Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mystery Gift Boxen!

FouteWillem
2 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
21 uren geleden
echt heel veel dus, qua waarde idd ook 300+, maar ik denk toch dat dit wel m'n eerste en laatste mystery gift box is, omdat ik de deckboxen/sleeves etc niet heel snel zal gebruiken

Als ik de inhoud van de box van 4 jaar geleden zie op pagina 1, dan is de huidige inhoud niet heel onverwacht toch Ik zal vast een bovengemiddelde snob zijn, maar ik vind het wel heel veel kwantiteit boven kwaliteit.

Maar goed, dat ik voor het (toch wel significante) aankoopbedrag liever bijvoorbeeld een paar Sidewinders, Dragon Shield sleeves en singles die ik écht kan gebruiken wil kopen: zoals ze bij WotC zeggen, not the product for you Het uitpakken is dan alleen minder een verrassing Ik hoop dat de kopers er veel plezier aan beleven!

edit: vergeten op posten te klikken en ondertussen zie ik dat FouteWillem ongeveer eenzelfde sentiment gepost heeft


Klopt helemaal hoor, achteraf gezien had ik liever zelf boosters gekocht die ik leuk vind voor die €200, maarja achteraf is alles makkelijker hè doelde er meer op dat bij sommige mensen de waarde van de box onder de beloofde €350 lag, en dat dat bij mij in ieder geval niet zo was, dat is natuurlijk als je de bazaar of magic prijzen aanhoudt, op andere plekken ligt de waarde wel wat lager maar er zaten alsnog leuke kaarten in de boosters in m’n box, de rest geef ik wel weg en geen box voor mij in de komende jaren



Dat is toch erg dat je voor die 200,- achteraf iets anders had willen of kunnen doen.
Het is echt gewoon veel geld en ik vind dat je best kritisch mag zijn met wat je daarvoor krijgt.
350,- of meer aan waarde beloven, met prijzen van de Bazaar (vaak toch een stuk hoger)en daar waar ze ook nog inkoop/marge hebben, is gewoon niet netjes naar de playerbase toe om daar dan zulke matige producten naar toe te sturen.
Waar is het wow-gevoel voor de consument?
Vanuit Bazaar gezien briljant , maar met al die teleurgestelde reacties op de boxen is het toch een dikke haha naar de klanten.
Sorry,ik vind Bazaar een mooi bedrijf , maar dit product is gewoon niet okay.
 bijgewerkt door FouteWillem 2 jaren geleden
SceneFizza
2 jaren geleden
"Vanuit Bazaar gezien briljant , maar met al die teleurgestelde reacties op de boxen is het toch een dikke haha naar de klanten."

In het kader van snelle kwartjes of langzame dubbeltjes: kom jij terug in een restaurant waar het eten duur is en de kwaliteit slecht?
Ik niet.

Dus of het briljant is om de "stoffige" doosjes en sleeves uit 2015, de overtollige decks en spellbooks en draw/setboosters op een dergelijke wijze aan te bieden, betwijfel ik ten zeerste.

Ik denk dat het overigens goed is als mensen (niet de kopers) vanaf de zijkant kritisch zijn en nog belangrijker, dat op het forum ook mogen zijn.

Ik vind wel dat mensen (kopers) die ontvreden zijn over de inhoud, dit ook bespreken met de verkoper. Alleen een post op het forum is geen oplossing voor welke partij dan ook.

Tot nu toe vind ik het bijschrift van het product misleidend:
"Een Mystery Gift Box zit bomvol toffe magische cadeaus! Wat er precies in zit? Dat is natuurlijk een mystery! In ieder geval krijg je heel veel waar voor je geld, want in de Mystery Gift Box: Deluxe vind je minimaal 200 euro aan toffe producten! Geen box is hetzelfde, want elke Gift Box heeft een unieke samenstelling."

De verschillen zijn erg klein en veelste beperkt voor de duizenden mogelijke aanwezige producten. 3 of 4 boosters van allen dezelfde series is mij wat te makkelijk.

