Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build Your Card #113

Krabbel
5 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Quote:
2 dagen geleden
Quote:
2 dagen geleden
Enezesku of the Obzedat
Legendary Creature - Spirit Advisor
Flying, Lifelink
AfterlifeX, where X is your life total
4/4



Deze zou echt insane zijn in Commander met ETB triggers... En een absolute finisher in Limited!

Ach, voor 8 mana mag ej ook wel wat krijgen... En zo insane is Storm Herd nou ook weer niet
ja alleen deze hoeft niet gecast te worden om af te laten gaan deze kan gerecured worden voor minder dan de 10 mana van Storm Herd


Scherp, straks even een graveyard clausule toevoegen
bartist
5 jaren geleden
Heb m'n kaart toch maar wat aangepast. 3 mana openhouden voor een Cancel om je eigen spullen te beschermen is toch te veel gevraagd, zeker als de meeste reacties non-creaturespells zullen zijn. is dus nu twee mana maar alleen non-creature
Thedouwegames
5 jaren geleden
Quote:
23 uren geleden
En wat als je tegenstander ook counterspells speelt, of kaarten met Flash?
true, ik dacjht daar niet aan, het is btw echt heel grappig om een terugkrijgende counterspell te hebben.
Thedouwegames
5 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Quote:
11 uren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Quote:
2 dagen geleden
Quote:
2 dagen geleden
Enezesku of the Obzedat
Legendary Creature - Spirit Advisor
Flying, Lifelink
AfterlifeX, where X is your life total
4/4



Deze zou echt insane zijn in Commander met ETB triggers... En een absolute finisher in Limited!

Ach, voor 8 mana mag ej ook wel wat krijgen... En zo insane is Storm Herd nou ook weer niet
ja alleen deze hoeft niet gecast te worden om af te laten gaan deze kan gerecured worden voor minder dan de 10 mana van Storm Herd


Scherp, straks even een graveyard clausule toevoegen
if it is put into an graveyard, exile it misschien, want anke je hem gelijk exiled triggered de afterlife niet
bartist
5 jaren geleden
Quote:
43 minuten geleden
Quote:
1 dag geleden
En wat als je tegenstander ook counterspells speelt, of kaarten met Flash?
true, ik dacjht daar niet aan, het is btw echt heel grappig om een terugkrijgende counterspell te hebben.


Dat was precies mijn gedachte heb door je feedback mn kaart wel aangepast. Creatures met Flash worden toch vaak alleen als surprise defender gecast, of aan het eind van een beurt (niet in main phase dus), dus non-creature is dan relevant genoeg, en dan kan ik hem een mana-tje goedkoper maken!
Thedouwegames
5 jaren geleden
Quote:
8 uren geleden
Quote:
9 uren geleden
Quote:
1 dag geleden
En wat als je tegenstander ook counterspells speelt, of kaarten met Flash?
true, ik dacjht daar niet aan, het is btw echt heel grappig om een terugkrijgende counterspell te hebben.


Dat was precies mijn gedachte heb door je feedback mn kaart wel aangepast. Creatures met Flash worden toch vaak alleen als surprise defender gecast, of aan het eind van een beurt (niet in main phase dus), dus non-creature is dan relevant genoeg, en dan kan ik hem een mana-tje goedkoper maken!
nu is hij echt heelhandig, deze zou ik zeker willen spelen.
bartist
5 jaren geleden
Ik twijfel wel of ik hem rare houd, of terugschaal naar uncommon. Rare counters zijn vaak Cancel met extra's, dat is mn kaart niet.
 bijgewerkt door bartist 5 jaren geleden
hermes307
5 jaren geleden
Quote:
3 dagen geleden
Borborygmos, the Furious

Legendary Creature - Cyclops

Riot
Other creatures you control with riot have haste.

"Stronger or faster? Why not both?" - Borborygmos

6/6


love this
Magicfreak
5 jaren geleden
Nog iets meer dan een dag guys!
Jsterck1
5 jaren geleden
Geen last minute inzendingen meer? Dat gebeurt ook niet snel...
Magicfreak
5 jaren geleden
Ja jongens, we hebben nog een paar uur. Als iemand twijfelt aan zijn idee, stuur het gewoon in!
Niet geschoten is immers altijd mis
Reynaerd
5 jaren geleden
Vooruit:

Sphinx of Lyev

Creature - Sphinx

Flash, flying

When Sphinx of Lyev enters the battlefield, return all tapped non-sphinx creatures to their owners hand.

Addendum - If you cast this spell during your main phase, tap each creature target player controls.

4/5

"The decree is clear: you must be punished!"

Geen creatures met Addendum? Dan bedenken we die zelf wel.
 bijgewerkt door Reynaerd 5 jaren geleden
Magicfreak
5 jaren geleden
Deadline is geweest. Ik ga zo snel mogelijk alle kaarten beoordelen en de uitslag bekend maken. Wel moet ik zeggen dat ik het deze week erg druk heb omtrent school en huiswerk, dus het kan even duren, maar ik zorg er wel voor dat de uitslag zsm online staat
bartist
5 jaren geleden
Wie o Wie gaat winnen?
Thedouwegames
5 jaren geleden
Wie denk jij? Ik weet het niet, er zijn echt een paar leuke tussen.
 bijgewerkt door Thedouwegames 5 jaren geleden (incorrecte zin...)
bartist
5 jaren geleden
Persoonlijk vind ik de kaarten van Eclavyrr en LordWhooT het gaafst! LordWhoot heeft een super-uncommon gemaakt, die krachtig kan worden met het juiste deck, en Eclavyrr heeft Manamorphose een upgrade weten te geven met een interessante twist!
 bijgewerkt door bartist 5 jaren geleden
AncientOne
5 jaren geleden
Nee, die van Eclavyrr steekt met kop en schouders boven de rest uit...
Die van LordWhooT is bovendien fors overpowered.
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
LordWhooT
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Nee, die van Eclavyrr steekt met kop en schouders boven de rest uit...
Die van LordWhooT is bovendien fors overpowered.


Het is puur sterk in een lifegain deck, en de orzhov hebben nooit een lifegain thema die absurd sterk is. Puur lifegain en extort. Daar is de kaart op gemaakt.

Dat het sterk kan zijn is logisch, elke kaart kan sterk zijn toch?
Thedouwegames
5 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Quote:
13 uren geleden
Nee, die van Eclavyrr steekt met kop en schouders boven de rest uit...
Die van LordWhooT is bovendien fors overpowered.


Het is puur sterk in een lifegain deck, en de orzhov hebben nooit een lifegain thema die absurd sterk is. Puur lifegain en extort. Daar is de kaart op gemaakt.

Dat het sterk kan zijn is logisch, elke kaart kan sterk zijn toch?

nee, niet elke kaart. Wel de meeste kaarten.
AncientOne
5 jaren geleden
Quote:
13 uren geleden
Quote:
15 uren geleden
Nee, die van Eclavyrr steekt met kop en schouders boven de rest uit...
Die van LordWhooT is bovendien fors overpowered.


Het is puur sterk in een lifegain deck, en de orzhov hebben nooit een lifegain thema die absurd sterk is. Puur lifegain en extort. Daar is de kaart op gemaakt.

Dat het sterk kan zijn is logisch, elke kaart kan sterk zijn toch?


Als ik een van de gelinkte sac-outlets heb, krijg ik voor 3 mana een 1/4-mannetje, die early game de meeste creatures kan blocken, en mid- tot late game at will in 4 1/1 flyers veranderd...
Vandaar: fors overpowered...
(Hij heeft m.i. 2 toughness teveel of kost 2 mana te weinig...)
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top