Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

n4ppy
7 jaren geleden
Shitttt beterschap. Schudden kan je tegenstander doen. Kaarten mits niet teveel kunnen in zo'n houten gebogen kaart houder
3.50 bij Intertoys.
Beterschap!
Dordledum
7 jaren geleden


Had een mooie aanbieding gevonden op marktplaats voor iemands oude verzameling Revised Uncommons en Commons. Was 4 dagen lang hoogste bieder. Maar toen ik eindelijk contact hadden met de verkoper hadden ze het al verkocht aan iemand die via de marktplaats mail haar hadden benaderd zonder te bieden. Beetje jammer. Toch het hele nut van een bieding site weg. Is dat normaal?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ja, als je op Marktplaats iets wil hebben, moet je bellen .
Dordledum
7 jaren geleden
Weer wat geleerd, stond helaas geen telefoonnummer bij.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Dan mailen en vragen of je direct langs kunt komen, dat soort dingen. Bieden kan hoor, maar het werkt meestal beter om ze direct aan te spreken en iets voor te stellen.
Jeff
7 jaren geleden
Ik doe meestal beiden, maar als ik iets daadwerkelijk wil hebben stuur ik altijd een mailtje met een bod.
Dordledum
7 jaren geleden
Zover mijn eerste marktplaats ervaring
robbertvanderkleij
7 jaren geleden
De mooie deals zijn bij mij ook vaak snel weg. Komt vaak omdat ik van dure kaarten goede scans wil en dan nog onderhandeld. Ik wil geen kat in de zak. Het gebeurt dan nog wel eens dat iemand gewoon een hogere prijs zonder scans te zien biedt. Helaas van de mooie deal, maar ik ga dat risico niet lopen...
Eclavyrr
7 jaren geleden
Goed.
Sinds vanochtend heeft het creature type Wall errata gekregen.
Je mag nu je tegenstanders mana gebruiken om Walls te casten.
Blasty
7 jaren geleden
Laughing Out Loud!

Oh man ik verwacht nog steeds elk moment wakker te worden.
bartist
7 jaren geleden
Kan mij nog herrineren dat ik een tijd geleden deze kaart tegenkwam



Toen was dat nog grappig want het was niet realistisch....
 bijgewerkt door bartist 7 jaren geleden
AncientOne
7 jaren geleden
Er waren er wel meer die Trumps overwinning niet hadden verwacht:
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Oeps
Psychoboy
7 jaren geleden
Met de hoop dat jullie het leuk vinden om langs deze plaatjes te scrollen en ik niet de enige ben die dit gaaf vind hier weer een aantal nieuwe creaties van AFOL's (Adult Fan Of LEGO) met MTG als thema.








Bron: Sergio | Flickr
 bijgewerkt door Psychoboy 7 jaren geleden
IAmAC00kie
7 jaren geleden
Quote:
Psychoboy 10-11-2016 om 08:38
Met de hoop dat jullie het leuk vinden om langs deze plaatjes te scrollen en ik niet de enige ben die dit gaaf vind hier weer een aantal nieuwe creaties van AFOL's (Adult Fan Of LEGO) met MTG als thema.

Bron: Sergio | Flickr


Ja hoor, dit vind ik leuk Creativiteit kan ik altijd wel waarderen, zeker als het LEGO betreft.
AncientOne
7 jaren geleden
Viel me net op: de gelijkenis tussen
en deze koeien in Nieuw-Zeeland:
 bijgewerkt door AncientOne 7 jaren geleden
koffiemelk
7 jaren geleden
Hahahaha!!
Dordledum
7 jaren geleden
Zag net op facebook dat Ultra Pro nieuwe sleeves uitbrengt met de Unhinged basic art, zoals


Zijn echt heel mooi! Gaat de BoM die ook verkopen?
Jeff
7 jaren geleden
Daar heb ik geen antwoord op, maar er komt vast snel een antwoord...

Ondertussen, op Twitter:
https://twitter.com/itsJulian23/status/801415307046817792
Wat als je Cryptic Command 15 maal door Google Translate (gebruikte talen onbekend) haalt?
Eclavyrr
7 jaren geleden
*kertouch*

"Judge! Mijn tegenstander is handtastelijk!"
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top