Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Byc #132: Partner

kolonelnick
4 jaren geleden
Ik als oprichter van deze competitie heb het volgende te melden op deze uitspraak:

Door het almaar kopiëren en plakken zijn er hier en daar enkele regels wat aangepast of verloren gegaan. Tijdens de eerste byc heb ik gezegd dat de judge van het topic een regel toe mag voegen als dit het thema dient. In het geval van deze byc zou ik zeggen dat het creëren van twee kaarten met partner wel degelijk binnen de regels valt (hoewel niet expliciet gemeld)
Om maar een extra voorbeeld te noemen, het komt regelmatig voor dat mensen kaarten met transformnof iets dergelijks insturen. Technisch gezien zijn dit ook twee kaarten, maar wordt ook altijd wel goedgekeurd.

Hopelijk heb ik hiermee voldoende geïnformeerd.
aan een ieder, probeer in het vervolg wel te melden bij dergelijke themas zoals dit topic of dat twee kaarten (in dit geval met partner) zijn toegestaan. (transform kaarten, split kaarten en flip kaarten, aftermath en adventures lijken mij een uitzondering op deze regel, doordat deze technisch gezien op hetzelfde stukje karton zijn geprint)
 bijgewerkt door kolonelnick 4 jaren geleden
Blasty
4 jaren geleden
Regel 3 van het regelement heeft natuurlijk prioriteit, en het spijt me dat mijn humor een beetje serieus over kwam
kolonelnick
4 jaren geleden
Okee, misschien dat ik hem wat te serieus opvatte
Maar voor hetzelfde geld was het wel serieus en is er nu wel verduidelijking
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Regel 3 van het regelement heeft natuurlijk prioriteit, en het spijt me dat mijn humor een beetje serieus over kwam


Sarcasme is wat lastiger te lezen dan te horen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 24 posts
  • Laatste post BluezamX 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Flut123 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top