Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SLD] Secret Lair

PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
En nog één: https://secretlair.wizards.com/eu/product/772072/30th-anniversary-countdown-kit

Ik ga de kaarten niet vermelden omdat je het blijkbaar ook als adventkalender kan gebruiken maar ik heb mixed feelings over deze voor 165 euro.

Zitten een paar kaarten bij die ik al een tijdje wil en die kaarten komen al bijna op het bedrag dus wss ga ik hem wel halen
BluezamX
1 jaar geleden
Ik zag 'm ook... Mooie selectie kaarten, maar veel niet echt met geweldige art (naar mijn mening). Ik denk wel dat dit een aardige investering is, dit kan je over een paar maanden voor meer verkopen. Ik twijfel nog!
Lavinius
1 jaar geleden
Ik deel de mening van BluezamX. Goede kaarten, bijvoorbeeld Necropotence is heel goed, maar de arts zijn niet erg mooi en veel te chaotisch. 165 euro vind ik dan ook nog wat veel... Dus niet echt een grote fan ervan. Wel al iets minder elite dan de 30th edition. Maar toch niet echt fantastisch gedaan, met de vreemde samenstelling van arts op de kaarten.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 1 jaar geleden
offspring
1 jaar geleden
Ik denk er dus over om deze te kopen om mijn vriendin te overtuigen dat Magic wél een goeie investering is . Nog nooit eerder een Secret Lair besteld - dit valt ook binnen de EU gewoon te bestellen voor het door PrinceRuppertsDog's vermelde bedrag? Niet dat dat goedkoop is verder, maar als je ook nog importkosten moet betalen wordt het erg gortig.

Edit: over de art van de verschillende kaarten denk ik erg verschillend. Sommige vind ik heel vet (Mishra's Factory, Chrome Mox), andere totaal niet (Nicol Bolas, God-Pharaoh, Lightning Helix).
 bijgewerkt door offspring 1 jaar geleden
PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
Ook binnen de EU zonder importkosten te bestellen. Boven de 99 euro ook zonder verzendkosten
Eclavyrr
1 jaar geleden
Ik had me erg verheugd op deze set, maar vind hem bijzonder tegenvallen. Zeker qua waarde haal je de 165 er net uit, en als je de juiste foils hebt (elk kaart heeft 30% kans foil te zijn) dan is het kassa. Maar de art is veelal super druk en onoverzichtelijk, en sommige keuzes van kaarten sta ik echt van met mijn oren te flapperen. Het zouden toch toernooi bepalende kaarten moeten zijn? Heb ik iets gemist want ik kan me niet herinneren dat bijvoorbeeld Nashi, Moon Sage's Scion, Lin Sivvi, Defiant Hero, Tradewind Rider, Dragonlord Ojutai of Bogardan Hellkite veel in toernooien voorkwamen in hun tijd. Mijn keuze zou op hele andere kaarten hebben gelegen (en sowieso vind ik dat je cycles moet vermijden).
Anyway, uiteindelijk afgeknapt op de hectische art en het feit dat ik misschien drie van de kaarten speel in mijn commander decks. Ik ga wel fijn de prerelease kaarten sparen en mijn geld opzij leggen voor de Dominaria release in januari.
 bijgewerkt door Eclavyrr 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
Bij kader inzien vind ik een paar - lees, de meeste niet - arts toch niet slecht. Bijvoorbeeld Arclight Phoenix, Thalia, Heretic Cathar en Dragonlord Ojutai . Maar ja, te weinig interessante kaarten voor mijn eigen decks, te chaotische arts... Een misgeslagen bal, vind ik.
TheRobinros
1 jaar geleden
Quote:


Lin Sivvi, Defiant Hero was echt heel erg oppressive in haar standard hoor, was deze kaart niet ook ooit gebanned in block constructed wat toen nog een ding was?
 bijgewerkt door TheRobinros 1 jaar geleden
BluezamX
1 jaar geleden
[quote forum=18520
Heb ik iets gemist want ik kan me niet herinneren dat bijvoorbeeld Dragonlord Ojutai veel in toernooien voorkwamen in hun tijd.
[/quote]
Deze werd volgens mij best wel gespeeld destijds. Ik weet in ieder geval nog dat ik er een had geopend, nog weinig van Magic wist en heel blij was met het prijskaartje van >20 euro. Na rotation dropte die alleen flink.
Lavinius
1 jaar geleden
Ik denk ook dat Lin Sivvi, Defiant Hero en Dragonlord Ojutai best wat werden gespeeld in hun Standard. Lin Sivvi had de sterke rebels aan haar zij, en dragonlord Ojutai werd volgens mij in Esper dragons gespeeld.
offspring
1 jaar geleden
Quote:
12 uren geleden
[quote forum=185208 ]
Lin Sivvi, Defiant Hero


Lin Sivvi, Defiant Hero was echt heel erg oppressive in haar standard hoor, was deze kaart niet ook ooit gebanned in block constructed wat toen nog een ding was?
[/quote]

Die rolde iedereen op destijds inderdaad.

Verder heb ik niet heel veel T2 / standard gespeeld, maar ik heb ook wel het idee dat er wat meer uit te halen viel, zowel qua kaarten als qua waarde. Dat gezegd hebbende ga ik denk ik alsnog kijken of ik deze kan bemachtigen.
PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
Uuuuh waarom is de 30th anniversary niet meer beschikbaar? Was het niet print by order?
CarolineAya
1 jaar geleden
Quote:
15 minuten geleden
Uuuuh waarom is de 30th anniversary niet meer beschikbaar? Was het niet print by order?


