Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Vrouwen of meiden die MTG (casual en competitief) spelen.

Bittemommy
11 jaren geleden
Bij ons komen ze als zoete broodjes de zaak binnen.. Kan liggen dat er een DHL service punt bij zit
Nijntje
11 jaren geleden
Om even kort te reageren op dit topic, wat ik erg interressant vind: ja ik speel ook regelmatig competities tijdens FNM, Pre release, Draft, Game Day en in mijn community zijn er ongeveer 4 andere dames die dat ook doen. Zij zijn dikwijls sportiever en beter dan de gemiddelde man wat ik erg leuk vind.
Dankzij mijn vriend ben ik in de wereld van magic the gathering gerold, zelf was mijn eerste indruk: wat een nerderig spel en wat een raar volk komt er op af. Nu na bijna 2 jaar behoor ik ook tot dat volk
Ik vind het dan ook echt bijzonder dat er een dame in de pro tour top 8 is gekomen en hoe zij zich kleedt of voordoet maakt toch niks uit. Ik zal zwijgzaam zijn over het voorkomen van bepaalde mannen tijdens de FNM....

Als afsluiter: Ja het is ook echt leuk als de dames na de eerste ronde allemaal 3 punten hebben . Ladies for the win!
system
11 jaren geleden
Mijn vriendin speelt altijd wel een potje EDH mee ze heeft ook haar eigen deck.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top