Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[MH2] Modern horizons 2

Dordledum
3 jaren geleden
Als ik het artikel op de wizards site goed lees zitten er geen gewone foil mythics of rares in de collector boosters, apart.
Awvanzijl
3 jaren geleden
Is het wel gewoon een set die je kunt draften? En weten we al hoeveel een draft box gaat kosten?
Rody
3 jaren geleden
Quote:
7 minuten geleden
Is het wel gewoon een set die je kunt draften? En weten we al hoeveel een draft box gaat kosten?


Jazeker, deze set (als de vorige set enige indicatie geeft) is fantastisch om te draften!

Je kan trouwens alle Modern Horizons 2 producten hier vinden.
nielsvd
3 jaren geleden
Dordledum
3 jaren geleden
mmm.... swords...

Toch maar een Set Boosterbox Modern Horizons 2 en Bundle Modern Horizons 2 besteld.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Eclavyrr
3 jaren geleden
Er is een Iron Camel of zoiets geprint. Stats daargelaten, wie vond het een goed idee om in de zinderende hitte van de woestijn op een metalen dromedaris rond te lopen???????
MitchDeBaas
3 jaren geleden
wss een artificer die hem zelf gebouwd heeft bij gebrek aan echt kameel..
danielhummel
3 jaren geleden
Teruans
3 jaren geleden
Wie dat bedacht heeft heeft niet nagedacht.
Thorsten
3 jaren geleden
Steel camel is een leuke kaart. Niet goed genoeg voor constructed maar in draft denk ik wel speelbaar.

Ik ben benieuwd of ze nu ook er ook tokens voor black lotus en braingeyser in de set zullen zitten.
Eclavyrr
3 jaren geleden
Holy Shyte, ik heb de novel waar Garth One-Eye in voorkomt hier nog liggen: MtG - Arena uit 1994.... gave throwback zeg
 bijgewerkt door Eclavyrr 3 jaren geleden
BluezamX
3 jaren geleden
Deze is ook wel mooi. Komt met een rules change waardoor hij je Commander mag zijn!:
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Komt met een rules change waardoor hij je Commander mag zijn!:


Hey wacht, dat is interessant! Alleen hij of alle planeswalkers?

Ah, ik snap hem al. Hij wordt legendary creature in de Command zone.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
KoenDeMagicSpeler
3 jaren geleden
Ik snap die Garth kaart niet helemaal. De mechanic wel, maar ik snap niet zo goed waarom er gekozen is voor die specifieke 6 kaarten. Het zijn allemaal hele goede kaarten, maar ze hebben nauwelijks iets met elkaar te maken. Of mis ik hier iets?
Dordledum
3 jaren geleden
tsja, volgens de lore had hij wel beschikking over alle kleuren mana en kon hij o.a. Terror casten, maar waarom die andere 5? Goede vraag.
KoenDeMagicSpeler
2 jaren geleden
Heb het even opgezocht en ben achter een antwoord gekomen van de designers van de kaart. Ze wilden eerst ervoor zorgen dat deze kaart specifiek synergie had met alpha en beta kaarten, maar toen bedachten ze dat dat helemaal niet werkt in modern omdat meeste kaarten uit die sets niet legal zijn in modern. Toen heeft hij er maar van gemaakt dat het copies maakt van een aantal kaarten uit alpha waarmee je alle kanten op kon.

https://magic.wizards.com/en/articles/archive/card-preview/garth-one-eye-2021-05-25 linkje naar het artikel waar ik deze informatie van heb
Morph
2 jaren geleden
De goede Magic-Card-Names beginnen op te raken denk ik:




Edit: Ah, het is een soort meme begonnen in alpha met de kaart Granite Gargoyle.
Gevolgd door Lightning Axe en Saute.
 bijgewerkt door Morph 2 jaren geleden
Dordledum
2 jaren geleden
IgNoble Hierarch is briljant!

Wat een set zeg.
Veekeren
2 jaren geleden
Er zijn nog veel spoilers te gaan, maar ik ben er nog niet bepaald enthousiast over. Nogal veel "meme-kaarten". Dat past wat mij betreft beter in Commander Legends dan in Modern Horizons, maar goed... waarschijnlijk zijn die kaarten juist daarom aan deze set toegevoegd
Morph
2 jaren geleden
Quote:
57 minuten geleden
IgNoble Hierarch is briljant!

Wat een set zeg.


Deze dus: Jund Noble Hierarch.



Grappig gevonden inderdaad.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top