Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DOM] Dominaria

Dordledum
6 jaren geleden
Officiële plaatjes van de promo's en hun reguliere versies in Dominaria: Promo's

Zhalfirin Void's
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
LeKrutes
6 jaren geleden
Brawl is vooral een het commender formaat voor beginnende spelers. Daarnaast hopen ze hierdoor meer spelers te trekken naar een fnm en meer boosters te verkopen. Zeker omdat de afgelopen tijd fnm in de slop zat. Juig het zeker aan. Maar net als magnus ben ik niet de doelgroep van dit formaat.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Volgens mij zit FNM helemaal niet in het slop? Hoe kom je daaraan?
SimonVanHoudt
6 jaren geleden
Ik ben zeer blij dat we met dominaria weer normale kaarten krijgen als FNM promo's, die tokens waren nou niet echt geweldig.
BuidingMage
6 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik ben zeer blij dat we met dominaria weer normale kaarten krijgen als FNM promo's, die tokens waren nou niet echt geweldig.

Helemaal mee eens!
Dat is eigenlijk het enige wat me boeit aan deze set...
Magicfreak
6 jaren geleden
Nee, brawl is niet echt weggelegd voor mij. Ik heb meer aan gewoon Commander, heb veel meer Modern legal kaarten dan Standard
TheRobinros
6 jaren geleden
Quote:
24 minuten geleden
Nee, brawl is niet echt weggelegd voor mij. Ik heb meer aan gewoon Commander, heb veel meer Modern legal kaarten dan Standard


Duhh, iedereen heeft minstens even veel Modern legal kaarten als Standard legal

Maar ja, hetzelfde als wat iedereen hier al zegt. Vast een erg mooi format, maar niet aan mij besteed. Ik denk ook dat veel mensen dat wel vinden. Als ik puur een Standard-speler was, zou ik geen enkele drang voelen om uit mezelf Commander te gaan spelen, behalve als ik dat met een groep vrienden in een speelgroep zou doen. En dan is de Commander-meta beperkt tot de decks die mijn vrienden en ik spelen, waar we allemaal als gelijken ingaan en allemaal geleidelijk het budget en de cardpool kunnen uitbreiden zover we willen.

Oftewel: het idee is mooi, maar ik denk dat Wizards een gat probeert te vullen dat er niet is. Zeker omdat Commander grotendeels een casual format is en dat vooral moet blijven.
RadioDragon
6 jaren geleden


afkomstig van LRR's friday nights.
Eclavyrr
6 jaren geleden
Erg sterke kaart voor een uncommon, denk zelfs dat deze behoorlijk goed kan zijn voor Modern Merfolk gezien de statline en abilities voor de CMC.
Skywise
6 jaren geleden
Die Merfolk is cool en absoluut speelbaar! Mooie uncommon

Spoilers van vandaag!



En deze waren al bekend, maar nu met artwork:

MagnusMagicus
6 jaren geleden
Danitha is awesome in Odric, Lunarch Marshal! 3 nuttige keywords EN ze maakt equipment en aura's goedkoper
Magicfreak
6 jaren geleden
Nice
Goed gevonden Mark!
Sunitram
6 jaren geleden
Die flavor op die twee Wizard's kaarten is trouwens weer geweldig! Die "study of magic" slaat natuurlijk helemaal niet op een zeker spelletje met die naam
Eclavyrr
6 jaren geleden
Ook cool dat de artworks van beide kaarten gelinkt zijn! En Danitha is echt ontzettend goed! Wat een geweldige legendary kaart op uncommon.
n4ppy
6 jaren geleden
Quote:
23 minuten geleden
Ook cool dat de artworks van beide kaarten gelinkt zijn! En Danitha is echt ontzettend goed! Wat een geweldige legendary kaart op uncommon.

Benieuwd of er ook Wizard's .... in de andere kleuren komen
Skywise
6 jaren geleden
Hoop spoilers! Eerst de kaarten van de Planeswalker decks.

Teferi's deck:






Chandra's deck:






Overige spoilers:


 bijgewerkt door Skywise 6 jaren geleden
n4ppy
6 jaren geleden
Flavor text van karplusan hound....
Skywise
6 jaren geleden
Nog een officiële spoiler van Wizards:


En de officiële Card Gallery met de spoilers tot nu toe is live: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/card-image-gallery/dominaria?
Planeflyer
6 jaren geleden
Hoi! Ik ben nieuw bij MTG,

Wat betekenen termen als ‘brawl’ Bijvoorbeeld, is er een ‘woordenboek’ voor MTG? & Zijn de besproken wizards in dit topic onderdeel van Dominaria, en de kaarten die te zien zijn, net zo? Thanks!
thewoodcutter
6 jaren geleden
Brawl is een nieuw formaat (een soort commander light, met alleen standard legale kaarten en 30 levens en 60 kaarten decks). Het beste kan je hier altijd bij de helpsectie kijken (https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/helpdesk). Met zoeken kan je veel vinden.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top