Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Woodcutter zoekt

thewoodcutter
4 jaren geleden
Ik blijf nog op zoek naar die promo´s
Mocht je niks zoeken van mijn haveslist, kan je, voor prerelease promo´s dan, altijd een lijstje droppen van wat je er voor in ruil zou willen hebben (let er dan wel op dat het bij de bazaar verkrijgbaar is).
thewoodcutter
4 jaren geleden
Nog eens een bump, wie helpt?
thewoodcutter
4 jaren geleden
Bump, nog steeds promo's gezocht!
thewoodcutter
4 jaren geleden
Bump, wederom promo's gezocht! Nog 41 pre-release promo's te gaan.
En nu ook wat Shinobi/Ninja uit Modern Horizons
Oh ja en die art-cards, nice!
 bijgewerkt door thewoodcutter 4 jaren geleden (aanvulling)
thewoodcutter
4 jaren geleden
Nog steeds promo's gezocht.
 bijgewerkt door thewoodcutter 4 jaren geleden (bijgewerkt)
thewoodcutter
4 jaren geleden
Bump, nog steeds promo's gezocht.
 bijgewerkt door thewoodcutter 4 jaren geleden (bijgewerkt)
thewoodcutter
4 jaren geleden
Volgende week weer 68 nieuwe pre-release promo's, maar voor nu zoek ik er nog 41 33 32. Wie helpt?
 bijgewerkt door thewoodcutter 4 jaren geleden (aantal bijgewerkt)
thewoodcutter
4 jaren geleden
Zaterdag weer 68 nieuwe pre-release promo's, maar voor nu zoek ik er nog 24. Wie helpt?
thewoodcutter
4 jaren geleden
Recentste pre-release achter de rug, helaas niet zo'n grote opbrengst, dus ik zoek nog wel wat promo's.
Qua prijzen, als je bazaar prijzen wilt hanteren, kies dan 2,5x bazaarprijs voor een legendary/planeswalker/landje en 2x voor een kaart die dat niet is. En anders gebruik mcm (ook voor je wants dan). Tot woensdag waarschijnlijk, dan gewoon de foilprijzen volgen.
Aanbod voor het aanschaffen van door jou gezochte kaarten (mits te koop en op voorraad bij bazaar, natuurlijk!) staat ook open als ik niks van je wants heb.
 bijgewerkt door thewoodcutter 4 jaren geleden (ter voorkoming van verwarring lijst weggehaald)
thewoodcutter
4 jaren geleden
Inmiddels zijn de foilprijzen bekend... dus wie wil er nog wat pre-release promo's omzetten in andere kaarten?
Aanbod voor het aanschaffen van door jou gezochte kaarten (mits te koop en op voorraad bij bazaar, natuurlijk!) staat ook open als ik niks van je wants heb.
thewoodcutter
4 jaren geleden
Een keertje omhoog, zie vorige posts.
thewoodcutter
4 jaren geleden
Terug van vakantie, nu weer omhoog.
Ik moet nog wat Core Set 2020 foils toevoegen (hoewel de rares/mythics daarvan: die heb ik er al op staan).
thewoodcutter
4 jaren geleden
Gisteravond weer eens een avondje sealed met wat pre-release pakketjes. Tevens er weer een heleboel bijgeritseld, maar ik mis er nog genoeg. Wie helpt?
 bijgewerkt door thewoodcutter 4 jaren geleden (lijst hier weggehaald)
thewoodcutter
4 jaren geleden
Gisteren een grote slag kunnen slaan, en ook vandaag druppelt er weer wat binnen. De teller staat nog op 44 40 missende promo's. Wie helpt?
 bijgewerkt door thewoodcutter 4 jaren geleden (gecorrigeerd.)
thewoodcutter
4 jaren geleden
Nog steeds op zoek naar ongeveer 40 32 pre-release promo's (en nog wat andere kaartjes natuurlijk, maar de promo's hebben prioriteit). Wie helpt?
 bijgewerkt door thewoodcutter 4 jaren geleden (aantal bijgewerkt)
thewoodcutter
4 jaren geleden
Klein bumpje.
thewoodcutter
4 jaren geleden
Wederom een bump.
thewoodcutter
4 jaren geleden
Doe nog maar eens zo'n bump.
thewoodcutter
4 jaren geleden
Oh waarom niet, deze kan wel weer een bump gebruiken.
thewoodcutter
4 jaren geleden
Tijd voor nog een up/bump.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top