Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Phantasmal Image vs Cackling Counterpart?

kv83
12 jaren geleden
Het nadeel van Phantasmal Image is helaas wel erg voelbaar als je tegenstander Kessig Wolf Run, Gideon's Lawkeeper, Hex Parasite of elke andere kaart met een target-functie die goedkoop is. Ook Dungeon Geists is wel heel veel value opeens.

Laten we dat soort kaarten niet zomaar vergeten, he?
 bijgewerkt door kv83 12 jaren geleden
Jeff
12 jaren geleden
Maar juist door de decks waarin de Image momenteel gespeeld wordt is dat nadeel niet zo extreem als het lijkt. Als je een Drogskol Captain kopieert kan hij al niet getarget worden door je tegenstander; in control decks met Sun Titan komt ie gewoon weer terug. Daarnaast: hoeveel mensen spelen nou Gideon's Lawkeeper of Hex Parasite in serieuze decks?
kv83
12 jaren geleden
Humans speelt Gideon's Lawkeeper... en Kessig Wolf Run lijkt me duidelijk.

Ik weet niet hoe vaak je de Delver versie met Drogskol gespeeld hebt, maar het valt vies tegen hoe vaak je eigenlijk de "combo" kan laten afgaan van Captain + Image
Bassiuz
12 jaren geleden
Quote:
Jeff 03-04-2012 om 14:32
Maar juist door de decks waarin de Image momenteel gespeeld wordt is dat nadeel niet zo extreem als het lijkt. Als je een Drogskol Captain kopieert kan hij al niet getarget worden door je tegenstander; in control decks met Sun Titan komt ie gewoon weer terug. Daarnaast: hoeveel mensen spelen nou Gideon's Lawkeeper of Hex Parasite in serieuze decks?


Precies, en zelfs de ramp decks laten de Kessig Wolf Runs nu langzaam aan aan de aknt.
kv83
12 jaren geleden
Btw; Ik zeg niet dat Counterpart "beter" is dan Image... alles behalve... maar om nou te zeggen dat de "Illusion"-part niet heel relevant is, vind ik wat ver gaan... Er is een reden dat in sommige decks Phyrexian Metamorph fijner is.
Bassiuz
12 jaren geleden
Die reden is Grand Architect en het feit dat het de enige non-blue clone is .
Victorvndoom
12 jaren geleden
er zijn nog andere kaarten die tappen of zo, er zijn ook paar spirits die ook tappen en ze zitten in inistrad of dark ascension daarvoor moet je niet human spelen om te tappen

Dungeon Geists tap card
Niblis of the Mist non human wit tap card
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
silav101
12 jaren geleden
Quote:
kv83 03-04-2012 om 14:54
Humans speelt Gideon's Lawkeeper... en Kessig Wolf Run lijkt me duidelijk.

Ik weet niet hoe vaak je de Delver versie met Drogskol gespeeld hebt, maar het valt vies tegen hoe vaak je eigenlijk de "combo" kan laten afgaan van Captain + Image


Ongeveer net zo vaak als combo van Image+Lord of the Unreal. Vooral in een deck vol met card draw en card filtering XD.
Info
  • 28 posts
  • Laatste post silav101 12 jaren geleden
  • Gemaakt door geertd 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top