Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SOI] Shadows over Innistrad

hallowman3
8 jaren geleden
Thou have won the battle. Maar nu terug naar Innistrad!
 bijgewerkt door hallowman3 8 jaren geleden
kolonelnick
8 jaren geleden
Ik heb het filmpje nog een keer gekeken (en daarna nog 5 keer XD) was me niet opgevallen dat de bomen rond avacyn's logo ook vervormden. Er is iets serieus mis met avacyn, is ze dood, misschien is ze corrupted. geen nahiri dus.

Ik vraag me wel nog steeds af wat er te doen is op innistrad. Griselbrand is dood (door lilliana) Garruk is ergens anders bij mijn weet, opzoek naar andere planeswalkers of lilliana. Nu heeft lilliana wel een encounter gehad met de raven man op ravnica, misschien dat hij hier iets mee te maken heeft. Hebben tamiyo en tibalt nog een raar verhaal waar we einde nog niet van weten?
Thorvik
8 jaren geleden
beter wordt thalia een planeswalker
LegoRobster
8 jaren geleden
Quote:
Thorvik 01-11-2015 om 20:23
beter wordt thalia een planeswalker


+1: Untill the start of your next turn, noncreature spells cost more

-X: Untill the start of your next turn, noncreature spells cost more

-9: Target player gets an emblem with: you can't cast noncreature spells

Twigwalker
8 jaren geleden
1 woord: Angels
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
Quote:
Twigwalker 02-11-2015 om 12:41
1 woord: Angels

Die KAPOT gaan!
Twigwalker
8 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 02-11-2015 om 13:27
Quote:
Twigwalker 02-11-2015 om 12:41
1 woord: Angels

Die KAPOT gaan!


Als het maar op de art van de kaart te zien is vind ik het prima Veel nieuwe foils voor de verzameling waarschijnlijk.
LegoRobster
8 jaren geleden
Ik hoop dat we weer eens wat van goeie ouwe Tibalt te zien krijgen.
RadioDragon
8 jaren geleden
het symbool is bekend:
thewoodcutter
8 jaren geleden
"... and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure..."

Ziet er uit als een mushroomcloud, als je naar het witte deel binnen het zwarte kijkt.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Het is het symbool van Avacyn (), maar dan vervormd (omgebogen) zoals je ook in de trailer ziet gebeuren.
RadioDragon
8 jaren geleden
is het niet gewoon hoekiger, ondersteboven en zonder de stam?
 bijgewerkt door RadioDragon 8 jaren geleden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Als ik het filmpje mag geloven eerder vervormd. Maar we gaan het merken .
marcoboth
8 jaren geleden
het is net zoals in de trailer vervormd inderdaad.
maartengj
8 jaren geleden
Waarom doet die arcana die het announcement mij denken aan Jace... Plaatje is vandaag nog goed te zien op dailymtg.com. Als je op de link drukt zie je hem niet meer staan namelijk
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Dat is zeer zeker Jace

maartengj
8 jaren geleden
Wel een duistere versie van Jace ( versie van hem?)
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Duister? Hij staat een beetje in het donker . Ik wordt ook niet mono- als ik het licht uitdoe hoor .
kolonelnick
8 jaren geleden
Weer een jace *zucht* kan die vent ondertussen niet dood omvallen ofzo? Ik word ondertussen een beetje moe van alle nieuwe jaces, hij is letterlijk overal. Dat vond ik altijd jammer aan de core sets. Je had altijd dezefde 5 planeswalkers. ik vond origins daarom ook wel tof dat ze eens gideon en nissa pakken ipv altijd maar ajani en garruk. Beter dat jace na innistrad even wegblijft en plaats maakt voor wat andere planeswalkers.
Belinda
8 jaren geleden
Mee eens, zou beter zijn als hij even wegblijft, heb hem sowieso nooit boeiend gevonden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top