Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De reprint wishlist top 100: Part Deux!

Rody
2 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Dan in de categorie niet-staples en superleuke kaarten... Power Conduit?


Kijk eens aan, een reprint van deze kaart in het Bant Brokers commander deck van Streets of New Capenna
TheRobinros
2 jaren geleden
Quote:
26 minuten geleden
Quote:
11 uren geleden
Dan in de categorie niet-staples en superleuke kaarten... Power Conduit?


Kijk eens aan, een reprint van deze kaart in het Bant Brokers commander deck van Streets of New Capenna


Dammit, had ik nou maar om een zak geld gevraagd, als het toch binnen een paar uur uitkomt...
SceneFizza
2 jaren geleden
Doe mij maar een Inkfathom Infiltrator lijkt me gewoon leuk om deze in mijn Anowon, the Ruin Thief deck te stoppen.
Mooi topic btw, goed bezig!
MarcelN
2 jaren geleden
Ik trap m vroeg af vandaag met Magewright's Stone! Gewoon een heel nuttige ability!
Justian2002
2 jaren geleden
Van mij mag High Tide een reprint krijgen! Voor blauw is het makkelijke mana, iets dat het zonder groen niet vaak heeft
Gideon1544
2 jaren geleden
Steel of the Godhead past er vast ook wel bij,
MitchDeBaas
2 jaren geleden
van mij mag Mystic Remora wel eens een nieuw border print krijgen
MarcelN
2 jaren geleden
Toegevoegd! Leuke nominaties!
Lavinius
2 jaren geleden
Agent of Treachery zou fijn zijn
Rody
2 jaren geleden
Talisman of Progress mag wel een keer een repint. Dat is volgens mij de enige talisman zonder reprint tot nu toe.
Wodi!
2 jaren geleden
Ik blijf toch een beetje in groen hangen, maar een reprint van



zou leuk zijn.
Lavinius
2 jaren geleden
Mind Twist zou ook nog eens leuk zijn om een reprint van te krijgen.
Justian2002
2 jaren geleden
Nu wordt het echt ik die goedkope kaarten wil...
Van mij mogen de volgende kaarten wel in elke set terugkomen, of ze nou meerwaarde hebben of niet...

Ik vind dat Snow-Covered Forest, Snow-Covered Island, Snow-Covered Mountain, Snow-Covered Plains en Snow-Covered Swamp een reprint mogen krijgen!

Ik weet, er is een SLD met pixel snow-lands, maar dat is niet een een reprint dat de prijs naar beneden brengt...
MitchDeBaas
2 jaren geleden


die zijn echt net geweest in kaldheim? dat is toch nog niet zo lang geleden?

mjin nominatie voor vandaag is een kaart die al heel lang gereprint had moeten zijn. hij is veeeels te duur op het moment : Phyrexian Altar
 bijgewerkt door MitchDeBaas 2 jaren geleden
Justian2002
2 jaren geleden
Quote:
26 minuten geleden
die zijn echt net geweest in kaldheim? dat is toch nog niet zo lang geleden?


Klopt, maar van mij mogen deze meer reprints krijgen… ze zijn nog steeds best prijzig in vergelijking met normale basic lands…
Gideon1544
2 jaren geleden
Ik zou Oversold Cemetery ook wel waarderen.
Of is die al achterhaald?
MitchDeBaas
2 jaren geleden
Food Chain is ook wel weer aan de beurt. die list reprints zijn leuk maar ze doen echt helemaal niks met de prijs.
Justian2002
2 jaren geleden


deze mag ook wel een nieuwe versie krijgen vind ik
Lavinius
2 jaren geleden
Belbe's Portal mag ook wel eens een modern border krijgen.
MalcolmS
2 jaren geleden
Ik ga voor Vindictive Vampire, niet omdat het per se een dure kaart is, maar gewoon puur omdat de foils echt nergens meer te vinden zijn en een masters set reprint dus geen kwaad zou kunnen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top