Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

MtG bericht op FaceBook

Neardal
11 jaren geleden
Magic: The Gathering
Do you have any friends who don’t play Magic yet? They can get a Sample Deck for free in one of the Wizards Play Network stores! They can find a store easily with the Store Locator. http://locator.wizards.com/

Dit bericht kwam ik tegen op facebook, ik zag even niet zo gauw of dit hier al ter sprake is geweest. Maar weten jullie hoe dit zit? Ik weet nog wel wat mensen die het spel nog niet spelen namelijk
kv83
11 jaren geleden
Is altijd al zo geweest. Ga naar een willekeurige magic winkel en vraag naar de introductie decks. Zitten een aantal commons en uncommons in. 30 kaarten volgens mij in totaal.

Zie ook hier:
http://www.playmagic.nl/
Skywise
11 jaren geleden
Klopt, dit is al een tijdje zo. Zo ben ik ooit ook aan een van mijn eerste Magic kaarten gekomen rond M11. Idd ook via playmagic.nl. De decks bevatten 30 kaarten waarvan 12/13 land. Ze worden vernieuwd met elke Core set. De meest recente van de deze sample packs (van Magic 2013) bevatten de volgende kaarten:

White:
1x Healer of the Pride (U), 1x Serra Angel (U), 1x Elixir of Immortality (U), 1x Ajani's Sunstriker, 1x Angel's Mercy, 1x Divine Favor, 1x Divine Verdict, 1x Guardian Lions, 1x Pacifism, 2x Silvercoat Lion, 1x Warclamp Mastiff, 1x Abbey Griffin (ISD), 1x Chapel Geist (ISD), 1x Defang (AVR), 1x Seraph of Dawn (AVR), 1x Zealous Strike (AVR) and 13x Plains

Blue:
1x Jace's Phantasm (U), 1x Sleep (U), 1x Switcheroo (U), 1x Archeomancer, 1x Divination, 1x Essence Scatter, 2x Kraken Hatchling, 1x Mind Sculpt, 1x Scroll Thief, 1x Unsummon, 1x Vedalken Entrancer, 2x Wind Drake, 1x Gryff Vanguard (AVR), 1x Mist Raven (AVR), 2x Thought Scour (DKA) and 12x Island

Black:
1x Cower in Fear (U), 1x Rise from the Grave (U), 1x Vampire Nighthawk (U), 1x Bloodhunter Bat, 1x Crippling Blight, 1x Disentomb, 1x Giant Scorpion, 1x Liliana's Shade, 1x Mind Rot, 2x Murder, 2x Tormented Soul, 2x Walking Corpse, 2x Renegade Demon (AVR), and 13x Swamp

Red:
1x Cleaver Riot (U), 1x Flames of the Firebrand (U), 1x Furnace Whelp (U), 1x Bladetusk Boar, 1x Chandra's Fury, 1x Dragon Hatchling, 1x Fire Elemental, 1x Goblin Arsonist, 1x Goblin Battle Jester, 1x Kindled Fury, 2x Searing Spear, 1x Wild Guess, 1x Fervent Cathar (AVR), 2x Riot Devil (ISD), 1x Scalding Devil (AVR), and 13x Mountain

Green:
2x Duskdale Wurm (U), 1x Revive (U), 1x Bountiful Harvest, 2x Centaur Courser, 1x Deadly Recluse, 1x Elvish Visionary, 1x Fog, 2x Prey Upon, 1x Primal Huntbeast, 1x Ranger's Path, 1x Sentinel Spider, 1x Spiked Baloth, 2x Titanic Growth, 1x Borderland Ranger (AVR), and 12x Forest

Edit: Gekopieerd van MTGS, dus geen kaart-linkjes, is anders wel erg veel werk.
 bijgewerkt door Skywise 11 jaren geleden
Neardal
11 jaren geleden
okee dat wist ik helemaal niet.
stormblade32
11 jaren geleden
Volgens mij heb ik zo'n deck gekocht in een winkel. Zaten ook 30 kaarten in voor 2.50 en hadden de planeswalker op de doos. Nu voel ik mij afgezet.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Dat zijn inderdaad die decks en die zijn bedoeld om weg te geven aan beginnende spelers. Je mag je afgezet voelen. Maar niet doen, je kunt je beter gewoon goed voelen .
kv83
11 jaren geleden
Als je ervoor moest betalen zou ik dit bij Wizards melden om welke winkel het ging
AncientOne
11 jaren geleden
Quote:
Darksoul93 07-03-2013 om 23:21
Klopt, dit is al een tijdje zo. Zo ben ik ooit ook aan een van mijn eerste Magic kaarten gekomen rond M11. Idd ook via playmagic.nl. De decks bevatten 30 kaarten waarvan 12/13 land. Ze worden vernieuwd met elke Core set. De meest recente van de deze sample packs (van Magic 2013) bevatten de volgende kaarten:

White:
1x Healer of the Pride, 1x Serra Angel, 1x Elixir of Immortality, 1x Ajani's Sunstriker, 1x Angel's Mercy, 1x Divine Favor, 1x Divine Verdict, 1x Guardian Lions, 1x Pacifism, 2x Silvercoat Lion, 1x Warclamp Mastiff, 1x Abbey Griffin, 1x Chapel Geist, 1x Defang, 1x Seraph of Dawn, 1x Zealous Strike and 13x Plains

Blue:
1x Jace's Phantasm, 1x Sleep, 1x Switcheroo, 1x Archaeomancer, 1x Divination, 1x Essence Scatter, 2x Kraken Hatchling, 1x Mind Sculpt, 1x Scroll Thief, 1x Unsummon, 1x Vedalken Entrancer, 2x Wind Drake, 1x Gryff Vanguard, 1x Mist Raven, 2x Thought Scour and 12x Island

Black:
1x Cower in Fear, 1x Rise from the Grave, 1x Vampire Nighthawk, 1x Bloodhunter Bat, 1x Crippling Blight, 1x Disentomb, 1x Giant Scorpion, 1x Liliana's Shade, 1x Mind Rot, 2x Murder, 2x Tormented Soul, 2x Walking Corpse, 2x Renegade Demon and 13x Swamp

Red:
1x Cleaver Riot, 1x Flames of the Firebrand, 1x Furnace Whelp, 1x Bladetusk Boar, 1x Chandra's Fury, 1x Dragon Hatchling, 1x Fire Elemental, 1x Goblin Arsonist, 1x Goblin Battle Jester, 1x Kindled Fury, 2x Searing Spear, 1x Wild Guess, 1x Fervent Cathar, 2x Riot Devils, 1x Scalding Devil and 13x Mountain

Green:
2x Duskdale Wurm, 1x Revive, 1x Bountiful Harvest, 2x Centaur Courser, 1x Deadly Recluse, 1x Elvish Visionary, 1x Fog, 2x Prey Upon, 1x Primal Huntbeast, 1x Ranger's Path, 1x Sentinel Spider, 1x Spiked Baloth, 2x Titanic Growth, 1x Borderland Ranger and 12x Forest

Edit: Gekopieerd van MTGS, dus geen kaart-linkjes, is anders wel erg veel werk.

linkjes toegevoegd (niet al te veel werk met Notepad++)
 bijgewerkt door AncientOne 11 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top