Kijk en hier wordt gesuggereerd dat je,
"
Met de Mystery Gift Box haal je altijd een werelddeal in huis. Verras jezelf of een ander met een pakket vol geweldige cadeaus voor de Magic speler!
"

Is dit dan niet gewoon dezelfde spullen voor dezelfde prijs van allerlei black-friday aanbiedingen? Wat is het element werelddeal in dat geval? Dat het in 1 doos zit, heeft geen meerwaarde.

Hoe dan ook, die van mij (voor iemand anders) moet nog geleverd worden, dus dan zal ik ook beoordelen of ik tevreden ben of niet.
 bijgewerkt door SceneFizza 2 jaren geleden (Typfoutje)
Rathi_Dragon
2 jaren geleden
*snelle dubbeltjes of langzame kwartjes.
FouteWillem
2 jaren geleden
Het product bestaat al 4 jaar met 1 en hetzelfde doel : Incourante producten verkopen.
In dat opzicht briljant omdat het blijkbaar nog steeds verkoopt.
Het prachtige verkoopverhaaltje helpt daar vast bij.
Of ik hier als consument op de lange termijn prettig bij voel .........vrees van niet.
Ik zou me gewoon echt gepiepeld voelen.
Met de Black Friday aanbiedingen kon je zelf kiezen wat je kocht en daar zaten echt mooie producten bij.
Eclipse-sleeves en mooie deckboxen (Bazaar of magic-deckbox was echt top) voor een mooie eerlijke prijs .
Ik hoop vooral dat Bazaar meekijkt en lering trekt uit deze feedback en niet bijv de posts gaat wissen.
Verbeter het product voor volgend jaar en verras evt de klanten die nu ietwat teleurgesteld zijn.




#buysingles
#buyonlywhatyouneed
SceneFizza
2 jaren geleden
Quote:
23 minuten geleden
*snelle dubbeltjes of langzame kwartjes.


Kijk, daarom word ik dus niet rijk, maar je hebt gelijk.
SceneFizza
2 jaren geleden
Quote:
17 minuten geleden
Het product bestaat al 4 jaar met 1 en hetzelfde doel : Incourante producten verkopen.
In dat opzicht briljant omdat het blijkbaar nog steeds verkoopt.
Het prachtige verkoopverhaaltje helpt daar vast bij.
Of ik hier als consument op de lange termijn prettig bij voel .........vrees van niet.
Ik zou me gewoon echt gepiepeld voelen.
Met de Black Friday aanbiedingen kon je zelf kiezen wat je kocht en daar zaten echt mooie producten bij.
Eclipse-sleeves en mooie deckboxen (Bazaar of magic-deckbox was echt top) voor een mooie eerlijke prijs .
Ik hoop vooral dat Bazaar meekijkt en lering trekt uit deze feedback en niet bijv de posts gaat wissen.
Verbeter het product voor volgend jaar en verras evt de klanten die nu ietwat teleurgesteld zijn.




#buysingles
#buyonlywhatyouneed





Deze posts wissen zou echt uit den boze zijn en mij persoonlijk triggeren te gaan BoMwipen, aangezien dat bij magic hoort. en met name ik daar een uitgesproken mening over heb.
Rathi_Dragon
2 jaren geleden
Tuurlijk zitten er niet de spullen bij die je graag wilt krijgen. Je koopt zo'n box niet om er rijk van te worden. Ik heb zo'n box gekocht omdat ik voor de 2e keer weer begonnen ben met MtG. Als ik een deckbox krijg dan vind ik het geen probleem, daarnaast kan vind ik alles wat er in zou zitten goed, omdat ik toch nog van alles nodig heb.
En als laatste punt: iedereen heeft het over de horeca die dicht is, dat we de ondernemers moeten helpen. Ik vind het ruk dat de BoM dicht moet tijdens deze lock-down. Vanaf afgelopen september heb ik me uitermate vermaakt op de draft-avonden en had er graag meer gespeeld. Door een box te kopen steun ik (een heel klein beetje) de BoM in deze moeilijke tijd.
FouteWillem
2 jaren geleden
Je had ze ook kunnen steunen om voor 200 euro singles te bestellen of goede deckboxen/sleeves die passen bij je wensen.
Of 2 boosterboxen.
Of wat dan ook voor 200,-.
Jij wilde zelf graag een playmat bijvoorbeeld.
Maar om hun trouwe klanten dit voor te schotelen lijkt mij een beetje te makkelijk.
In deze moeilijke Corona-tijd moet je juist ervoor zorgen dat je klanten een eerlijk product krijgen.
Dat is dit , in deze huidige vorm , niet.
 bijgewerkt door FouteWillem 2 jaren geleden
jjbvd1993
2 jaren geleden
Quote:
15 uren geleden
Quote:
17 uren geleden
Quote:
19 uren geleden
Quote:
1 dag geleden
echt heel veel dus, qua waarde idd ook 300+, maar ik denk toch dat dit wel m'n eerste en laatste mystery gift box is, omdat ik de deckboxen/sleeves etc niet heel snel zal gebruiken

