Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

nederland439
1 jaar geleden
Deze kaart is goed op momenten dat je goed gaat en zeer matig als je slecht gaat. Ik speel zelf liever kaarten die me helpen als ik geen goede board situation heb. Ik ben zelf dus altijd voor andere opties gegaan. Bijvoorbeeld Rishkar's Expertise omdat je dan meer een redelijk creature nodig hebt om deze te kunnen spelen. Daarnaast heeft deze kaart als extra voordeel dat je ook nog wat kunt spelen zodat je board ook nog verbeterd.

Als jullie moeten kiezen tussen Harmonize en Shamanic Revelation, welke zouden jullie dan kiezen? Ik ben geneigd om voor Harmonize te gaan omdat deze altijd prima is en je hiermee dus zekerheid in bouwt dat het een prima kaart is in alle situaties
 bijgewerkt door nederland439 1 jaar geleden
Wodi!
1 jaar geleden
Ik speel hem in mijn Zaxara, the Exemplary deck, waarin ik vaak meer dan genoeg mana heb en vaak meer dan 5-6 kaarten raap en + 25+ levens krijg
Daarnaast speel ik hem ook in mijn Lathril, Blade of the Elves elfball deck en ook daar pak ik vaak minstens 5-6 kaarten en een bak levens.
In het juiste deck, is het een prima en solide kaart.
BluezamX
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Goeie kaart! Ik speel hem in The Prismatic Piper + Tana, the Bloodsower... Nee grapje


*Gniffel

Mja een typische win-more kaart. Ik ben de laatste tijd steeds meer aan het afstappen van win-more omdat ik liever iedere game mee kan doen dan af en toe een hogere win kans heb, maar voor sommige decks is dit wel een leuk kaartje.
Veekeren
1 jaar geleden
Vandaag een kaart die ik meteen aangeschaft heb, maar waar ik eigenlijk geen thuis voor gevonden heb:


Wie speelt hem en in welk deck? Het is altijd prima om je creatures te mogen untappen, maar welke ECHT toffe synergieen hebben jullie met wit voor deze kaart?
Justian2002
1 jaar geleden
Een witte, zwakkere versie van Seedborn Muse. Denk dat ie in een deck waarin tapped/untapped van belang is! Of gewoon een leuk block-deckje, waarmee je nog kan blocken nadat je hebt aangevallen… verder zie ik er niet vee waarde in met wit…
Awvanzijl
1 jaar geleden
Ik heb hem gekocht om hem in mijn Derevi, Empyrial Tactician deck te stoppen. Dat deck is geheel flyers en tappers, dus daar past hij goed in. Maar het deck nog niet gespeeld sinds ik de kaart heb...
MarcelN
1 jaar geleden
Poffedikkie! Ik hoorde Teshar, Ancestor's Apostle uit z’n deckboxje juichen toen ik deze voor t eerst zag (en dat was 2 minuten geleden in dit topic )

Gewoon gaaf!
 bijgewerkt door MarcelN 1 jaar geleden
xEternalTears
1 jaar geleden


Ik vind dit echt een vette kaart, maar efficiente cardadvantage is het zeker niet
In Queen Marchesa zeker het proberen waard als je een politics / grouphug deck speelt in mijn ervaring.
Lavinius
1 jaar geleden
Misschien in decks als Doran, the Siege Tower wel sterk omdat het sowieso heel moeilijk zou worden daar unblocked te gaan, met al die Hoge toughness. Anders denk ik dat het gewoon te veel aan de opponents geeft voor 6 mana.
maus
1 jaar geleden
Met de moderne standaard die commander tegenwoordig heeft doet deze kaart genoeg de beurt dat je hem speeld maar de nadelen later in het spel zijn mij net te groot. Al is Zedruu the Greathearted erg blij met deze kaart.
RSelen
1 jaar geleden
Deze zit in mijn nieuwe Osgir, the Reconstructor deck. Deze levert me uiteindelijk 9 kaarten op, en omdat ik hem niet hoef door te geven doordat op Osgir, the Reconstructor zelf een sac outlet zit. Of het werkt zoals ik wil weet ik nog niet, want ik heb nog niet met het deck kunnen spelen.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik vind de Jewel een leuke kaart, hij zorgt dat decks actief om combat gaan geven. Het is ook een hele leuke kaart om te kopieren . Ik speel hem in mijn Orvar, the All-Form deck. Als ik hem target, krijg ik 3 kaarten en 3 mana .
xEternalTears
1 jaar geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik vind de Jewel een leuke kaart, hij zorgt dat decks actief om combat gaan geven. Het is ook een hele leuke kaart om te kopieren . Ik speel hem in mijn Orvar, the All-Form deck. Als ik hem target, krijg ik 3 kaarten en 3 mana .


Oh wauw das inderdaad een goede include in Orvar !
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Met Whim of Volrath kun je infinite (tapped) Jewels maken, en met een cost reducer als Sapphire Medallion heb je ook nog infinite mana en kaarten (nou ja, ik zou op tijd stoppen ), maar dat is niet helemaal mijn speelstijl (en de Whim was al in prijs geskyrocket voor ik erachter kwam ).
TheRobinros
1 jaar geleden
Quote:
4 uren geleden
Ik speel hem in mijn Orvar, the All-Form deck.


Magnus... Kom op... Is dit geen heiligschennis?
BluezamX
1 jaar geleden
Ik heb 'm een tijdje gespeeld maar toen is die op vriendelijk doch dringend verzoek van mijn playgroup uit het deck gegaan. Monarch op steroids heeft toch wel flinke effecten op een game, zo blijkt, en veel horen dat dan liever vooraf in de vorm van Planechase of Kingdom of zo
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik heb echt veel plezier gehad met Mistform Ultimus, maar het was eigenlijk een monoblauw Merfolk tribal-met-wat-andere-tribal-meuk en ik was er uiteindelijk op uitgekeken. De overstap naar Orvar voelde toen logisch, al is het een compleet ander deck geworden . Maar Mr. Ultimus is echt met pensioen, en dat zonder dat ik hem ooit 6/5 heb gemaakt .

Ik snap ook dat het een spel kan warpen waardoor het niet leuk is om hem elke keer te zien, maar af en toe is het wel leuk.
MitchDeBaas
1 jaar geleden
voor vandaag:



ik twijfel om dit kaartje te halen dus ben wel benieuwd wat de meningen zijn
Eclavyrr
1 jaar geleden
Sterke planeswalker in een spells matter / control deck. En kan infinite gaan met Chain of Smog
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik heb deze gewonnen met een prijsvraag en in mijn Rankle, Master of Pranks deck gedaan, maar nog nooit zelfs maar op hand gehad, dus ik kan er nog niet veel over zeggen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top