Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Jeff
1 jaar geleden
Spells matter heeft altijd sterkere commanders gehad in , maar dit soort kaarten zijn dan wel weer leuk om een Grixis spells-matter deck te maken vanwege zijn trigger. Je deck zal wel best controlerend moeten zijn om deze in het spel te houden... In New Capenna/New Capenna commander zijn wel een paar leuke commanders geprint voor dit archetype in die kleuren: Cormela, Glamour Thief en Anhelo, the Painter.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Wat vinden we vandaag van:



Zowel als Commander, als in de 99.
MitchDeBaas
1 jaar geleden
ohh jaaaa, mega kaart. zoveel spijt dat ik deze ooit heb weggeruild voor wat standard meuk. ik zou deze nog steeds willen bouwen, in arena ooit een brawl deckje meegehad. en DAHM wat een potentie! ik geef hem een 8/10
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik ben ook wel fan . Ik heb hem ook als Commnander, en de keren dat je hoort "waaat? hij heeft HASTE?" is meer dan eens
nielsvd
1 jaar geleden
Heb deze een tijdje als Commander gespeeld, en dat leverde keer op keer een hoop gezucht op aan tafel. Heb ‘m nu in mijn Raffine, Scheming Seer gestopt, maar blijft een topper
Lavinius
1 jaar geleden
Hier wil ik ook graag een deck mee bouwen, een beetje discard en een beetje sacrifice... En de flying evasion is ook heel degelijk. Blij wel dat het voor each player is, en niet each opponent. Dan moet het meer mana kosten... Hoewel, madness...
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik speel hem met kleine token makers en wat reanimation. Heel leuk . Dat gezucht herken ik, gelukkig kan ik ze dan altijd nog eraan herinneren dat ik niet mijn Greven, Predator Captain deck heb gepakt
BluezamX
1 jaar geleden
Ah, shit, ik wou er vandaag een posten maar dat ben ik helemaal vergeten.

Rankle heb ik een tijdje gespeeld en tegen gespeeld in Brawl, maar nog niet Commander gezien. Vette kaart wel met veel verschillende manieren om 'm te bouwen. Past ook goed in zowel de Faerie als de Rogue sfeer.
Daedalon
1 jaar geleden
Heb t een paar keer tegen me gehad, ergste deck was waarin t zat was een Tergrid, God of Fright deck, afgezien daarvan, leuke kaart, en dat t niet alleen de opponents raakt
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Ah, shit, ik wou er vandaag een posten maar dat ben ik helemaal vergeten.

Rankle heb ik een tijdje gespeeld en tegen gespeeld in Brawl, maar nog niet Commander gezien. Vette kaart wel met veel verschillende manieren om 'm te bouwen. Past ook goed in zowel de Faerie als de Rogue sfeer.
Ik ben volledig bereid om mijn Rankletijd op te offeren zodat jij nu een nieuwe kaart kunt posten . Plus, mensen kunnen alsnog op Rankledepankle reageren als ze willen
BluezamX
1 jaar geleden
Nou, met unieke toestemming hier de tweede kaart van de dag



Wat denken jullie hiervan? Voor 2 mana en een kaart een creature op instant speed permanent first strike, trample of banding geven is best sterk lijkt me, maar de initiële 4 mana is wel veel
 bijgewerkt door BluezamX 1 jaar geleden
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Het idee is grappig, maar de kaart is gewoon duur. De eerste counter kost je 6 mana en twee kaarten! Als je iets kunt doen met de gediscarde kaarten kan het nog wel leuk zijn ( reanimate is best grappig), maar jemig voor je er bent heb je wel flink wat uitgegeven.

Aan de andere kant: mad props als ik je deze zie spelen, en die ga ik zeker proberen niet te slopen omdat het cool is
Jeff
1 jaar geleden
Ik vind dit soort random discard effecten wel geinig als enable voor reanimate-decks... Maar goed is het niet.
Morph
1 jaar geleden
Goed issie niet, wel origineel.
Je moet wel iets met die discard doen denk ik, zoals hierboven al gezegd Reanimate of Madness ofzo.
Zou ook in kunnen.

Het effect is trouwens ook niet "until end of turn". Dus eenmaal first strike gegeven, blijft het creature altijd first strike houden.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Oh ja, nog zoiets "handigs" . Had ik wel overheen gelezen trouwens. Maakt hem natuurlijk pietsie beter. En je kunt altijd nog die first strike en trample counters gebruiken uit Ikoria. Ik geloof niet dat er banding counters zijn .
stefke78
1 jaar geleden
Quote:
22 uren geleden
Ik speel hem met kleine token makers en wat reanimation. Heel leuk . Dat gezucht herken ik, gelukkig kan ik ze dan altijd nog eraan herinneren dat ik niet mijn Greven, Predator Captain deck heb gepakt


ZUCHT

Quote:
15 uren geleden
Oh ja, nog zoiets "handigs" . Had ik wel overheen gelezen trouwens. Maakt hem natuurlijk pietsie beter. En je kunt altijd nog die first strike en trample counters gebruiken uit Ikoria. Ik geloof niet dat er banding counters zijn .


Als deze kaart banding counters maakte ging hij direct mijn Reyhan, Last of the Abzan en Ravos, Soultender in!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 1 jaar geleden (Niet dubbelposten ajb, je kunt je eigen post editen.)
stefke78
1 jaar geleden
Nieuwe dag en dus een nieuwe kaart. Wat vinden we van:

Culling Ritual
MitchDeBaas
1 jaar geleden
dit is echt z'n kaartje die bij mij nou steeds net niet de 99 haalt. in mijn speelgroep spelen we medium power level met flashy spells. en dan is het niet t niet waard om voor een paar mana rocks weg te halen.

toen die uitkwam heb ik wel nagedacht of dit CEDH waardig zou zijn. The Gitrog Monster Dredge misschien?
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Het is een hele sterke kaart, en dan vooral in een hele sterke meta, waarin mensen bakken Mana Crypts enzo spelen. Ik heb gemerkt dat ik niet superblij was elke keer dat ik hem pakte in mijn Yurlok of Scorch Thrash deck in mijn meer casual meta. Enige reden dat ik hem nog niet gecut heb is dat ik er nog niet aan toegekomen ben .
Twigwalker
1 jaar geleden
Ik vind hem wel leuk, laatste gespeeld waarbij er 9 permanents verdwenen omdat er ook veel tokens in het spel lagen. Dat tikt dan toch wel aan. Ik speel hem in mijn Otrimi, the Ever-Playful waar ik zelf geen artifact ramp in speel dus dan is hij vaak wel nuttig.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top