Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Morph
5 jaren geleden
Genoeg over gezegd lijkt me, andere kaart vandaag dan maar,
Wat vinden we van:

Sunitram
5 jaren geleden
Kleurloze carddraw is fijn, het feit dat er een 4/4 vliegende body aan zit is extra value. 7 mana is dan wel weer veel, dus 't is zeker geen staple. Maar absoluut speelbaar
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nooit gespeeld, maar heeft op zich wel potentie.
n4ppy
5 jaren geleden
Hoeveel kaarten moet je pakken om de extra waard te zijn?
Jeff
5 jaren geleden
Quote:
22 minuten geleden
Hoeveel kaarten moet je pakken om de extra waard te zijn?


Extra tov wat? Gewoon in zijn algemeenheid een 4/4 flyer?

Ik zie de Oracle als matig om te casten: het is een 7 mana sorcery card-draw spell, daar wil ik toch minstens 5-7 kaarten van pakken, consistent. Als je het echter een beetje kan misbruiken, met bijvoorbeeld Mimic Vat of blink-spells a la Restoration Angel en co (kuch Roon of the Hidden Realm kuch) dan heeft dit zeker potentie!
Triskelion88
5 jaren geleden
Denk niet dat deze de cut haalt, speelbaar maar net te duur wellicht in een colorless commander deck
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Ik speel hem in mijn Etali, Primal Storm deck. Mono rood heeft moeite met carddraw en moet het van kleurloze sources hebben, naast Wheel of Fortune-effecten. Ik cast deze vaak voor 3 a 4 kaarten.
LeKrutes
5 jaren geleden
Wel een leuke kaart. Maar hij werkt vooral goed als je een mega card draw heavy playgroup hebt.
Squirrely
5 jaren geleden
Wat betreft is een 4/4 flyer + 1 tot 4 kaarten voor 7 mana een prima kaart in mono rood of mono wit.
Positieve modifier voor recursion en/of andere abuse.

Verder is de kaart volgens mij niet goed genoeg in de meeste decks, maar zeker niet onspeelbaar.
n4ppy
5 jaren geleden

Te ingewikkeld?
goeth78
5 jaren geleden
Zeker niet. Als je die een beetje vroeg in het spel kan krijgen kan het een enorme powerhouse zijn. Rise from the Grave op een stokje .... en zwart kan best aardig mana maken.
nielsbap
5 jaren geleden
plus late game na een bajuga bog (weet niet hoe je het moet spellen) of werkt dit niet omdat je een target nodig moet hebben?
Sunitram
5 jaren geleden
Bojuka Bog

En idd, heerlijk kaartje. "Onbeperkt" Rise from the Grave op een beestje is helemaal niet mis en er zijn talloze manieren om die flip voor elkaar te krijgen. Tormod's Crypt, Relic of Progenitus, Nihil Spellbomb, Bojuka Bog...

Enige minpuntje aan deze kaart? Dat ie geen Commander mag zijn!
BuidingMage
5 jaren geleden
Geweldige kaart! Met Bojuka Bog etc. is het kinderspel om 'm te laten flippen, en dan kan je onbeperkt reanimaten!
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Leuke kaart in het juiste deck.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Er moet inderdaad een target zijn, dus op een lege graveyard kan hij niet flippen, er moet exact 1 kaart in de graveyard liggen en dan moet je de ability activeren. Je kunt de Bojuka Bog natuurlijk wel gebruiken om de graveyard leeg te maken, dan iets te slopen en dat dan te exilen.

Ik speelde deze toen ik begon met Commander in elk deck dat zwart had. Ik ben er uiteindelijk mee gestopt omdat hij me toch vaak tegen viel. Ik ben een beetje overgestapt op Bojuka Bogs en Relic of Progenitussen. Dan maar niet reanimaten
Sunitram
5 jaren geleden
Dan Murder je na een graveyard purge toch gewoon een beest? Heb je ook gelijk een goede reden om targeted removal te spelen

Ik ga er hoe langer hoe meer van balen dat deze geen commander mag zijn
JEV
5 jaren geleden
Leuke graveyard hate, als hij niet echt nodig is kan je altijd nog beesten reanimaten. Wel jammer dat het op een creature zit..
Jeff
5 jaren geleden
Te matig, tenzij je heel, heel erg graag instant-speed graveyard removal wilt spelen die gewoon eerst beantwoord kan worden. Ik schaar me achter Magnus!
n4ppy
5 jaren geleden

Random Whuuuttt?? Dan vlieg je lekker snel door je deck heen

Edit:

*Whenever you cast a spell, Mindmoil’s ability triggers. The ability will resolve before the spell does.
*After Mindmoil’s ability triggers, players may cast instants and activate activated abilities. Each time you cast an instant spell “in response,” Mindmoil’s ability triggers again.
*After Mindmoil’s ability resolves, but before the spell that triggered it does, you can cast instants from your new hand of cards. Each time you do, Mindmoil’s ability triggers again.

Als je dan een paar spells achter elkaar speelt kan het nog leuk worden om het allemaal bij te houden.
 bijgewerkt door n4ppy 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 11763 posts
  • Laatste post maus 3 dagen geleden
  • Gemaakt door MagnusMagicus 7 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top