mystery Box - Donderdag

nu € 124,95


De Mystery Box is zeer gelimiteerd en alleen deze week te bestellen. Elke dag heeft een eigen Mystery Box, elke dag met een andere inhoud! In de Mystery Box vind je onder andere echt bijzondere Magic items die niet te koop zijn. En je weet slechts 1 ding zeker: in elke Mystery Box er zit voor minimaal 200 euro aan Magic producten!
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Quote:
Ralf 26-05-2016 om 10:11
Het is 10:00 - en dat betekent: tijd voor de twee Mystery Deals van vandaag!

Deal 1 van donderdag
Commander 2014 complete set decks


Commander 2014 complete set decks

van € 179,95
nu € 109,95


De gelimiteerde complete set van alle vijf de Commander decks uit 2014!

Commander (vroeger EDH) is een Magic: the Gathering speltype waarbij iedere speler speelt met een deck van 99 kaarten, aangevoerd door een legendary creature, de commander. Afgezien van de 5 basic lands mag een Commander deck geen dubbele kaarten bevatten en in de kaartkeuze voor het deck ben je bovendien beperkt tot de kleuren van je commander. Zodoende zijn multicolor generals bijzonder in trek. Immers, hoe meer kleuren je commander, des te groter zijn je mogelijkheden bij het samenstellen van je deck.

Om dit populaire format te ondersteunen heeft Wizards nu voor alle vijf de Magic kleuren een Commander deck ontworpen. Voor het eerst zit er in elk Commander deck ook een nieuw ontworpen Planeswalker die ook als Commander gebruikt kan worden! Elk deck bevat 100 blackbordered kaarten, waaronder 15 gloednieuwe, nog nooit eerder uitgebrachte kaarten. Bovendien bevat elk deck foil oversized versies van de Planeswalker Commanders. Alle nieuwe kaarten zijn tournament legal in Vintage en Legacy, met uitzondering natuurlijk van de oversized commanders.

Elk Commander deck bevat:
- Een deck van 100 blackbordered kaarten, waarvan 15 nooit eerder uitgebrachte kaarten.
- Een foil oversized versie van de Planeswalker Commander.
- 10 double faced tokens per deck.


Het zijn wel echt vette deals zeg . Dit is dus nog geen 22 euro per deck. En de prijzen voor de losse deck beginnen bij 34,95 euro!
En dat met juweeltjes als Wurmcoil Engine, Containment Priest, Cyclonic Rift en Planeswalkers die als Commander kunnen dienen! Check hier de prijzen van de losse kaarten. Man...dit is volgens mij zelfs goedkoper dan de presale aanbiedingen van toen!

Quote:
Deal 2 van donderdag
Boosterbox Modern Masters 2015


Boosterbox Modern Masters 2015

van € 310,80
nu € 239,95


Modern Masters 2015 is een heel bijzondere uitbreiding ter promotie van het Modern formaat. De set wordt in een zéér gelimiteerde oplage geprint en bevat 15 mythic rares, 53 rares, 80 uncommons en 101 commons.

Modern Masters 2015 bestaat volledig uit reprints van 249 kaarten van sets geprint tussen 8th Edition en Rise of the Eldrazi. Het powerlevel van de kaarten in Modern Masters 2015 is uitzonderlijk hoog; de set is bedoeld om oudere, moeilijk verkrijgbare Modern kaarten meer in omloop te brengen. Bovendien is Modern Masters 2015 speciaal ontwikkeld voor een fantastische boosterdraft ervaring.

Een Boosterbox Modern Masters 2015 bevat 24 boosters. Elke booster Modern Masters 2015 bevat 15 Magic: the Gathering kaarten waarvan 1 rare of 1 mythic rare, 3 uncommons en 10 commons. Op de plek waar je normaal een basic landje zou vinden, vind je in elke booster van Modern Masters 2015 een foil!


Een snelle rekensom leert dat dit net geen 10 euro per booster is en een losse Booster Modern Masters 2015 kost 12,95 euro. En dat met de kans om Tarmogoyf, Karn Liberated, Mox Opal of een Noble Hierarch te openen! Check hier de prijzen van MM15!
robbertvanderkleij
7 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 25-05-2016 om 19:47
Quote:
MagnusMagicus 25-05-2016 om 18:26
Thomas, goed lezen .

Het woensdagpack = 4 fat packs en meer dat hij zo gaat posten.

