Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

LeKrutes
3 jaren geleden
Nieuwe dag nieuwe kaart:
Dordledum
3 jaren geleden
Ik ben ook wel benieuwd wat men er van vindt. Lijkt op zich wel ok, maar heb je niet liever gewoon card-draw?
Stalkative
3 jaren geleden
Hij kan handig zijn in mono- of omdat die kleuren meer moeite hebben met normale card draw, maar in andere kleuren wil je waarschijnlijk liever gewoon de kaarten in je hand hebben. Het enige voordeel dat ik me bij deze kaart kan bedenken is dat je niet hoeft te discarden als je de X wat groter maakt of als je hand erg vol zit, maar als je zoveel exilet dat je normaal zou moeten discarden ga je waarschijnlijk toch niet genoeg mana hebben om alles ervan te spelen.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
stefke78 wil vooral weten wat ik van Dark Depths vindt omdat hij me met het Marit Lage token heeft afgedroogd laatst . Ik vind het een supercoole kaart, zeker als je ermee cheat (want 30 mana betalen is niet geweldig ), maar ik heb wel gemerkt dat je echt ernaar moet kunnen zoeken. Ik had de Depths en Solemnity in mijn Odric, Lunarch Marshal deck bijvoorbeeld, en ik heb een paar keer de Depths gehad zonder de Solemnity, en dan is het een vrij nutteloze kaart. Maar als je makkelijk Vampire Hexmage of Thespian's Stage kan zoeken, dan is hij wel leuk. Niet goed als ik had verwacht, wel cool.

Commune with Lava is redelijk speelbaar voor mono rood. Je kunt je mana openhouden net als een Stroke of Genius, en dan de beurt erna losgaan. Cute. Niet heeeel goed, wel aardig.
Sunitram
3 jaren geleden
Ik was compleet vergeten dat deze kaart bestaat, maar nu wil ik 'm eens in m'n Arjun, the Shifting Flame deck runnen. Één beurt lang beschikking hebben over spells die niet wegroteren, terwijl Arjun zonder kaartverlies m'n hand kan blijven doordraaien is best wel een big deal in dat deck.

Verder ben ik het wel eens met de eerdere reacties
 bijgewerkt door Sunitram 3 jaren geleden
LeKrutes
3 jaren geleden
Ik heb hem nu in Kiki-Jiki, Mirror Breaker zitten maar nog niet getrokken.
offspring
3 jaren geleden
Hij heeft een tijdje in mijn Norin the Wary deck gezeten en daar altijd prima zijn werk gedaan, maar wanneer je de beschikking hebt over blauwe, groene of zwarte carddraw dan delft 'ie snel het onderspit. In mono rood of boros doet 'ie het wel prima hoor ;vooral het feit dat je ook landen mag spelen is erg lekker.
Dordledum
3 jaren geleden
Dark Depths, Vampire Hexmage of Thespian's Stage

Alledrie zitten in double masters, dat wordt een leuke draft.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
offspring
3 jaren geleden
Een voorstel voor een nieuwe kaart van de dag:



Een vijf mana two-for-one route naar alles wat groen met een creature kan doen (carddraw, win con, destruction, ramp...) en bovendien een manier om je combo bij elkaar te zoeken. Op instant speed.

Wat vinden jullie?

(En een side note: hoe weet ik of ik een kaart niet voor een tweede keer aankaart?)
Dordledum
3 jaren geleden
Ik hou niet van tutors in Commander.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Sunitram
3 jaren geleden
Instant speed tutor die twee beestjes vindt. Ik geloof niet dat ik wat raars zeg als ik dit een retegoed effect vind.

Dat gezegd hebbende; wat wil je er precies mee? Ik run bijvoorbeeld zelf Vedalken AEthermage in een deck met veel Wizards, omdat die veel uiteenlopende abilities hebben en het daardoor lastig wordt om op het juiste moment de juiste Wizard op handen/ op tafel te hebben. Iets soortgelijks zou je ook met deze kaart kunnen doen, maar je hebt ook mensen die zich 3 slagen in de rondte rampen om vervolgens eeuwig dezelfde Craterhoof Behemoth te tutoren. En da's gewoon saai.
stefke78
3 jaren geleden
Een nieuwe dag een nieuwe kaart.

Wat vinden jullie van:

Dordledum
3 jaren geleden
Cool, maar 5 damage is soms te weinig. Je moet hem idealiter kunnen kopiëren of er nog een andere burn achteraan kunnen spelen.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ideaal in Firesong and Sunspeaker, omdat hij indestructibles sloopt (iets dat rode damage niet goed kan), als collateral damage Planeswalkers meeneemt, en hij laat de Battle Cattle nog precies in leven .
Sunitram
3 jaren geleden
Ik ben meestal niet zo'n fan van damage-based boardwipes, maar deze heeft, om de redenen die Magnus al noemde, zo z'n nut

Één deck dat ik graag werkend zou krijgen is een Tajic, Legion's Edge deck met bescherming voor Tajic en zoveel mogelijk damage-op-alles kaarten erin en daar zou deze zonder blikken of blozen in gaan!
Roks1983
3 jaren geleden
Qua thema perfect voor mijn Nicol Bolas, the Ravager deck. Daarbuiten speel ik hem geloof ik niet. Ik heb in rood liever een board wipe die X damage doet. Of Blasphemous Act natuurlijk.
LeKrutes
3 jaren geleden
Goed als je zelf veel grote beesten speelt met 6 of meer thoughness. Daarnaast is het faak destructief voor planeswalker decks.
BluezamX
3 jaren geleden
Hele interessante kaart. In onze meta doet hij goed werk, omdat er zowel Superfriends als Theros God decks gespeeld worden. Buiten onze speelgroep zou ik hem niet snel runnen, 5 mana voor 5 damage is geen geweldige tradeoff.

En ik denk dat alles wel gezegd is over Shared Summons. Lijkt een tweede saaie Tooth and Nail te zijn. Zoek je er iets leuks mee op, dan kan ie wel.
BluezamX
3 jaren geleden
Even een kaart die meer om de mechanic draait dan om de kaart:


Ik ben mijn Kathril, Aspect Warper deck aan het ombouwen en kwam de Partner mechanic opnieuw tegen. Aangezien er staat "target player" dacht ik dat het wel interessant kon zijn om zelf wat partner kaarten te runnen, en anderen de rest in hun decks, zodat je elkaar kan helpen. Aan de andere kant wel jammer dat er weinig (goede) Partner Legends zijn, maar ja. Wat denken jullie van de interactie en de andere Partners?
Dordledum
3 jaren geleden
Het is vooral handig om 2 Commanders te kunnen runnen en meer kleuren beschikbaar te hebben voor je deck. Vooral fan van de oorspronkelijke mechanic en minder van de "partner with". Ik hou van keuze.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top