Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

Morph
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Welke link heb jij het over, Morph? Ik heb net alles dacht ik aangeklikt en alles lijkt te werken...


De link naar sensorvergoeding deed het bij mij niet, maar nu inderdaad wel.
Kan wellicht ook aan mijn browser gelegen hebben.
Dordledum
5 jaren geleden
Mooie actie.

De 1 april actie van BoM vond ik ook hilarisch trouwens, ik was er met beide benen ingetrapt.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Morph
5 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
De 1 april actie van BoM vond ik ook hilarisch trouwens, ik was er met beide benen ingetrapt.


Die heb ik volledig gemist denk ik, wat was het?
Dordledum
5 jaren geleden
Gratis deck bij je bestelling, verder zeg ik nog niets, want ik weet niet of iedereen het al binnen heeft die erin is getrapt.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nou, 1 april is wel voorbij, ik had het gezien, volledig gemist dat het een grap was, maar ook net niks besteld, dus ik ben nog volledig in het duister over waarom het een leuke grap was Tell us more!

(en teken de petitie )
Dordledum
5 jaren geleden
ONTVANG EEN ROOD/ZWART PERFECT-BALANCED PRECONSTRUCTED RETRO TRIBAL DECK BIJ JE BESTELLING

Vandaag en morgen geven we bij elke bestelling met een bestelwaarde vanaf € 125,- een gratis deck weg! Dit rood zwarte retro deck met vierenvijftig krachtige kaarten zit vol ingenieuze combinaties.

Het deck is speelklaar zodat je het direct tegen elkaar kan spelen. De balans is perfect: mana screws komen niet voor en je hoeft nooit te mulligannen!

Speel alleen of met vrienden en ontdek de perfecte gebalanceerde mix van vier herkenbare tribes!

---------------
54 kaarten, rood zwart, 4 tribes, ik had hem door moeten hebben,. maar nee hoor
TheRobinros
5 jaren geleden
Het duurde bij mij veel te lang, na het lezen van Dordledums bericht, voor ik nou doorhad, welk deck het nou over ging. Maar inderdaad, hij is erg iconisch en aan de beschrijving is geen woord gelogen
Magicfreak
5 jaren geleden
Ik heb hem nog steeds niet door, maar toen ik de mail las vind ik het inderdaad al ietwat vreemd...
Dordledum
5 jaren geleden
rood: harten, ruiten

zwart: schoppen, klaveren



Ik moest echt heel hard lachen toen ik de doos opende.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Oh, 54! Ik heb dat nu ook pas door . 52 speelkaarten en 2 jokers
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
4 minuten geleden
rood: harten, ruiten

zwart: schoppen, klaveren




Wauw... het kwartje valt echt nu pas bij mij...
Magicfreak
5 jaren geleden
Haha, wel een geslaagde 1 april grap
Over 1 april grappen gesproken, hebben jullie nog leuke grappen uitgehaald, of erin getrapt. Bij mij op school moet je op 1 april altijd erg voorzichtig zijn, en op alles zijn voorbereid, maar dit jaar viel het wel mee.
Er waren wel al plannen gemaakt om de school via een makelaar te koop te zetten, en reclameborden te maken, maar dat is er uiteindelijk niet van gekomen
Voor de rest was het een rustige dag voor mij

Edit, en ook heb ik de petitie ondertekend, vind het belangrijk dat hier aandacht aan besteed wordt!
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De 1 april grappen zijn dit jaar redelijk aan me voorbij gegaan

En dank je wel, heel fijn!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Dank jullie wel allemaal! De petitie heeft in 13 uur momenteel al ruim 1500 handtekeningen, dus het loopt goed .

Als je nog iets meer wil doen, kun je de Facebook pagina liken en het bericht dat daar bovenaan staat ook delen op je tijdlijn om meer mensen hiervan bewust te maken (maar alleen als je dat zelf echt wil ).

https://www.facebook.com/sensorvergoeding/



Ik wilde nog even een kleine update geven: twee dagen geleden waren het er al 1.500. Op dit moment hebben al 14.000 (!) mensen hun handtekening gezet .
Magicfreak
5 jaren geleden
Holy! Goed bezig! Goed te zien dat zo veel mensen dit belangrijk vinden!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Wat the heck...dit haakpatroon kun je gebruiken om een....Magnus Magicus te maken!
LeKrutes
5 jaren geleden
Lol
Morph
5 jaren geleden
Je hebt "Magnus Magicus" gegoogled zeker?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nee, ik was op zoek naar haakpatronen
Thedouwegames
5 jaren geleden
Nice! Wel maken dan he
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top