Het dinsdagpack bevat wat eerder gemeld is en een Treasure Pack


Lezen op mijn mobiel tijdens het fietsen is niet echt 1 van mijn sterke punten

Mag ik jou er beroepsmatig even op wijzen dat dit levensgevaarlijk is? Niet zo erg als op je telefoon kijken in de auto, maar nog steeds bloedlink. En als je wil weten waarom en er de feitelijke (wetenschappelijke?) achtergrond achter wil weten, pm me gerust. *Politiek correct opvoedkundig geneuzel uit*

Die boxen zijn echt heel vet! En de aanbiedingen ook. Voor mij komt het net even op een verkeerd moment, want geld.
HADES2001
7 jaren geleden
HADES2001 kijkt naar aanbieding, MODERN MASTERS 2015 FUCK YES!!!
HADES2001 kijkt naar bankrekening, FUCK NO!!!
wel een leuke actie
Dordledum
7 jaren geleden
Geld inderdaad het probleem, anders had ik allang de donderdag en vrijdag doos besteld. Nog even diep graven in de geldbuidel, misschien alsnog iets regelen. Ik wacht even de vrijdagaanbiedingen af
RadioDragon
7 jaren geleden
het is allemaal zo verleidelijk, maar met eternal masters, conspiracy 2 en planechase anthology om de hoek moet ik helaas toch nee zeggen
Doyle
7 jaren geleden
Zeker verleidelijk, vooral de MM2015 box. Maar heb net dat bedrag neergeteld voor een box EMA (waar ik ook niet ontevreden mee ben) ^^
Dordledum
7 jaren geleden
Overstag gegaan en de laatste 2 dozen ook besteld, ik neem aan dat ze dan zaterdag geleverd worden.

Heb 1 van mijn 3 dozen Eternal Masters gecanceld die ik elders op pre-order had staan, zodat ik dit kan betalen (2 is nog steeds leuk!).
 bijgewerkt door Dordledum 7 jaren geleden (oeverloos gelul mijnerzijds)
Tigurus
7 jaren geleden
Heb dan wel net me salaris binnen maar en wil graag die MM15 box hebben maar aangezien ik dan 48 Comet Storms krijg, doe ik het maar niet. Ik neem wel een mystery box voor de grap.
beany
7 jaren geleden
kan je makkelijk de commander decks toevoegen als een deck op bazaar?
dat ik de lijst overneem (soort kopieer plakken)
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ja hoor, dat gaat redelijk makkelijk. Ga naar het deck, selecteer alle kaarten in het deck, kopieer, ga naar nieuw deck toevoegen, plak. Ga dan naar stap 2, en hij filtert alle lege regels en "Creatures" en "Lands" regels eruit.
beany
7 jaren geleden
gelukkig had weinig zin ze 1 voor 1 in te moeten voeren voor 5 decks
en daarna nog eventuele aanpassingen
 bijgewerkt door beany 7 jaren geleden
Thomasvdk
7 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 26-05-2016 om 10:42
Quote:
Thomasvdk 25-05-2016 om 19:47
Quote:
MagnusMagicus 25-05-2016 om 18:26
Thomas, goed lezen .

Het woensdagpack = 4 fat packs en meer dat hij zo gaat posten.

Het dinsdagpack bevat wat eerder gemeld is en een Treasure Pack


Lezen op mijn mobiel tijdens het fietsen is niet echt 1 van mijn sterke punten

Mag ik jou er beroepsmatig even op wijzen dat dit levensgevaarlijk is? Niet zo erg als op je telefoon kijken in de auto, maar nog steeds bloedlink. En als je wil weten waarom en er de feitelijke (wetenschappelijke?) achtergrond achter wil weten, pm me gerust. *Politiek correct opvoedkundig geneuzel uit*

Die boxen zijn echt heel vet! En de aanbiedingen ook. Voor mij komt het net even op een verkeerd moment, want geld.


Ik weet het Robert. Slim is het zeker niet. Maar ik wil op de eerste rij zitten met spoilers
MagnusMagicus
7 jaren geleden
En? Heeft er iemand al een doos van donderdag geopend? Ik wil weten wat erin zit!
Sars
7 jaren geleden
Ik ben ook heel benieuwd
DschadirNL
7 jaren geleden
Ik ook :-) Kom op, wie heeft de box al in zijn/haar bezit
n4ppy
7 jaren geleden
Die hebben het veels te druk met al die gave ....... ja wisten we het maar!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 115 posts
  • Laatste post nederland439 7 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top