Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Head to head

robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
2 dagen geleden
Wit is de stomste/slechtste kleur in magic. Monowit spelen is zonde van je tijd . Ik zou ervoor kiezen om er een kleur bij te stoppen.



robbertvanderkleij is de stomste magicspeler die er rond loopt, dus ik zou ervoor kiezen niet naar hem te luisteren.

Darien, King of Kjeldor, Worldspine Wurm, Massacre Wurm
Krabbel
5 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Quote:
3 dagen geleden
Wit is de stomste/slechtste kleur in magic. Monowit spelen is zonde van je tijd . Ik zou ervoor kiezen om er een kleur bij te stoppen.



robbertvanderkleij is de stomste magicspeler die er rond loopt, dus ik zou ervoor kiezen niet naar hem te luisteren.

Darien, King of Kjeldor, Worldspine Wurm, Massacre Wurm

Damn you Robbert, damn you. Ooit pak ik je daarvoor terug
LeKrutes
5 jaren geleden
Nieuwe head to head (misschien is het handig om dit op week basis te doen )

Gezien we bij guild of ravinca zijn is het misschien leuk om er hier een van te doen.
Welke zou jij spelen en waarom?
vs
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Absoluut Izoni. Jarad is een saaie Commander die te makkelijk teveel damage doet. Izoni is new and exciting
BuidingMage
5 jaren geleden
Izoni, lekker veel tokentjes maken
n4ppy
5 jaren geleden
Voor die meer krijg je een hoop vriendjes
En draw a card is ook niet slecht
farden10
5 jaren geleden
Sowieso Izoni, Thousand-Eyed, want die heeft de ability tot card draw. Jarad is inderdaad best saai.
Magicfreak
5 jaren geleden
Yep, Izoni, Thousand-Eyed sowieso, hij is ook standard speelbaar
BuidingMage
5 jaren geleden
Ja, in standard zie ik Izoni nog wel eens de finisher worden in een Sultai surveil en Search for Azcanta matters deck. de grafbak helemaal volpleuren met creatures en dan krijg je een hele grote bende 1/1'tjes.
LeKrutes
5 jaren geleden
Izoni, Thousand-Eyed ga ik zelf maken. Maar nog geen idee hoe ik dat precies wil doen.

Vandaag weer een nieuwe head to head:
vs


Beide combat tricks. De ene speel je vooraf. De ander wanneer het nodig. Welke vinden jullie beter/leuker?
LeKrutes
5 jaren geleden
Illusionist's Gambit lijkt mij een lache kaart.

Ik heb Disrupt Decorum nog nooit gecast zien worden. Ik. Ben erg benieuwd.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Gewoon allebei spelen toch
n4ppy
5 jaren geleden
De blauwe is een precieze, een maal, bliksem afleider als je een keer heel veel ellende op je af krijgt.
De rode is een 2nd main fase, zoeken jullie het maar uit chaos kaart

Beide kaarten brengen het risico met zich mee dat je daarna een serie concentrische cirkels op je voorhoofd ziet verschijnen
Triskelion88
5 jaren geleden
beide absoluut leuk om te spelen en zal voor een hoop interactie zorgen, qua keuze zou ik zelf toch voor Disrupt Decorum omdat dit een finisher kan betekenen van tenminste 1 speler of misschien wel 2.
derooy89
5 jaren geleden
Duidelijk de disrupt. Speel hem in elk rood deck. Hylarisch om mensen elkaar naar aanvallen te dwingen. Plus liggen ze vaak de volgende beurt helemaal open.
LeKrutes
5 jaren geleden
Ik moet Disrupt Decorum ook maar keer gaan regelen. (speel aleen niet zoveel roode decks)

Volgende head to head. Welke vinden julie leuker en waarom:

vs


2 kaarten die iets doen met artifacts en mana zijn.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
RSelen
5 jaren geleden
Persoonlijk zou ik voor de golem gaan als je een artifact matters deck speelt. Daar worden al je artifacts goedkoper van. De colossus kijkt alleen naar zich zelf. De colossus is 10/10, maar verder geen evasion. Dus zolang je hem geen trample kan geven zal hij meestal gechumped worden.
BuidingMage
5 jaren geleden
In een artifact deck de Golem, daarbuiten geen van beide
LeKrutes
5 jaren geleden
De golem geeft alleen korting aan je artifact creatures.
RSelen
5 jaren geleden
Ohw, fout gelezen , maar dan nog zou ik voor de golem gaan denk ik.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top