Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SOI] Shadows over Innistrad

MagnusMagicus
8 jaren geleden
Jace is ruim de meest populaire Planeswalker, dus verwacht niet dat hij gaat verdwijnen. En verder betekent het niet dat als een Planeswalker een rol heeft in het verhaal, dat hij dan ook een kaart krijgt.
Joram
8 jaren geleden
Plot twist: Jace komt Ob Nixilis tegen die zijn geest corrupt maakt waarna hij als het gedoe met de Eldrazi voorbij is naar Innistrad gaat en Avacyn doodt.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Plot twist: of niet.
Skywise
8 jaren geleden
Wizards/MaRo heeft laatst al aangegeven dat de Walkers uit Origins voorlopig een belangrijke rol spelen in het verhaal. Maar dat betekent inderdaad niet dat ze elke set een kaart krijgen. Kijk maar naar Ugin's Insight. Belangrijke kaart/flavor voor het verhaal, maar Ugin en Jace kregen geen kaart in BFZ, en zitten vermoedelijk ook niet in Oath of the Gatewatch.

Bovendien is dit de perfecte gelegenheid om Tamiyo, the Moon Sage en Tibalt, the Fiend-Blooded weer van stal te halen. Ik kan me niet voorstellen dat die twee aan de kant worden geschoven voor de Walkers die we al zo vaak zien
 bijgewerkt door Skywise 8 jaren geleden
BrickFace
8 jaren geleden
Plot twist: Sorin gaat Avacyn 2.0 maken en moet daarvoor de oude neerhalen
 bijgewerkt door BrickFace 8 jaren geleden
Joram
8 jaren geleden
@Darksoul93
Een nieuwe Nissa in OGW zou me wel vet lijken, die zat ook niet in BFZ
 bijgewerkt door Joram 8 jaren geleden
Roks1983
8 jaren geleden
Ondanks dat ik het jammer vind dat zo snel al weer terug gaan naar Innistrad ben ik wel benieuwd wat ze ervan gaan maken. Innistrad sprak me erg aan vanwege de hele sfeer eromheen. Persoonlijk geloof ik niet echt in een terugkeer van Tamiyo, the Moon Sage of Tibalt, the Fiend-Blooded. Vond die twee in Avacyn Restored eigenlijk ook een beetje vreemd. Verwacht dat het vooral om Sorin en (de relatie tussen) Jace en Liliana zal gaan. In de Uncharted Realms van Wizards is wel duidelijk geworden dat er tussen die twee nog wat te beleven valt. En vergeet de Raven Man niet natuurlijk
 bijgewerkt door Roks1983 8 jaren geleden (Tibalt mag geen plaatje :p)
derooy89
8 jaren geleden
Was tibalt niet vermoord door sorin? Weet niet zeker of dat het speculatie was of feit
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Nee, Tibalt leeft nog.

En Tibalt en Tamiyo zijn wel logisch als terugkerende karakters. Tamyio was de maan aan het bestuderen en die had een redelijk promintente rol in de teaser. En Tibalt is geboren op Innistrad.
Roks1983
8 jaren geleden
Tja, meningen verschillen nu eenmaal. Of het nu logisch is of niet, van mij hoeven ze niet terug te komen in het nieuwe blok. Ik vond heel die Tamiyo zo raar. Een set in stijl van Gothische horror en dan zit er ineens een geisha de maan te bestuderen. Dat KAN toch niet

Wat mij betreft doen ze drie nieuwe Sorins in dat blok!
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Het hele idee van Planeswalkers is dat ze naar andere werelden kunnen reizen. Dus niet meer dan logisch dat Tamyio niet 'past' op Innistrad .
Roks1983
8 jaren geleden
Goh, echt waar joh. Dat had ik er nou nooit achter gezocht. Laat Tamiyo dan maar lekker terug naar Kamigawa walken
Skywise
8 jaren geleden
Wizards heeft voor Shadows Over Innistrad een artbook aangekondigd, zo eentje als bij Battle for Zendikar. Op zich niet heel spannend, maar de tekst in de aankondiging is wel interessant:

Quote:
In THE ART OF MAGIC: THE GATHERING – INNISTRAD, terror falls from the skies on blood-spattered wings and nameless horrors lurk in the shadows. These pages, lavishly illustrated with the award-winning art of Magic: The Gathering, are your entry into a world beset by terrible evils on all sides and betrayed by the hope it held most dear. Tread lightly as you follow the heroic Planeswalkers of the Gatewatch as they investigate these dark mysteries.


Corrupted Avacyn? Dezelfde Planeswalkers als in BFZ/OGW?

 bijgewerkt door Skywise 8 jaren geleden
kolonelnick
8 jaren geleden
"betrayed by the hope it held most dear" dit gaat zeker over avacyn. En planeswalkers van de gatewatch dat zijn dus weer de origins walkers zonder liliana. Hopelijk brengen ze wat nieuwe walkers mee, want vond het al jammer dat we niet echt een nieuwe hadden in bfz (ob nxilis kunnen we niet echt nieuw meer noemen) wel tof dat ze weer een artbook uitbrengen. Wil die van bfz ook nog hebben.
Blasty
8 jaren geleden
Misschien is Avacyn een planeswalker geworden, en is ze naar een andere wereld verdwenen?

@Darksoul: bedankt voor de update
 bijgewerkt door Blasty 8 jaren geleden
RadioDragon
8 jaren geleden
die artbooks ga ik zeker verzamelen ^^
maar ik ben ermee eens dat we lore wise misschien een beetje te veel van de ogw walkers te zien krijgen. ik hoop dat ze dat bij de volgende set niet doen. een beetje te veel van het "goede"
Skywise
8 jaren geleden
Here we go, we hebben weer een leak!













Niet alle kaarten van de laatste foto zijn goed zichtbaar of individueel gefotografeerd.
Madness en Transform keren terug.
'Investigate' en 'Delirium' zijn nieuwe mechanics.
Jace staat op de cover van de booster, maar niet echt in een planeswalker pose.
En Nahiri wordt genoemd in de flavor tekst van Structural Distortion...
 bijgewerkt door MagnusMagicus 8 jaren geleden
kolonelnick
8 jaren geleden
De watcher of the web ziet er raar uit. er is niet genoeg ruimte voor het woord each op de kaart onder de glare, waar dit wel zou moeten. neem Hundred-Handed One als voorbeeld. verder ogen investigate en delerium heel raar, maar dat kan aan mij liggen. ik zal ze niet uitsluiten, maar sommige van deze kaarten zijn gewoon dom
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik heb het idee dat het wel zou moeten passen, en wellicht veranderen ze de tekst naar "...creature in combat" . En waarom zijn die nieuwe abilities raar? Investigate maakt artifact tokens, dat hebben wel al gezien met Gold token. En Delirium kijkt naar een aantal card types. Dat is ook wat Tarmogoyf doet en niet veel anders dan bv. Threshold of Spell mastery. Ik snap niet helemaal wat er 'dom' aan de kaarten is volgens jou .
Doyle
8 jaren geleden
Die flavor tekst met Nahiri verhaal spoiler? Niet 100% duidelijk, maar staat iets van: "As Zendikar ... bled, so will Innistrad. As i have ...(suffered? iets in die trant..), so will Sorin."

Nahiri is pissed op Sorin omdat er ineens vampires op Zendikar waren, terwijl die er vroeger nooit waren. Sinds de eerste opsluiting van de Eldrazi door Ugin, Nahiri en Sorin, vond Nahiri vampires op Zendikar. Waarschijnlijk Sorin's schuld dus.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top