Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Duivelse keuze....Magic heeft nog maar 1 kleur!

MagnusMagicus
7 jaren geleden
Tja, daar sta je dan...was je rustig bezig met een Dark Ritual, staat er plots een Demonic Hordes voor de deur, onder leiding van een Juzam Djinn...en die eist dat je 4 kleuren schrapt uit Magic. Er zal nog maar 1 kleur zijn! MUHAHAHA!

Welke kleur zou dat zijn voor jou?
Farone
7 jaren geleden
liefde en rust
goeth78
7 jaren geleden
Zo, dat is wel een gewetensvraag.

schrap ik eerst, dat is in al die jaren dat ik speel nooit mijn favoriet geweest. volgt; zeker wel een favoriete kleur maar heeft wel de neiging eenzijdig te zijn. Als je dan toch maar 1 kleur over mag houden dan wil je nog wel wat te kiezen hebben

Maar dan wordt het lastig. Met welke kleur heb je uiteindelijke de meeste opties? Uiteindelijk zou ik om die reden ook en schrappen - ik denk dat je met alleen uiteindelijk nog een spel overhoudt dat het meest weg heeft van Magic.

Maar als ik er echt wat over te zeggen had? Ter plekke een Wrath of God, Bonfire of the Damned, Desert Twister, Evacuation en Decree of Pain spelen
Taacoo
7 jaren geleden
Makkelijke keuze! . Is altijd mijn eerste keuze geweest in Magic. Het duistere thema & spelen met de Graveyard is wat mij heeft aangetrokken om Magic te spelen
Blasty
7 jaren geleden
Met alle respect voor iederen die hier denkt een betoog te kunnen houden over de zwarte, witte rode of blauwe magie, sorry.
Er is maar 1 magie, en dat is die van de alles omvattende natuur, de realiteit, het leven. Het LEVEN!
AncientOne
7 jaren geleden
BLAUW!
Daarmee kan ik zoeken wat ik wil (Brainstorm, Ponder, Serum Visions, etc.) en mijn tegenstander ervan weerhouden om nare dingen te doen (Counterspell, Mana Leak, Cryptic Command, etc.)
Dordledum
7 jaren geleden


Smurf Power!
Sunitram
7 jaren geleden
Gekleurde magie is voor de zwakken!
All hail the Eldrazi overlords! I'mrakul!

Maar om je dan toch maar een antwoord te geven: pijnlijk als ik het mag vinden om niet voor blauw te kiezen: groen lijkt me de meest complete kleur. Kleine beesten, grote beesten en alles wat je nodig hebt om van de een naar de ander te gaan. Het heeft removal voor bijna alle permanents (fight abilities schaar ik voor het gemak even onder removal) en zelfs card draw wil nog wel eens in groen opduiken. Neemt niet weg dat het spel oersaai zou worden als iedereen monogroen ging
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Mooie reacties .

Ik ga voor . Dan kun je lekker veel spelletjes spelen als je een avondje gaat Magicen .
robbertvanderkleij
7 jaren geleden
Easy....
Creatures, ramp, card draw, removal... Een zeer complete kleur die leuk magic oplevert.
FinlayDaG33k
7 jaren geleden
is de enige echte kleur <3

*draws -symbol and runs away*

WHOOPWHOOPWHOOPWHOOP
 bijgewerkt door FinlayDaG33k 7 jaren geleden
Panoramix
7 jaren geleden
Als control freak moet ik kleur bekennen: blauw! Op een of andere manier vind ik het wel de moeilijkste kleur om mee te spelen.
Tigurus
7 jaren geleden
Zoals ze in elke film zouden moeten doen, gebruik ik Banishing Light om de kwade Djinn te verbannen.

Maar moest ik kiezen. Dan is het .
Ik vind het persoonlijk de beste kleur voor hoe ik speel en ik vind het altijd lekker spelen in combinatie met andere kleuren. (Vooral of ).

never lets me down.
LegoRobster
7 jaren geleden
Easy .
Spot removal, mass removal, card draw, OP walkers, threats om de games mee te eindigen... Zwart heeft het allemaal.
farden10
7 jaren geleden
Mijn keuze zou zijn. Over het algemeen speel ik die kleur in bijna al mijn decks. Wit doet alles wat ik fijn vind om mee te spelen. Tokens, +1/+1 counters, mass removal, spot removal en ook aggro kan wit vrij redelijk. En twee van mijn top 5 creature types zijn vooral vertegenwoordigd in wit, namelijk Angels en Soldiers.
 bijgewerkt door farden10 7 jaren geleden
Eclavyrr
7 jaren geleden
Zwart is het nieuwe zwart.
nielsvd
7 jaren geleden
zou mijn keuze opvallen, zoeken naar de oplossing levert imho een hoop op
nederland439
7 jaren geleden
Makkelijke keus dit. Mijn keus zou zonder twijfel gaan naar . Lekker counteren en kaarten pakken. Zodra je tegenstander dan niets meer op heeft een finisher op het veld knallen en lekker winnen.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Vergeet niet dat je tegenstander dan ook alleen maar met speelt he
robbertvanderkleij
7 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 13-12-2016 om 15:57
Vergeet niet dat je tegenstander dan ook alleen maar met speelt he


Daarom !
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top