Als ik de inhoud van de box van 4 jaar geleden zie op pagina 1, dan is de huidige inhoud niet heel onverwacht toch Ik zal vast een bovengemiddelde snob zijn, maar ik vind het wel heel veel kwantiteit boven kwaliteit.

Maar goed, dat ik voor het (toch wel significante) aankoopbedrag liever bijvoorbeeld een paar Sidewinders, Dragon Shield sleeves en singles die ik écht kan gebruiken wil kopen: zoals ze bij WotC zeggen, not the product for you Het uitpakken is dan alleen minder een verrassing Ik hoop dat de kopers er veel plezier aan beleven!

edit: vergeten op posten te klikken en ondertussen zie ik dat FouteWillem ongeveer eenzelfde sentiment gepost heeft


Klopt helemaal hoor, achteraf gezien had ik liever zelf boosters gekocht die ik leuk vind voor die €200, maarja achteraf is alles makkelijker hè doelde er meer op dat bij sommige mensen de waarde van de box onder de beloofde €350 lag, en dat dat bij mij in ieder geval niet zo was, dat is natuurlijk als je de bazaar of magic prijzen aanhoudt, op andere plekken ligt de waarde wel wat lager maar er zaten alsnog leuke kaarten in de boosters in m’n box, de rest geef ik wel weg en geen box voor mij in de komende jaren



Dat is toch erg dat je voor die 200,- achteraf iets anders had willen of kunnen doen.
Het is echt gewoon veel geld en ik vind dat je best kritisch mag zijn met wat je daarvoor krijgt.
350,- of meer aan waarde beloven, met prijzen van de Bazaar (vaak toch een stuk hoger)en daar waar ze ook nog inkoop/marge hebben, is gewoon niet netjes naar de playerbase toe om daar dan zulke matige producten naar toe te sturen.
Waar is het wow-gevoel voor de consument?
Vanuit Bazaar gezien briljant , maar met al die teleurgestelde reacties op de boxen is het toch een dikke haha naar de klanten.
Sorry,ik vind Bazaar een mooi bedrijf , maar dit product is gewoon niet okay.





Ja inderdaad, ik heb nog even terug gekeken, als ik alle producten die ik alleen naar de boosters kijk (signature spell books heb ik er ook even bij gelaten) zou het 187 euro kosten op BoM, best zuur omdat ik de spellbooks zelf nooit zou kopen en dan zit je al aan €140 aan ‘nuttige’ waarde. Maarja het is een leer momentje, eens en niet meer en de gunfactor richting BoM is voor mij een beetje omlaag, als een andere aanbieder een paar euro (of meer) goedkoper is gaat mijn aankoop waarschijnlijk eerder naar hen. (Unfinity boosterboxen, ik kijk naar jullie )

Edit: achteraf gezien had ik het ook eerlijker gevonden als er een (waarde) verhouding van boosters vs sleeves/deckboxes etc. was gegeven, aangezien ondanks dat alle boxen uniek waren, de verschillen toch wel erg klein kijken
Het verbaasde mij eigenlijk ook dat er helemaal geen MH series inzaten
 bijgewerkt door jjbvd1993 2 jaren geleden
Justian2002
2 jaren geleden
Hoewel ik geen box heb gekocht, ben ik toch wel blij geen gekocht te hebben achteraf gezien.
Persoonlijk zou ik zeggen dat je het beste in zo’n box 1 playmat, 1 deckbox en een pakje sleeves geschikt voor Commander, aan gezien deze net zo goed voor formats met lagere kaart aantallen gebruikt kan worden. De rest van de waarde zou ik persoonlijk opvullen met boosters of een andere vorm van kaarten (singles, Jumpstart pakjes, ect)
Wellicht dat je de duurdere ook kan aanvullen met een binder, een paar duurdere booster packs of zoiets.
En dan zou je ook nog kunnen kijken naar de wants van de persoon die een box gekocht heeft en er een paar gave wants in stoppen, voor het ultieme persoonlijke randje

