Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

Epiphanes
7 jaren geleden
Quote:
thewoodcutter 11-10-2016 om 09:41

Overigens magic is zeker te vinden. De laatste jaren zelfs weer terug. Vroeger was er altijd 1 hal met cardgames (hal 6 zo tot ~2005/2006), dat werd daarna min of meer overgenomen door de miniaturen. Met de nieuwe indeling (dwz de lage halnummers ipv de hoge) staat weer alles door elkaar.


Wat moeten we daar dan van verwachten? Staat WotC er zelf met een stand? Staan er handelaren met sealed producten of mappen losse kaarten? Of moet je dan meer denken aan artists die jouw kaarten signeren?
thewoodcutter
7 jaren geleden
Handelaren met een stand, vaak met mappen, soms met sealed product. Geen artiesten (of althans het kan wel, maar dan vaak zitten die er voor een specifiek spel waarvoor ze de art gemaakt hebben). Wotc is er niet zelf. Twee jaar terug was hasbro er voor het arena of the planeswalkers spel.
tyson78
7 jaren geleden
Ik heb nu mijn 1e commander deck maar ik heb niet zoveel mensen om mee te spelen 1 om precies te zijn , weet iemand waar of met wie ik kan spelen in de regio van amsterdam / amstelveen (ik ben 15 jaar oud)
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Hoi tyson78, het is het handigste om een nieuw topic hiervoor aan te maken, dan raakt je post niet kwijt tussen alle andere in dit topic (dat eigenlijk over van alles en niks gaat ). Als je vragen hebt, aarzel niet om me een berichtje te sturen!

En wat ik nog tegenkwam: een overzicht van welke Planeswalker welke andere kent en of ze vriendjes met elkaar zijn of juist niet .



Het plaatje is niet supergroot, ik zal even de namen noemen

Nicol Bolas, Planeswalker, Tezzeret, Agent of Bolas, Narset Transcendent, Sarkhan Unbroken, Dovin Baan.

Kiora, Master of the Depths, Ajani, Mentor of Heroes, Tamiyo, Field Researcher, Garruk, Apex Predator.

Elspeth Tirel, Gideon Jura, Jace, the Living Guildpact, Nissa, Vital Force, Chandra Nalaar, Liliana Vess.

Koth of the Hammer.

Venser, the Sojourner, Vraska the Unseen, Ral Zarek, Ob Nixilis Reignited.

Xenagos, the Reveler, Ugin, the Spirit Dragon, Nahiri, the Harbinger, Sorin, Grim Nemesis, Tibalt, the Fiend-Blooded.

Karn Liberated.


Er staan trouwens een hele sloot Planeswalkers niet in de lijst, maar vond het toch een mooi plaatje (op het verkeerd gespelde "Gatewatch" na ).
 bijgewerkt door MagnusMagicus 7 jaren geleden
Psychoboy
7 jaren geleden
Er is iemand die beide hobby's met mij deelt zeer creatief geweest en heeft
Sword of Feast and Famine van LEGO gemaakt



Bron: http://www.brothers-brick.com/2016/10/10/life-size-lego-sword-of-feast-and-famine/
Maker: https://www.flickr.com/photos/33710851@N06/
 bijgewerkt door Psychoboy 7 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Kewl
Amanda
7 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 11-10-2016 om 21:08
Hoi tyson78, het is het handigste om een nieuw topic hiervoor aan te maken, dan raakt je post niet kwijt tussen alle andere in dit topic (dat eigenlijk over van alles en niks gaat ). Als je vragen hebt, aarzel niet om me een berichtje te sturen!

En wat ik nog tegenkwam: een overzicht van welke Planeswalker welke andere kent en of ze vriendjes met elkaar zijn of juist niet .



Het plaatje is niet supergroot, ik zal even de namen noemen

Nicol Bolas, Planeswalker, Tezzeret, Agent of Bolas, Narset Transcendent, Sarkhan Unbroken, Dovin Baan.

Kiora, Master of the Depths, Ajani, Mentor of Heroes, Tamiyo, Field Researcher, Garruk, Apex Predator.

Elspeth Tirel, Gideon Jura, Jace, the Living Guildpact, Nissa, Vital Force, Chandra Nalaar, Liliana Vess.

Koth of the Hammer.

Venser, the Sojourner, Vraska the Unseen, Ral Zarek, Ob Nixilis Reignited.

Xenagos, the Reveler, Ugin, the Spirit Dragon, Nahiri, the Harbinger, Sorin, Grim Nemesis, Tibalt, the Fiend-Blooded.

Karn Liberated.


Er staan trouwens een hele sloot Planeswalkers niet in de lijst, maar vond het toch een mooi plaatje (op het verkeerd gespelde "Gatewatch" na ).


Wat een handig plaatje zeg! Ik dacht dat er nog veel meer planeswalkers waren van voor mijn tijd maar dat valt dus wel mee. Erg handig om te zien wie bij wie hoort en met wie ze ruzie hebben. Ik loop wat achter met de lore, maar Ajani gaat de gatewatch toch helpen? Dan zou hij toch een groen lijntje moeten hebben naar de gatewatch? Of komt dat pas in de volgende set?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Dit is ook maar door iemand gemaakt, dus het klopt volgens mij ook niet helemaal . Maar geeft wel mooi overzicht.
Jeff
7 jaren geleden
De Pro Tour werd afgelopen weekend gewonnen door de briljante Shota Yasooka. Hier is een compilatie van de vele gezichten van Shota tijdens een Pro Tour finale:

Sunitram
7 jaren geleden
Dat Shota maar twee verschillende gezichtsuitdrukkingen heeft is één ding, maar die kerel achter hem staat een hele match lang in dezelfde houding!
MagnusMagicus
7 jaren geleden
De RTPQ Promo en GP Promo van komend jaar zijn bekend gemaakt!



MagnusMagicus
7 jaren geleden


RadioDragon
7 jaren geleden
xD fantastisch
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Psychoboy
7 jaren geleden
Wederom heeft er iemand zich gewaagd aan een LEGO bouwwerk met het Magic: the Gathering thema
Ditmaal heeft hij Gisela, the Broken Bladenagemaakt.
Zeer herkenbaar vond ik zelf al is het op deze schaal lastig om details toe te brengen.



Bron:
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Heel cool
n4ppy
7 jaren geleden
Lol zap net naar The Sorcerer's Apprentice.
He? Daat staat een logo dat wel heel.... nee dat is het MTG logo.


Google.....

http://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/sorcerers-apprentice-2010-07-12

LOL

Edit: Meer lol http://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/sorcerers-apprentice-2010-07-13
 bijgewerkt door n4ppy 7 jaren geleden
hallowman3
7 jaren geleden
Vandaag op zo'n manier een bot gebroken dat ik geen magic meer ken spelen
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Dat klinkt pijnlijk, onaangenaam en geeft ons veel te weinig informatie . Beterschap!
hallowman3
7 jaren geleden
Bedankt!
Tijdens het ringzwaaien gleden mijn handen weg en ben ik op mijn pols gevallen, naar het ziekenhuis gegaan. Nu zit er gips om mijn arm die ik dus niet kan bewegen om te schudden of mijn kaarten vast te houden.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top