Deze was in beperkte oplage. Dus helaas waren er maar enkele beschikbaar. Het leek wel alsof er voor Europa en de USA er aparte batches waren want in Europa kon je nog een aardig tijdje bestellen terwijl ze in America al uitverkocht waren. Maar ik zie dat ze in Europa nu ook uitverkocht zijn.
Wees blij dat je niet direct bestelde toen het online kwam want toen crashte de hele website. Ik was gecharged maar kreeg geen order bevestiging en dat duurde best een tijd voor het opgelost was.
offspring
1 jaar geleden
Quote:
Quote:
1 uur geleden
Uuuuh waarom is de 30th anniversary niet meer beschikbaar? Was het niet print by order?


Deze was in beperkte oplage. Dus helaas waren er maar enkele beschikbaar. Het leek wel alsof er voor Europa en de USA er aparte batches waren want in Europa kon je nog een aardig tijdje bestellen terwijl ze in America al uitverkocht waren. Maar ik zie dat ze in Europa nu ook uitverkocht zijn.
Wees blij dat je niet direct bestelde toen het online kwam want toen crashte de hele website. Ik was gecharged maar kreeg geen order bevestiging en dat duurde best een tijd voor het opgelost was.


Had ik ook. Om 17:00:01 al aan het bestellen maar ging mis in de check-out. Na een kwartier kwam ik in de queue van 32 minuten, toen besteld - maar geen bevestiging en geen order in mijn history. Nog een keer de queue in, en nu heb ik twee van die dingen in huis straks ... Dit had WotC weer niet helemaal lekker onder controle.

En idd, in de US was het na iets meer dan een half uur allemaal uitverkocht. In de EU pas na 22u ofzo.
 bijgewerkt door offspring 1 jaar geleden
CarolineAya
1 jaar geleden
Quote:
6 minuten geleden
Quote:
Quote:
1 uur geleden
Uuuuh waarom is de 30th anniversary niet meer beschikbaar? Was het niet print by order?


Deze was in beperkte oplage. Dus helaas waren er maar enkele beschikbaar. Het leek wel alsof er voor Europa en de USA er aparte batches waren want in Europa kon je nog een aardig tijdje bestellen terwijl ze in America al uitverkocht waren. Maar ik zie dat ze in Europa nu ook uitverkocht zijn.
Wees blij dat je niet direct bestelde toen het online kwam want toen crashte de hele website. Ik was gecharged maar kreeg geen order bevestiging en dat duurde best een tijd voor het opgelost was.


Had ik ook. Om 17:00:01 al aan het bestellen maar ging mis in de check-out. Na een kwartier kwam ik in de queue van 32 minuten, toen besteld - maar geen bevestiging en geen order in mijn history. Nog een keer de queue in, en nu heb ik twee van die dingen in huis straks ... Dit had WotC weer niet helemaal lekker onder controle.

En idd, in de US was het na iets meer dan een half uur allemaal uitverkocht. In de EU pas na 22u ofzo.

Ik kon wel bestellen maar na betaling word je normaal teruggestuurd naar de webshop. En dat ging bij mij dus niet. Was inderdaad een lekker zootje bij Wizards. Maar gelukkig hebben ze het netjes opgelost.

( en die tweede, die kun je vast weer doorverkopen voor wat extra ?)
PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
Aaah jammer, was gister pas laat thuis en dacht doe het wel morgen. Normaal zijn Secret Lairs print to demand dus had de kleine lettertjes bij deze niet gelezen

offspring Mocht je er 2 hebben en er maar 1 willen dan wil ik hem best van je overnemen!
Eclavyrr
1 jaar geleden
Ik heb er lang over getwijfeld om deze te halen, maar op een enkel kaartje na hebben de meeste van deze voor mij geen speelwaarde. En de meeste art vind ik meh (een enkeling uitgezonderd). Ik houd mijn geld lekker vast tot januari als de Dominaria Remastered set uitkomt en ik daar een paar collector boxen van haal.
 bijgewerkt door Eclavyrr 1 jaar geleden
BluezamX
1 jaar geleden
Ah, interessant. Ik had ook gemist dat dit een beperkte oplage was. Noem me een scalper maar dan had ik 'm zeker geprobeerd te halen vanuit een investeerders oogpunt
PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
In ander nieuws.....

Het commanderdeck wordt eindelijk opgestuurd

Shippingsdatum staat nu op 14 november!

Er zijn geruchten dat er een Mana Crypt bij zit als goedmakertje maar dat betwijfel ik ten zeerste
Bolas443
1 jaar geleden
Quote:
1 dag geleden
In ander nieuws.....

Het commanderdeck wordt eindelijk opgestuurd

Shippingsdatum staat nu op 14 november!

Er zijn geruchten dat er een Mana Crypt bij zit als goedmakertje maar dat betwijfel ik ten zeerste
[/quote

Zou heel tof zijn natuurlijk maar ze hebben al boosters gegeven en deze er dan nog bij doen lijkt mij sterk - maar ik zal niet klagen als hij er toch bij blijkt te zitten.

Een zelfde soort gerucht gaat rond bij de 30th anniversary secret lair. Men zegt daar dat er zo’n 30th anniversary collectors pack bij zit.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 531 posts
  • Laatste post Gijsneus 7 maanden geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top