Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe Community Manager voor Bazaar of Magic

MitchDeBaas
4 maanden geleden
Quote:
10 minuten geleden
Overigens is op mijn mobiel het forum niet beschikbaar, zo kan ik de community niet in de gaten houden.


dan heb je willicht de site op engels staan op je mobiel, als je die naar nederlands schakelt staat hij er gewoon
nielsvd
4 maanden geleden
Quote:
8 uren geleden
Quote:
9 uren geleden
Overigens is op mijn mobiel het forum niet beschikbaar, zo kan ik de community niet in de gaten houden.


dan heb je willicht de site op engels staan op je mobiel, als je die naar nederlands schakelt staat hij er gewoon


Dan heb je de community niet beschikbaar, dus vermoed dat pika pika selectief is met zijn vertoning, want ik heb ‘m ook nog nooit gezien of gehoord op de website van BoM
MitchDeBaas
4 maanden geleden
Quote:
9 uren geleden
Dan heb je de community niet beschikbaar, dus vermoed dat pika pika selectief is met zijn vertoning, want ik heb ‘m ook nog nooit gezien of gehoord op de website van BoM


Pika Pika is ook niet op de bazaar maar all over mijn youtube shorts...
PrinceRuppertsDog
4 maanden geleden
De truc is om naar een website te gaan met nog betere cookies.
MrAdrian
4 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik heb nog nooit andere reclame dan van bazaar zelf gezien op deze site.

Hi Adrianos, goed dat je er bent!

Mooie functie heb je, ik ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen!

Ik zag je discord opgooien als optie, niet toch?!
Juist de eenvoud en overzichtelijkheid van deze site vind ik erg prettig, iets wat discord totaal niet heeft.

Overigens is op mijn mobiel het forum niet beschikbaar, zo kan ik de community niet in de gaten houden.


M.b.t. Discord vs website forum: laat vooral je mening gelden in de aankomende enquête! Ik hoop dat ik deze in januari nog uit kan sturen, daar streef ik in ieder geval naar.

Volgens mij is je andere vraag m.b.t. mobiel forum al beantwoord?
MrAdrian
4 maanden geleden
Quote:
2 uren geleden
De truc is om naar een website te gaan met nog betere cookies.


Chocoladekoekjes i.p.v. met rozijnen?
 bijgewerkt door MrAdrian 4 maanden geleden
waveaccelerator
4 maanden geleden
Adrianos van de Mana Burners/Tableflip show? Wat gaaf

Succes hier, hopelijk kunnen we helpen!
MrAdrian
4 maanden geleden
Quote:
12 minuten geleden
Adrianos van de Mana Burners/Tableflip show? Wat gaaf

Succes hier, hopelijk kunnen we helpen!


Dat is correct!

En jullie mij helpen... ik ben eerder in dienst van jullie, jullie als community zijnde, haha.
SceneFizza
4 maanden geleden
Quote:
10 uren geleden

M.b.t. Discord vs website forum: laat vooral je mening gelden in de aankomende enquête! Ik hoop dat ik deze in januari nog uit kan sturen, daar streef ik in ieder geval naar.

Volgens mij is je andere vraag m.b.t. mobiel forum al beantwoord?


Het forum is weer terug op mijn mobiel, maar dat kwam niet door de taalinstellingen, voor zo ver ik weet. Verder wachten we, lees ik, geduldig af.
Justian2002
4 maanden geleden
Jeetje, ik ben er laat bij! Sorry hiervoor xD maargoed, beter laat dan nooit, toch?

Anyway, welkom en gefeliciteerd met de titel!
MrAdrian
4 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Jeetje, ik ben er laat bij! Sorry hiervoor xD maargoed, beter laat dan nooit, toch?

Anyway, welkom en gefeliciteerd met de titel!


Hoe durf je niet elke minuut van de dag op ons forum te zitten?!

hehe

Thanks!
Justian2002
4 maanden geleden
Quote:
23 minuten geleden
Hoe durf je niet elke minuut van de dag op ons forum te zitten?!


Oh dat zit ik wel! Ik vergeet gewoon ook sociaal te zijn
vanBazel
4 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
1 dag geleden
Dan heb je de community niet beschikbaar, dus vermoed dat pika pika selectief is met zijn vertoning, want ik heb ‘m ook nog nooit gezien of gehoord op de website van BoM


Pika Pika is ook niet op de bazaar maar all over mijn youtube shorts...


Same here, hij is inderdaad tenenkrommend irritant. Iets met schroevendraaiers en trommelvliezen als je te laat bij de mute knop bent...
Luc
4 maanden geleden
Nu ben ik wel benieuwd, heb je een link? Want zelfs bewust opzoeken levert niks op
MitchDeBaas
4 maanden geleden
Quote:
7 minuten geleden
Nu ben ik wel benieuwd, heb je een link? Want zelfs bewust opzoeken levert niks op


Ja zeker, ik kom hem gegarandeerd weer tegen zo in m'n pauze, ik zal hem even delen zodat we allemaal kunnen lijden
MitchDeBaas
4 maanden geleden
https://youtube.com/shorts/fWB3kftiC4c?si=RavGUQDqR5n-_myP

en het erge is, ik heb helemaal niks met pokemon...
 bijgewerkt door MitchDeBaas 4 maanden geleden
Luc
4 maanden geleden
Dat valt nog wel mee toch? XD
MitchDeBaas
4 maanden geleden
nee, de eerste keer valt het mee maar na 10x is het echt MEGA irritant!(licht uitgedrukt) PIKA PIKA! ga toch weg met je pika pika, kom hier voor mn magic..
 bijgewerkt door MitchDeBaas 4 maanden geleden
MrAdrian
4 maanden geleden
Quote:
26 minuten geleden
nee, de eerste keer valt het mee maar na 10x is het echt MEGA irritant!(licht uitgedrukt) PIKA PIKA! ga toch weg met je pika pika, kom hier voor mn magic..


Daarom is het ook een advertentie voor spellenwinkel.nl
BluezamX
4 maanden geleden
Ik vind 'm wel leuk eigenlijk, de Pikachu Captain America
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 34 posts
  • Laatste post BluezamX 4 maanden geleden
  • Gemaakt door MrAdrian 4 maanden geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top