Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

Coen333
3 jaren geleden
Quote:
48 minuten geleden
All hail Lord Magnus! Goede muziek keuze ook.

Inderdaad!
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
We zouden voorzichtig kunnen stellen dat dit licht obsessief is?
Heel licht

Muziek is Prokovjev, de Dance of the Knights uit Romeo en Juliet
Blasty
3 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Nee helaas, sorry Twigwalker

Voor wie nu reuzenieuwsgierig is naar mijn Lord Magnus verzameling: Hij staat hier, te bewonderen in 44 seconden, met muziek


Duurde even voordat ik erachter kwam dat het gewoon een looped filmpje was
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Hahahaha! Duizenden en duizenden Lord Magnussen verder..."holy shit, hoeveel heeft die kerel er niet!"
Stalkative
3 jaren geleden
Dat vraag ik me sowieso al af
stefke78
3 jaren geleden
Quote:
3 dagen geleden
Hahahaha! Duizenden en duizenden Lord Magnussen verder..."holy shit, hoeveel heeft die kerel er niet!"
Grootsheid!
Dordledum
3 jaren geleden
Even voor de statistieken, hoeveel zijn het er wel?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik bezit momenteel 365 Lord Magnussen, waar van 132 Italiaanse. Van de Engelse is er dus eentje een artist proof, en eentje altered.

Dordledum
3 jaren geleden
Waarom Italiaans?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Legends is in twee talen geprint: Engels en Italiaans. En daarom ben ik ze maar beiden gaan sparen
Coen333
3 jaren geleden
Als je nu Warhammer 40K gaat spelen kan je Magnus the Red gaan sparen. Ik wil je niet op nog meer kosten jagen hoor maar volgens mij is het stiekem dezelfde.
 bijgewerkt door Coen333 3 jaren geleden
TheRobinros
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Ik bezit momenteel 365 Lord Magnussen, waar van 132 Italiaanse. Van de Engelse is er dus eentje een artist proof, en eentje altered.




Eentje voor iedere dag van het (niet schrikkel-)jaar! Magnus kan gewoon bij zijn buurman een heel jaar lang, iedere dag een Lord Magnus in de brievenbus doen!
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Mocht ie willen
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Quote:
9 uren geleden
Ik bezit momenteel 365 Lord Magnussen, waar van 132 Italiaanse. Van de Engelse is er dus eentje een artist proof, en eentje altered.



Eentje voor iedere dag van het (niet schrikkel-)jaar! Magnus kan gewoon bij zijn buurman een heel jaar lang, iedere dag een Lord Magnus in de brievenbus doen!

Je kan hier zo'n How I Met Your Mother ding van maken; op een gegeven moment wordt je buurman gillend gek van welke idioot nou steeds een gekke oude Magic kaart door z'n bus gooit
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Briljante suggesties, ware het niet dat die Lord Magnussen mijn map niet gaan verlaten
Morph
3 jaren geleden
Quote:
13 uren geleden
Je kan hier zo'n How I Met Your Mother ding van maken; op een gegeven moment wordt je buurman gillend gek van welke idioot nou steeds een gekke oude Magic kaart door z'n bus gooit


De eerste hit van de zoekterm "Lord Magnus" op google is hier naar de BOM waar direct een Link bij staat waarom Mark er 365 heeft.

Ik denk dat die buurman er vrij snel achter komt wie dat doet .
Coen333
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Briljante suggesties, ware het niet dat die Lord Magnussen mijn map niet gaan verlaten

Tja, je kan je map ook in 1x in zijn geheel over de schutting gooien.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Nou ja zeg
AncientOne
3 jaren geleden
Deze ontbreekt nog:
 bijgewerkt door marcoboth 3 jaren geleden
Stalkative
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Deze ontbreekt nog:


Ook in je post ontbreekt die: de afbeelding werkt niet. Of is dat alleen bij mij zo?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top