Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[C18] Commander 2018

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
31 minuten geleden
Commander vs heeft ook een film uitgebracht al is die wel erg lang.
Inderdaad, die kun je hier vinden!
Eclavyrr
5 jaren geleden
Nou we het toch over Commander 2018 hebben, mocht je willen weten wie deze commanders nu zijn, dan raad ik je aan mijn nieuwe artikeltje over de lore van de Commander 2018 karakters te lezen!
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Ik ga ze ook allebei nog kijken. Ik vermaak me altijd prima met die filmpjes
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
De nieuwe GameKnights is beschikbaar en ze spelen daar met de C18 precons en holy shit wat een bloedbad . Ik ben nog bezig met kijken, maar ik heb geen idee wie gaat winnen en de plays zijn echt awesome!


Echt heel cool dit.

Die ultra pro banners waar ze halverwege reclame voor maken ook trouwens, benieuwd welke designs er allemaal zijn en of de Bazaar ze ook gaat verkopen.
stefke78
5 jaren geleden
De decks lijken mooi gebalanceerd! Iedereen gaat wel een keertje af in de filmpjes!
Roks1983
5 jaren geleden
Vandaag gehaald bij de lgs en het ziet er allemaal weer mooi uit hoor

Klein minpuntje is helaas wel dat er in mijn Bant echantment deck maar 98 kaarten zitten. Dictate of Kruphix ontbreekt volledig. Er zit ook geen kaart dubbel in of een kaart die niet in het deck hoort overigens.

Hoop dat niet meer mensen dit tegenkomen. Ik ga het maar melden bij Wizards...
LeKrutes
5 jaren geleden
Dat is wel frappant. Ik ga die voor mij pas tijdens sinterklaas openen. Ben wel benieuwd hoe het wordt afgehandeld.
Dordledum
5 jaren geleden
Morgen doosjes opentrekken!!!
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
2 uur geleden
Vandaag gehaald bij de lgs en het ziet er allemaal weer mooi uit hoor

Klein minpuntje is helaas wel dat er in mijn Bant echantment deck maar 98 kaarten zitten. Dictate of Kruphix ontbreekt volledig. Er zit ook geen kaart dubbel in of een kaart die niet in het deck hoort overigens.

Hoop dat niet meer mensen dit tegenkomen. Ik ga het maar melden bij Wizards...


Dit gebeurd maar heel weinig gelukkig.
Ik heb een keer een Atraxa, Praetors' Voice precon opengemaakt, waar geen Atraxa, Praetors' Voice in zat...
Roks1983
5 jaren geleden
Tja, Atraxa, Praetors' Voice niet hebben is inderdaad wel iets vervelender dan Dictate of Kruphix...
Dordledum
5 jaren geleden
Saheeli deck net uit elkaar gehaald voor mijn eigen projectje. Best trots op:
Eclavyrr
5 jaren geleden
Vandaag de hele dag gewacht op de bezorgservice die tussen 2 en 4 het pakketje zou afleveren..... niemand gekomen en als ik kijk op de website zie ik dat ze het ergens bij een pickup point hebben gedumpt. Fijn hoor, moet nog maar eens zien daar te komen aangezien die alleen open is op de tijden dat ik werk. Is het misschien mogelijk dat ik voortaan mijn pakketservice kan kiezen? DPD verklooit het altijd en het levert me een hoop overlast op. Ik betaal liever 3 euro meer voor postnl. Waarshcijnlijk dat ik het pas over een wekek of twee kan oppikken omdat ik dan vakantie heb.
Dordledum
5 jaren geleden
Dat is zuur. Ik had laatst ook een nare ervaring dat ze mijn bestelling kwijt waren, wel goed gekomen, maar had ook mijn bestelling pas bijna een week later dan verwacht.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
20 uur geleden
Vandaag de hele dag gewacht op de bezorgservice die tussen 2 en 4 het pakketje zou afleveren..... niemand gekomen en als ik kijk op de website zie ik dat ze het ergens bij een pickup point hebben gedumpt. Fijn hoor, moet nog maar eens zien daar te komen aangezien die alleen open is op de tijden dat ik werk. Is het misschien mogelijk dat ik voortaan mijn pakketservice kan kiezen? DPD verklooit het altijd en het levert me een hoop overlast op. Ik betaal liever 3 euro meer voor postnl. Waarshcijnlijk dat ik het pas over een wekek of twee kan oppikken omdat ik dan vakantie heb.


Geen enkel postbedrijf presteert optimaal. De Bazaar kreeg in het verleden bij PostNL veel pakketten retour en afgeven bij de buren was ook altijd een issue. Maar we nemen deze feedback absoluut mee in het kiezen van een bezorgdienst.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Misschien is het een optie om de bestel service te kunnen kiezen?

Hm, ik lees op een paar plaatsen dat er soms kaarten in deze sets ontbreken, iets om me zorgen over te maken?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Daar wordt over nagedacht.

Je hebt natuurlijk niet gehoord van alle kopers die geen problemen hadden . Maar als er iets niet correct is aan je product, neem dan contact op met de Bazaar.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ik ga er ook van uit dat het product gewoon compleet is, en sowieso hulde voor BoM voor het leveren van het product en de altijd geweldige service!
Dordledum
5 jaren geleden
Eens! Misschien allemaal redelijk off-topic ook.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Laten we dan weer on topic gaan met: Benieuwd hoe de decks tegen elkaar spelen? Lees dit verslag op de Bazaar van Tudou!
Eclavyrr
5 jaren geleden
Yuy! Melle had mijn pakketje in de middag nog opgepikt dus ik kan morgenavond commander gaan spelen Saheeli en Aminatou zijn direct gesleeved en klaar voor te spelen, de andere twee blijven nog even in de box.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top