Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Release data nieuwe series

Jeff
9 jaren geleden
Quote:
Dordledum 21-10-2014 om 10:58
Hier staat dat de 3e set in het Khans-block al in maart uitkomt.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Magic:_The_Gathering_sets

Is dat niet een beetje snel na set 2 die pas eind januari uitkomt?


Er wordt ruimte gemaakt voor een extra product in Mei. Wat dat wordt is nog niet bekend, maar de sterke vermoedens zijn dat het iets te maken heeft met de GPs in het laatste weekend van mei, daarvan wordt het formaat later nog bekend gemaakt, terwijl we de formaten van heel 2015 al weten...
Dordledum
9 jaren geleden
interessant...
Bargok
9 jaren geleden
Ik denk dat veel mensen hun budget niet meegroeit met hun aantal 'releases' per jaar. Ergens word ik er wel een beetje moe van.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Je hoeft ook niet overal aan mee te doen he .
arnovisser79
9 jaren geleden
Handig, dank u!
mmmarkk01
9 jaren geleden
het gaat wel wat hard met de sets, ik vond dat vroeger wel beter georganiseerd, langere periode, meer tijd om dingen bij elkaar te verzamelen en het bleef een betaalbare hobby. Het voelt een beetje als increasing the dose bij de verslaving

anyways we gaan mee waren we kunnen
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Vroeger was het juist niet georganiseerd . Nu zijn er echt vaste tijden. Er zijn jaren van Magic geweest dat er 2 of 3 sets maar uitkwamen, maar ook 7+.
mmmarkk01
9 jaren geleden
precies, magnus! de onvoorspelbaarheid had zijn charmes!
Tholy
9 jaren geleden
Quote:
Jeff 21-10-2014 om 11:31
Quote:
Dordledum 21-10-2014 om 10:58
Hier staat dat de 3e set in het Khans-block al in maart uitkomt.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Magic:_The_Gathering_sets

Is dat niet een beetje snel na set 2 die pas eind januari uitkomt?


Er wordt ruimte gemaakt voor een extra product in Mei. Wat dat wordt is nog niet bekend, maar de sterke vermoedens zijn dat het iets te maken heeft met de GPs in het laatste weekend van mei, daarvan wordt het formaat later nog bekend gemaakt, terwijl we de formaten van heel 2015 al weten...



Modern Masters 2015 maybe?
ebonpraetor
9 jaren geleden
Maybe? Voor zo ver ik weet is dat ondertussen zeker, zie: http://magic.wizards.com/en/articles/archive/arcana/announcing-modern-masters-2015-edition-2014-12-08

EDIT: dit was ten tijde van de post van Jeff nog niet bekend.
 bijgewerkt door ebonpraetor 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Dat is toch geen extra product? Dat is gewoon het vrije slot van dit jaar .
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Er zijn een heleboel nieuwe producten aangekondigd, en vanaf heden gaat Wizards ook tweemaal per jaar een aankondiging doen voor alle of bijna alle producten die het komende half jaar uitkomen. Dat is nu net gebeurd, en in september volgt de volgende update daarvan.

Check de Release data pagina voor een overzicht van alles dat het het komende half jaar op ons af gaat komen! Het is awesome!

MagnusMagicus
6 jaren geleden
De Release data pagina is geupdate na de Announcement week update van vandaag!
Skywise
6 jaren geleden
Ik heb voor alle nieuwe producten maar even een forum topic aangemaakt
MarcelN
6 jaren geleden
Ik wacht nog op MONOPOLY, planeswalkers edition.. allerlei verschillende planes als “steden”.. Ulgrotha als ons dorp Dominaria als de duurste.. gat in de markt
MagnusMagicus
6 jaren geleden


De Release data pagina is weer bijgewerkt!
Skywise
5 jaren geleden
Hmm, de enorm opgehypte announcement day van vandaag was niet veel, maar alle nieuwtjes zijn gepost en de aangekondigde sets zijn voorzien van een eigen topic
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Super! Ik zal ze vandaag ook aan de release pagina toevoegen.
bazmagicmarty
5 jaren geleden
Weet iemand of er na Core 2019 2 of 3 Ravnica sets komen? Nog algemener: Komt er elk jaar weer een core set gevolgd door 3 blocks?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top