Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

axlar
1 jaar geleden
Ik heb hem onlangs aan m’n Zellix, Sanity Flayer Mill deck toegevoegd. Echter dat deck sindsdien nog niet gespeeld.
TheRobinros
1 jaar geleden
Ik wil hem in Tayam, Luminous Enigma spelen, om mezelf te millen. Dat ik mijn tegenstanders ook mee mill, is eerder een nadeel dan een voordeel, om de redenen die nielsvd noemt: je wordt een schietschijf, want men vindt mill vervelend. Eigenlijk onzin, want aan mill ga je pas dood als je geen deck meer hebt en daarvoor doet het letterlijk niets, of maakt het actief je deck beter. En als er geen mill-speler aan tafel zit, ga ik mezelf met Tayam een héél stuk sneller doodmillen dan dat ik mijn tegenstanders doodmill... Of je moet een dedicated combo-deck zijn en je combo-pieces worden gemilled, dan kan het accidental hate zijn en kan ik me er nog iets bij voorstellen
Naut19280
1 jaar geleden
Nieuwe kaart vandaag

Wat denken we? Is het een betere Rec Sage, of heeft white betere effecten
MitchDeBaas
1 jaar geleden
deze is voor het mooie nog te nieuw. ik heb zelf nog niks van BRO geopend of gespeeld zien worden dus heb hier nog geen echte mening over.
verder vind ik een ETB removal op 3 mana niet zo spannend en de card draw valt ook wel tegen.
Lavinius
1 jaar geleden
Deze is inderdaad nog te nieuw, beter een oudere kaart gebruiken. Probeer over een maandje of twee nog eens

Maar ik zou hem, zelfsal had ik hem, waarschijnlijk in commander niet spelen. Hij doet veel, maar niet voldoende; er is (hoewel beperkt) betere card draw, en over artifact/enchantment removal moet ik al maar zwijgen over hoeveel kaarten er sneller van een Rhystic Study af kunnen geraken.
Blasty
1 jaar geleden
Ik ga deze zeker in mn Jirina Kudro deckje doen in plaats van Cathar Commando.
nederland439
1 jaar geleden
Dit is een legendary met een bruikbare ETB, dus mogelijk dat die in een blink of legendary matters deck een plekje kan krijgen. Body is natuurlijk niet interessant maar de carddraw voor jou en een tegenstander kan nog wel interessant zijn.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Deze kaart is niet heel lastig te interpreteren aangezien we vergelijkbare kaarten hebben, maar inderdaad graag geen kaarten die pas net of nog niet uit zijn, dat is meer een spoiler topic discussie, omdat niemand nog ervaring met de kaart heeft.
xEternalTears
1 jaar geleden
Deze is letterlijk één week oud haha, geen commentaar
Luc
1 jaar geleden
Offtopic: Ik vind het qua snelheid wel in stijl met de snelheid van de set releases. Nog even en dan staat de volgende set klaar en dan is deze oud nieuws.

Ontopic: Nog geen ervaring met deze kaart. Denk niet dat ik hem snel ga spelen maar zie heb in een group hug deck wel werken of mono wit. Toch removal en card draw gecombineerd.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Laten we eens een 'oude' kaart bespreken . Wat vinden we van....

axlar
1 jaar geleden
Ook vrij nieuw en nog nooit tegengekomen…

Op zich een leuke manier van card draw in zwart al is de casting cost vrij lastig voor de meeste decks.
Blasty
1 jaar geleden
Een stuk beter als je hem kan kopieren of terughalen, anders heb je er maar 1 opponent mee. De enchantment optie maakt hem wel belangrijk in mono zwarte decks.
Dus mooie toevoeging aan Sheoldred, the Apocalypse of Anhelo, the Painter decks.
axlar
1 jaar geleden
Quote:
31 minuten geleden
“anders heb je er maar 1 opponent mee.”
volgens mij kan je voor elk type een andere opponent kiezen. Omdat je de target ook herhaalt bij elk type. Dus bij een target een creature, hetzelfde of een ander target een artifact en weer dezelfde of een ander target een enchantment. Zo kan je gaan juist voor de sac of juist zorgen dat ze het niet kunnen en je kaarten kunt rapen.
Please correct me if I’m wrong!
Gideon1544
1 jaar geleden
Ja, zo spelen wij hem ook.
Ook vanwege het gebruik van "they" in de bewoording.
Heel tof kaartje, ruimt op of geeft kaarten, wat je wilt.
Cobaltius
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Please correct me if I’m wrong!
Ik heb de ruling opgezocht in gatherer en je target maar 1 opponent.
MarcelN
1 jaar geleden
Quote:
44 minuten geleden
Ja, zo spelen wij hem ook.
Ook vanwege het gebruik van "they" in de bewoording.
Heel tof kaartje, ruimt op of geeft kaarten, wat je wilt.


Zie hier het probleem met "they" in de enkelvoud gebruiken..

Leuke kaart inderdaad en door z'n enchantment "removal" tof in zwart. Kaartvoordeel in zwart kan natuurlijk een stuk minder omslachtig Door z'n vele zwarte pipjes in meer dan 2 kleuren denk ik niet meer te spelen alleen.. maar das niet erg!
 bijgewerkt door MarcelN 1 jaar geleden
axlar
1 jaar geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
5 uren geleden
Please correct me if I’m wrong!
Ik heb de ruling opgezocht in gatherer en je target maar 1 opponent.
En dan zeggen ze dat oude kaarten moeilijk te begrijpen zijn…
Veekeren
1 jaar geleden
Quote:
4 uren geleden
Ik heb de ruling opgezocht in gatherer en je target maar 1 opponent.


Ik vind het wel redelijk veel haat gericht op 1 speler dan. En 5 mana, en sorcery, en je mag zelf niet kiezen... nee, niet mijn kaart.
Lavinius
1 jaar geleden
Moest de mana wat gemakkelijker zijn, zou het een topkaart zijn in Zevlor, Elturel Exile. En bijna elk mono black deck die dit kan runnen, zou het moeten runnen. Maar daarbuiten is het lastig om er heavy synergy aan te koppelen... Daarom speel ik hem alleszins niet.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top