Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Teabee
3 jaren geleden
Ja als je de rules zo leest dan is regenerate wel duidelijker.

Qua indestructible vind ik protection from nog minder intuïtief. Aangezien dat wordt genegeerd indien je niet target.
Triskelion88
3 jaren geleden
Ik vind het een leuke kaart, maar niet voor commander, dit doet te weinig eerlijk gezegd, misschien in mono black ipv een swamp als een soort van utility landje
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik loop er ook niet heel warm voor. Niks mis mee, maar ook niet heel spannend
SceneFizza
3 jaren geleden
Goed dan, ik speel deze als commander in een brawl deck en beleef er veel plezier van.



Recht toe recht aan, niets bijzonders. Effectief als de grote jongens op tafel komen of voor de herhalingsfactor van een enters the battlefield ability.
De laatste tijd valt het me op dat ik Berg Strider vaak copieer.
Wodi!
3 jaren geleden
Leuk kaartje. Onlanga toegevoegd aan mijn edh changeling deck, maar nog niet ter tafel gekomen. Ben zelf benieuwd naar de bruikbaarheid.
JEV
3 jaren geleden
Enkel een "permanent you control" vond ik op de prerelease wel een grote beperking. Een Clever Impersonator of Mythos of Illuna doen dit natuurlijk wel...
MitchDeBaas
3 jaren geleden
ik vind het niks meer of minder dan een slechte Spark Double om eerlijk te zijn...
BluezamX
3 jaren geleden
Hele interessante kaart, helaas heb ik geen deck waar deze inpast. Lijkt me leuk om ooit in een Enchantment deck te spelen als kopie van een Privileged Position of zo, dan ben je echt beschermd

Maar ja, vanwege flexibiliteit en improvement (counters op creature) is het wel een toppertje. Misschien een include voor een Arixmethes, Slumbering Isle deck?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
ik vind het niks meer of minder dan een slechte Spark Double om eerlijk te zijn...
Die kan "alleen" maar creatures en walkers kopieren, deze elke permanent
SceneFizza
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
ik vind het niks meer of minder dan een slechte Spark Double om eerlijk te zijn...


Voor die forest extra, had ik zojuist eenKiora Bests the Sea God extra op tafel, dus was ik wel blij.
Eerder vergat ik al dat het al me eigen permanents copied, nu ging het wel goed.
MitchDeBaas
3 jaren geleden
oh wacht, daar heb ik al die tijd overheen gelezen! ik vind het alleen wel jammer dat het een legendary wordt, dan kan je hem niet nog meer kopieren.
maar inderdaad als het elke perment kan copien wordt het een ander verhaal. das wel okay, ik weet niet of ik hem zelf aan het roer zou zetten. maar op de 99 is die (dan) wel goed.
Coen333
3 jaren geleden
Ik heb hem in mijn Kaldheim goden en sneeuw deck, werkt als een trein.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Voordeel van Spark Double is dat je juist legendary creatures en walkers kunt kopieren, deze heeft als voordeel dat hij alles kan kopieren, en een creature sterker maakt, en wellicht kan het een voordeel zijn om iets legendary te hebben (al zal dat maar in een paar decks zijn ). Clever Impersonator kan geen land kopieren, maar wel bij tegenstander. Dus het ligt een beetje aan je deck welke handiger is. Maar Moritte is ook een uncommon van 30 cent, en dat is ook niet onbelangrijk .
Teabee
3 jaren geleden
Aan het roer van een simic copy deck lijkt hij mij wel de meeste passende commander thematisch, zal ongetwijfeld niet de beste zijn aangezien Thrasios, Triton Hero en Sakashima of a Thousand Faces bestaan. Maar inderdaad een stuk meer budget.
Teruans
3 jaren geleden
4x Biovisionary in een turn. Here we go!!
Is me in feite al eens gelukt met Momir Vig, Simic Visionary, dit zou het weer een stukje makkelijker maken. Hoewel het niet erg moeilijk was. En ook niet erg leuk om te spelen.
Als commander lijkt dit me erg afhankelijk van je deck/draw. In een deck als Momir zou het een mooie toevoeging zijn.
Teabee
3 jaren geleden
Wat is jullie mening hierover:



Kan mij herinneren dat hij een tijd lang veel gebruikt werd maar zie hem nooit meer.
JEV
3 jaren geleden
Zie deze nog best vaak, erg leuke kaart. Wel een beetje duur als je er enkel 1 spel mee weg kan werken en mensen kunnen er omheen spelen. Als je het politiek handig kan spelen dan kan je er meerdere dreigingen mee voorkomen. Werkt ook lekker samen met Roon of the Hidden Realm of Homeward Path.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Echt een hilarisch vervelende kaart . Werkt niet superlekker als op camera speelt, maar leuk en irritant
offspring
3 jaren geleden
Heel lang niet gezien inderdaad, maar ik heb hem zelf onlangs in mijn Inniaz, the Gale Force deck gestopt. Een beetje vervelend voor de speler rechts van je, omdat die verreweg de interessantste target wordt, maar ach :-P. Momenteel speel ik dat deck inderdaad niet om vermoedelijk de reden die Magnus ook heeft waarom deze Chimera niet zo handig is op camera...
BluezamX
3 jaren geleden
Ik wil die ooit nog spelen in een deck, was namelijk de eerste rare die ik ooit uit een booster trok
Helaas heeft hij nog geen plekje kunnen vinden!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top