Dit is mijn feedback op basis van wat ik gelezen heb. Ik weet niet of zo’n inhoud is wat men wilt zien, maar dit is wat ik dacht te krijgen bij een mystery box!
MitchDeBaas
2 jaren geleden
ik ben zoals gewoonlijk nog in gevecht met DPD, ALS het goed is komt mjne vandaag binnen. dan zal ik ook even mijn mening geven.
 bijgewerkt door MitchDeBaas 2 jaren geleden
offspring
2 jaren geleden
Volgens mij geldt voor deze box wat voor heel veel MTG product geldt: het is er niet voor iedereen. Toen ik mijn beste maatje het spel leerde, heb ik bijvoorbeeld een bulk doos vol commons voor hem geregeld. Een van zijn eerste aankopen was ergens een setje van 200 (?) random rares. Twee 'producten' die voor iemand die al zo'n 20 jaar speelt niet per se nuttig zijn. In die periode was een mystery box helemaal perfect voor hem geweest: voorlopig voldoende deckboxen, wellicht een playmat, uit elke booster nieuwe kaarten en mogelijk wat value. Voor ongeveer honderd/tweehonderd euro alleen maar meerwaarde. Ideaal!

Zelf zou ik er nooit een kopen, omdat ik een vrij duidelijke voorkeur heb voor singles, maar ook voor een bepaald type deckbox en sleeve. De kans dat dat eruit komt is gewoon minimaal - in die zin vergelijkbaar met het kopen van een booster, want de kans dat daar de single uit komt die je zocht is ook miniem. Dat gezegd hebbende: de ervaring van het openen is ook wat waard, de waarde uit de doos is hoger dan wat je inlegt (in ieder geval volgens de prijzen hier, meer kun je niet vragen denk ik) en voor BoM werkt het tot nu toe.

Ik neem aan dat elk jaar wordt geëvalueerd wat de ervaringen van het vorige jaar waren, en ik denk dat deze thread daar - met eventueel een korreltje zout aangezien de minst tevreden klanten meestal de meest vocale zijn, zelfs als ze zelf het product niet hebben gekocht - een heel belangrijke input voor is. Mijn product is het niet, en ik zou anderen niet snel aanraden om het te kopen, maar dat wil niet zeggen dat het voor BoM geen goed idee is. Die beschikken in ieder geval over de verkoopcijfers. Het belangrijkste signaal dat het géén goed idee is lijkt me dat die cijfers dalen.
Luc
2 jaren geleden
Dit product spreekt me elk jaar heel erg aan. Ik hou wel van een gokje Maar als ik de berichten zo lees ben ik blij het niet gedaan te hebben. Het mystery gedeelte is natuurlijk heel spannend maar als je de inhoud dan ziet (los van de waarde) weet ik nu zeker dat het geen product voor mij is en dat ik me niet laat verleiden door het mystery aspect.
BluezamX
2 jaren geleden
Tja, dit soort producten zijn altijd een gok toch? Zelfde met de Planeswalker Packs die ze al jaren verkopen. Sommige mensen pakken exact wat ze nodig hebben of leuk vinden, anderen zijn er eigenlijk niet zo blij mee.
Maar dat is de thrill waarom er ook krasloten worden gekocht, waarom er uberhaupt boosters worden gekocht. Ik snap het punt van FouteWillem heel erg, maar niet weten wat je krijgt heeft wel zijn charme. Zolang de boxen aan hun geadverteerde inhoud voldoen en er voldoende animo voor is (wat ieder jaar weer zo is, er wordt altijd expliciet gevraagd naar een dergelijk product) zal dit wel blijven bestaan, en met goede reden.

