Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander Deck Worldwakers + Landfall - Groen + ?

Dordledum
9 jaren geleden
Hoi allemaal,

Ik wil een commanderdeck bouwen met als thema Landfall, veel (extra) landdrops en andere truukjes met land.

Titania, Protector of Argoth, Nissa, Worldwaker spreken voor zich en zal dus de hoofdkleur zijn, maar eigenlijk wil ik wel multicolour spelen.

spreekt me wel aan wat dat betreft (Kiora, the Crashing Wave) maar een derde kleur mag ook.

Welke commander zou daar bij passen?

Ik kom zelf niet direct uit op iets vanzelfsprekends. Wellicht kan ik een eind komen met Damia, Sage of Stone?

Heb haar maar op mijn high wants-list gezet.

Alvast bedankt voor het meedenken,

Erik
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
WizardGarm
9 jaren geleden
Ik denk dat Rampaging Baloths er goed bij kan passen !
fullmoonie
9 jaren geleden
Damia, Sage of Stone kan inderdaad een goede commander zijn. Door het beginnen van je beurt met 7 kaarten en dus meerdere kaarten af kunnen pakken in je upkeep zorg je ervoor dat je bijna altijd land in je hand hebt om te spelen. Zeker met landfall en meerdere lands per beurt mogen droppen, is Damia een hele goede commander!
nielsvd
9 jaren geleden
Koning landfall is naar mijn idee toch wel Karametra, God of Harvests. Maar als je blauw wilt spelen is dat nier echt een optie
 bijgewerkt door nielsvd 9 jaren geleden
Dordledum
9 jaren geleden
Dank voor de reacties!

Heb Commander 2011: Devour for Power maar even besteld.

Wou ik toch ooit nog hebben en naast Damia, Sage of Stone, stonden ook The Mimeoplasm en Skullbriar, the Walking Grave nog op mijn wishlist.

Die andere kaarten erin komen ook wel goed terecht!
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
10000fists
9 jaren geleden
Quote:
nielsvd 28-11-2014 om 14:02
Koning landfall is naar mijn idee toch wel Karametra, God of Harvests. Maar als je blauw wilt spelen is dat nier echt een optie




Zou inderdaad goed werken, net zoals Knight of the Reliquary.
 bijgewerkt door 10000fists 9 jaren geleden
Dordledum
9 jaren geleden
Karametra, God of Harvests is inderdaad leuk, maar een goede vriend van me speelt al met zo'n deck. Land spammen (o.a. via Whitemane Lion) en dan opeens hele dikke groene beesten neerleggen.

Damia, Sage of Stone wordt het denk ik gewoon! Een Sultai Ascendancy zal daar misschien ook niet slecht bij gaan.
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
10000fists
9 jaren geleden
Toch een reanimator thema? Stop er dan ten minste een Sidisi, Brood Tyrant in
Dordledum
9 jaren geleden
Quote:
10000fists 28-11-2014 om 14:38
Toch een reanimator thema? Stop er dan ten minste een Sidisi, Brood Tyrant in


Is zeker een kandidaat, maar het hoofdthema moet wel landfall en landtruukjes blijven, dus misschien snij ik het hele reanimator-idee er toch weer uit.

Voordat dit deck in elkaar zit, is het waarschijnlijk al weer kerst geweest.

Beginnetje vanuit werk:



Met de map in de hand misschien van het weekend verder aan klussen.
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
Steef
9 jaren geleden
Prime Speaker Zegana is leuke commander veel card draw dus meer landdrops, en meer kans voor sac landjes en meer landfall
10000fists
9 jaren geleden
Ik denk niet dat die een Damia, Sage of Stone bij houd..
Steef
9 jaren geleden
hangt denk heel erg van je deck af.
Dordledum
9 jaren geleden
Ik denk dat ze er wel als gewone kaart inmag, naast Damia.

Daarnaast lijkt een Reliquary Tower me handig en er zijn vast meer kaarten die je max handsize uitzetten.
Waus
9 jaren geleden
Landfall is geinig maar het aantal kaarten met landfall is zeer bescheiden...
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Met Damia wil je een lege hand, dan lijkt de Tower me niet handig. Eerder iets om je hand aan te discarden (Zombie Infestation bv). En dan wordt een reanimator theme weer interessanter......
Dordledum
9 jaren geleden
Iemand al eens iets vergelijkbaars gemaakt? Ik ben ideeen aan het verzamelen voor mooie kaarten voor in dit deck.

Zal ook een flinke update van mijn Want-list tot gevolg hebben!
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Idee: check of anderen een Titania, Protector of Argoth Commander deck hebben . Dit zijn ze.
Dordledum
9 jaren geleden
Dank.

Zie trouwens net dat Primeval Titan en Sylvan Primordial gebanned zijn in commander.

Dat is wel een domper op de feestvreugde.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Je bedoelt: gelukkig maar, want die kaarten zijn niet leuk in het format omdat ze het spel domineren .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top