Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Head to head

LeKrutes
5 jaren geleden
Beide super handig maar het ligt aan je plan. Wil je mensen doodburnen dan shock. Maar wil je late game haal en veel dies en graveyard shenanigans tegen komt dan de Magma Spray. Maar denk ik 8 van de 10 gevallen liever Shock.
nederland439
5 jaren geleden
In standard met Scrapheap Scrounger wil je vaak liever Magma Spray spelen, maar anders is inderdaad de mogelijkheid om ook damage te doen aan spelers en planeswalkers wel een heel groot voordeel van Shock
 bijgewerkt door nederland439 5 jaren geleden
sibrand
5 jaren geleden
De twee 1 mana witte removals tegen elkaar:
VS
 bijgewerkt door sibrand 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Over het algemeen geef je je tegenstander liever wat leven, dan meer mana, dus wat mij betreft Swords to Plowshares > Path to Exile.

In sommige commander decks met veel tokens of Mind Control/Mob Rule-effects wil je echter soms ook een creature targetten die bij je zelf ligt, dan heb ik weer liever een Path to Exile.
nielsbap
5 jaren geleden
ligt er aan wat voor format je prefereerd. sword to plowshares is nooit geprint in een modern legal set. path wel
n4ppy
5 jaren geleden
Voor beide kaarten zijn edge cases die heel onhandig kunnen zijn.

Een Serra Avatar wegploegen is even wat meer leven dan een Atraxa, Praetors' Voice.

Een extra landje kan leuk zijn voor Lord Windgrace die 15 plantjes heeft liggen (omdat je die lethal Zendikar Incarnate moet slopen)

Extra nadeel is de may, dus als topdeck stoorzender werkt het ook niet.

Maar over het algemeen zijn de zwaarden beter.
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
De ploeg is beter in commander. Leven is minder boeiend dan een landje in alle stages van de game behalve de absolute late/end-game.
Triskelion88
5 jaren geleden
Swords geniet de voorkeur, maar ik zie geen reden om ze niet allebei te spelen
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Het feit dat het beide 1 mana instants zijn die zonder restricties exilen maakt het erg sterke kaarten. Zoals gezegd is iemand leven geven minder erg dan een landje geven, behalve in een paar corner cases.
LeKrutes
5 jaren geleden
Nieuwe dag een nieuwe head to head.

Vandaag gaat het om de volgende 2 kaarten:
vs



Beide creatures zijn 2/3 hebben 3 abilities en kosten 3 mana. Welke zou je spelen en waarom?
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
MarcelN
5 jaren geleden
Beiden erg leuke kaarten! Beetje afhankelijk van t deck en de kleuren natuurlijk.

Toch vind ik de Deathtouch iets enger overkomen. Je denk wel 2x na voor je de Nighthawk blockt, terwijl de Vigilance van de Responder mij niet erg nerveus maakt. Ja je hebt nog steeds een 3 body blocker, maar dat vind ik nou ook niet echt wereldschokkend..
nederland439
5 jaren geleden
Vind deathtouch in algemeen beter dan vigilance. Maar deze kaarten zitten natuurlijk in twee totaal verschillende kleuren.
n4ppy
5 jaren geleden
Deathtouch. Een flying deathtouch kan alles heel veel tegenhouden.
LeKrutes
5 jaren geleden
Ze hebben beide toch wel verschillende rollen.
Vampire Nighthawk zorgt er meer voor dat je biet wordt aangevallen. Vaak val je er niet mee aan omdat je niet aangevallen wil worden.

Met de Aerial Responder kan je vaak aanvallen en als het uitkomt blokken. Vaak zorgt de responder voor meer leven.
LeKrutes
5 jaren geleden
Nieuwe dag een nieuwe head to head.
Wat vinden jullie van:
vs
.

Welke zou je spelen en waarom? Of allebij niet?
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden (Ulam)
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Ik speel Kozi voor de carddraw, Ula speel ik niet terwijl hij ook goed is in dat deck.
farden10
5 jaren geleden
Ik speel allebei niet, want de prijs vind ik te hoog. Maar als ik 1 van de twee zou spelen, zou het Ulamog, the Ceaseless Hunger zijn. Het kunnen exilen van 2 problematische permanents is belangrijker in mijn mono groene commander deck.
Blasty
5 jaren geleden
In Commander speel ik deze Ulamog wel, vanwege de removal trigger. Kozilek per definitie niet vanwege de Annihilator.
LeKrutes
5 jaren geleden
Ik heb alleen de kozilek. Ulamog zou ik graag willen hebben.

Nieuwe dag een andere head to head:
vs


Wat vinden jullie van deze kaarten?
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Ik speel beide in mijn Meren of Clan Nel Toth. Ik ben vooral fan van de Wanderings. Deze speel ik namelijk ook in mijn Teneb, the Harvester reanimator deck en heeft net de cut gemist in Sidisi, Brood Tyrant, omdat het geen creature is en ik maar heel weinig non-creature slots wilde hebben.
Groene ramp-spells behoren tot mijn favoriete kaarten, nog beter als ze een leuk thema hebben zoals deze twee.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top