Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magicers in de buurt van Hellevoetsluis?

ThedarkBeaver
9 jaren geleden
Yoo iedereen, ik vroeg me af of er misschien iemand in mijn buurt woont waarmee ik eventueel magic zou kunnen spelen. als je nou bij jezelf denkt : nou dat lijkt me wel leuk, laat het me dan weten aub!
Taacoo
9 jaren geleden
Heyy darkbeaver!

Ik woon zelf in brielle en wil best een x met je afspreken voor een paar potjes. Ben wel een beginnende speler met eigelijk maar 1 a 2 decks haha

Ik zie dat je nieuw bent. Misschien kan je ook gelijk een post op het introductie forum posten?
ThedarkBeaver
9 jaren geleden
Hee man, leuk dat je zo snel al gelijk reageert, ik begin eigenlijk ook weer helemaal overnieuw, jarenlang heb ik niet kunnen magicen, en toen ik er weer een beetje aan toe was had ik weer wat pakkies gekocht, maar toen heeft m'n hond dat allemaal verscheurd. Dus ik heb eigenlijk gewoon al m'n ouwe spullen weggegooid en pasgeleden heb ik weer wat nieuwe spulletjes gekocht (ik heb nog niet eens een deck gemaakt. Kortom :ik ben ook weer helemaal nieuw, dus je hoeft je geen zorgen te maken.

edit:
oh en trouwens, om heel eerlijk te zijn weet ik niet echt goed wat je bedoeld met introductie-forum.

edit:
oh laat maar zitten hoor, ik heb het introductieforum al gevonden.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 9 jaren geleden (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb)
Taacoo
9 jaren geleden
Haha, opzich wel fijn als je ook opnieuw begint. Samen beetje puzzelen en experimenteren. Heb het spel lang op de pc gespeeld maar het echte werk is toch het fijnst. Ik stuur je wel een PM anders om in contact met elkaar te komen
RobintM
9 jaren geleden
Hey, Hellevoetsluis! Daar woon ik ook!

Speel al wat langer en eigenlijk alleen maar het commander format maar wie weet een keer.
Jupiter
9 jaren geleden
Is er in Hellevoetsluis niet een winkel waar eventueel gespeeld kan worden? Ik heb net een werk afgerond in Hellevoetsluis en het lijkt er op dat ik er in April weer heen mag om te werken, misschien kan ik mijn decks wel een keer mee nemen.
RobintM
9 jaren geleden
Helaas, Magic the Gathering word in Hellevoetsluis nergens (meer )aangeboden.
ThedarkBeaver
9 jaren geleden
Er is hier in de buurt van Hellevoetsluis helemaal niks, en weet je, echt precies een beetje die tijd komt een beetje slecht uit, maar zo'n beetje half/eind mei heb ik m'n boeltje denk ik hèlemaal op orde, dan kan ik ook eventueel mensen uitnodigen in mijn appartement, ik krijg namelijk net ietsje daarvoor de sleutels, dus misschien wordt het nog iets later.
Taacoo
9 jaren geleden
Op het hele eiland is niks. De dichtsbijzijnde locaties zijn rotterdam noord of delft :l
Taacoo
9 jaren geleden
Bump. Zoeken nog steeds wel mensen die iig op voorne-putten spelen. Zodar we misschien een standaard speel groep kunnen maken
Jennifer48
9 jaren geleden
Hoi, mijn naam is jenny, ik woon ook in hellevoetsluis, ik speel het spel niet maar ben verzamelaar van de kaartjes, kan ze ook niet dichterbij kopen dan in Rotterdam, ik heb inmiddels veel dubbele kaarten, zowel uncommons als rare's dus misschien zit er iets voor jullie tussen om decks te fabriceren. Geef maar een berichtje bij interesse.
Gr, Jenny
Otsenre90
9 jaren geleden
Hallo,

Ik woon in het Zeeuwse Goes. Is wel een uur rijden van Hellevoetsluis maar om een groepje te beginnen en af en toe mee te magicen is altijd leuk!
Misschien een keertje draften of is dat te veel van het goede?

Mvg,
Ernesto
RobintM
9 jaren geleden
Ik sta er wel voor open om een keer te kaarten in Hellevoet. Ik ken overigens nog meer magiccers hier in de buurt
 bijgewerkt door RobintM 9 jaren geleden
Inquiry87
9 jaren geleden
Hey ik woon in spijkenisse en ben toevallig vorige week weer begonnen om kaarten te kopen! Krijg ze dit weekend binnen ^^
Asula
7 jaren geleden
Ik zie dat het topic al wat aan de oude kant is, maar ik heb sinds afgelopen weekend het magicen weer eens opgepakt. Speel eigenlijk alleen maar als ik naar schoonfamilie ga in Limburg (dat is niet zo vaak)
Ik woon in hellevoetsluis en zou het wel leuk vinden om eens in de zoveel tijd ook in de buurt ergens wat te kunnen spelen
Shinn88
7 jaren geleden
Leuk dat jij hem weer opend ik woon zelf in Spijkenisse en mijn zwager in Hellevoetsluis
Taacoo
7 jaren geleden
Ik woon in brielle/rotterdam(Zit op kamers)
Ik ben sws flexibel met het reizen
Shinn88
7 jaren geleden
Lekker diicht bij elkaar ik hoor een meet and greet..
Asula
7 jaren geleden
Ja niemand van m'n vrienden speelt het behalve de neefjes van m'n vrouw in Limburg. Vind ik net iets te ver om een paar potjes te spelen
Shinn88
7 jaren geleden
Whahahaha dat geloof ik...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top