Maar ja, ik heb er zelf geen gehaald en dit waren mijn 2 cent. Sommige mensen houden van een gokje, anderen niet. Leef en laat leven.
Veekeren
2 jaren geleden
Quote:
19 minuten geleden
Sommige mensen houden van een gokje, anderen niet. Leef en laat leven.


Dat ben ik helemaal met je eens, maar de kritieken zoals ik ze lees gaan niet zozeer over de mensen die het kopen. Ik koop ook wel eens een boostertje, daar geldt hetzelfde voor. Ik lees het meer als een kritiek naar de samenstelling van de inhoud zoals gekozen door de Bazaar.

Wel moet ik zeggen dat naar mijn persoonlijke beleving de inhoud niet écht een enorme verrassing kan zijn. Je weet toch ongeveer wel dat het o.a. een aantal boosters, goedkope deckboxen, goedkope sleeves en een paar (start-)precons zijn? Althans, nadat ik er bij de aankondiging over las, was dat mijn reden om het niet te kopen. En misschien voor anderen juist weer een reden het wél te kopen. Maar in het topic bij het product las ik een comment dat iemand al 3 a 4 jaar die boxen koopt en dan niet helemaal blij is met de producten, daar kan ik me dan weer niet zoveel bij voorstellen en vind ik ook niet echt fair klinken.
nielsbap
2 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
1 dag geleden
Die 80sleeves sets zijn wel wat onhandig, waarom bestaat dat eigenlijk?

Dat is voor een deck met een sideboard: 75 kaarten. Oftewel (bijna) alle formats behalve limited en commander.


wat de meest gespeelde formats zijn. ik durf bijna mijn hand in het vuur te steken dat 80%van alle games commander is
jjbvd1993
2 jaren geleden
Quote:
14 uren geleden
Persoonlijk zou ik zeggen dat je het beste in zo’n box 1 playmat, 1 deckbox en een pakje sleeves geschikt voor Commander, aan gezien deze net zo goed voor formats met lagere kaart aantallen gebruikt kan worden. De rest van de waarde zou ik persoonlijk opvullen met boosters of een andere vorm van kaarten (singles, Jumpstart pakjes, ect)
Wellicht dat je de duurdere ook kan aanvullen met een binder, een paar duurdere booster packs of zoiets.
En dan zou je ook nog kunnen kijken naar de wants van de persoon die een box gekocht heeft en er een paar gave wants in stoppen, voor het ultieme persoonlijke randje

Dat was eerlijk gezegd ook wel waar ik een beetje vanuit ging/wat ik hoopte, maar helaas Ik zou persoonlijk ook veel liever een box hebben met een waarde van 'maar' 250 bijvoorbeeld als je er 200 voor betaald, als het dan wel 250 (marktwaarde) aan nuttige producten is. naast de giga hoeveelheid (overpriced) sleeves en boxen vond ik vooral de signature spellbooks ook wel zuur binnen een minuutje kan je de signature spellbooks wel voor een tientje vinden, alleen staan ze nu op de site hier niet afgeprijst

al met al, ik zou hem niet nog een keer kopen, als het kon zou ik hem zelfs retourneren het verbaasd mij eerlijkgezegd ook hoeveel commentaar er nu over de boxen is vergeleken met de rest in dit topic, mede daardoor had ik er eerlijkgezegd wel wat meer van verwacht
SceneFizza
2 jaren geleden
Bezorging in de loop van de middag, ik begon me al zorgen te maken, nog niet eerder zo'n trage bezorgtijd gehad.
MitchDeBaas
2 jaren geleden
Quote:
2 minuten geleden
Bezorging in de loop van de middag, ik begon me al zorgen te maken, nog niet eerder zo'n trage bezorgtijd gehad.


ik ben ook nog in gevecht met DPD, ze zouden bij mij ook vanmiddag ergens moeten komen maar ik ben er vrij skeptish over.
 bijgewerkt door MitchDeBaas 2 jaren geleden
Luctor
2 jaren geleden
Hier komen ze ook vanmiddag. Dus ze krijgen het nog druk.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top