Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Dordledum
5 jaren geleden
Wel een leuk kaartje voor een thema deck, maar normaliter niet sterk genoeg om te spelen.
Roks1983
5 jaren geleden
Voor 0 mana alle tokens bij iemand uitschakelen is toch absoluut meer dan okay hoor. Er is altijd wel iets nuttigs mee te doen
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Voor 0 mana alle tokens bij iemand uitschakelen is toch absoluut meer dan okay hoor. Er is altijd wel iets nuttigs mee te doen


Moet er wel net iemand een tokendeck spelen en je deze in het spel hebben liggen en hem haste kunnen geven.
Roks1983
5 jaren geleden
Quote:
9 minuten geleden
Quote:
15 minuten geleden
Voor 0 mana alle tokens bij iemand uitschakelen is toch absoluut meer dan okay hoor. Er is altijd wel iets nuttigs mee te doen


Moet er wel net iemand een tokendeck spelen en je deze in het spel hebben liggen en hem haste kunnen geven.


Tja, als we in dit forum enkel kaarten bespreken die alleen maar goed zijn zonder enige hulp zijn we snel klaar denk ik . Mijn punt is ook niet dat het een GEWELDIGE kaart is die in ieder deck met wit moet, maar hem 'onspeelbaar' noemen gaat me toch echt te ver.
BuidingMage
5 jaren geleden
Niet super, wel leuk tho. Als je nog een slot open hebt, wit speelt en dit ook maar een beetje helpt in je gameplan (Propaganda, Ghostly Prison-ish decks), zou ik 'm wel spelen.
sibrand
5 jaren geleden
Wat vinden jullie van
?
Dordledum
5 jaren geleden
Leuk speeltje, zeker voor maar , I approve!
goeth78
5 jaren geleden
Heel moeilijk te beoordelen. Ik zie vooral opties in een deck waarin je zelf wilt dat je creatures geblocked worden. Bv. Tajic, Blade of the Legion die je deathtouch hebt gegeven (of zoiets). Dit zorgt ervoor dat probleem creatures van je tegenstander wel moeten gaan aanvallen, anders snoep je ze weg?

Als je hem goed kan laten werken een prachtig Commander kaartje!
LeKrutes
5 jaren geleden
Ben niet echt onder de indruk. Pas na 2 beurten gaat deze echt wat boeiends doen en zelfs dan duurt het lang voordat het interessante voordelen opleverd.
BuidingMage
5 jaren geleden
Naar mijn mening is ie net iets aan de trage kant
RSelen
5 jaren geleden
Het effect vind ik erg leuk en kun je met deathtouch goed bij je zelf gebruiken. Dat je het politiek kan gebruiken om je opponent wat af te zwakken.
Alleen vraag ik me af of deze wel snel genoeg is. Voordat je er echt wat mee kan doen gaat er wel ee beurt of twee voorbij tenzij je tussendoor kunt untappen.

Noeuwe kaart:


Wat vinden jullie hiervan? Het effect vind ik wel leuk. Alleen kun je de eerste ability niet op instant speed gebruiken wat hem wel minder maakt.
Ik twijfel of ik hem in een deck moet doen.
Triskelion88
5 jaren geleden
Magnetic Web wat een toffe kaart kan je leuke plays mee maken.
Ventifact Bottle spells met een fixe manaramp kan je hierdoor wel makkelijker casten maar of het dan de beste kaart hiervoor is.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Magnetic Web: het idee en de flavor is briljant. De uitvoering: ronduit prut. Je moet hem 2x activeren en dan doet het nog bijna niks. Het wordt pas interessant als meerdere creatures zo'n counter hebben, maar dat duurt zooooo lang. Categorie Nutteloos denk ik.

Ventifact Bottle: Je kunt mana overhevelen naar een volgende beurt, en dat kost nog een mana ook. Dit effect kan groen veeeeeel beter, maar buiten groen zijn er niet extreem veel opties. Ik denk dat ik zelf veel liever Gemstone Array speel, ook al betaal je daar 2:1 voor ipv X+1:1. Catagorie Meh denk ik.
Sunitram
5 jaren geleden
Magnetic Web lijkt me wel geinig als je 'm een aantal keer kan untappen (misschien met Filigree Sages en een Grand Architect zodat de mana investering een beetje binnen de perken blijft?), maar op zich doet ie net iets te weinig per beurt. Jammer, want het effect lijkt me super grappig in een val-elkaar-maar-aan-maar-hou-mij-erbuiten deck
Ventifact Bottle is leuk, maar lijdt een beetje onder z'n "volgende beurt moet je deze mana gebruiken" clausule. Ik zie veel nut voor hem in decks met veel kaarten met X in de manacost, maar verder zijn er mana batterijen die makkelijker in de omgang zijn.
StanleyW
5 jaren geleden
Ik speelde Magnetic Web in mijn Jareth, Leonine Titan deck, samen met andere kaarten die creatures dwingt om aan te vallen (Bullwhip, Gideon) zodat Jareth ze dood kan blocken. Ik denk dat ik maar 1 situatie heb gehad waarbij ik genoeg magnet counters hebben kunnen neerleggen om deze ook maar een klein beetje interessant te maken. Maargoed, toen het werkte was het wel hilarisch
n4ppy
5 jaren geleden
De bottle kan leuk zijn als je de counters kan verdubbelen/vermeerderen maar dan nog een gemstone array doet het instant en kan alle kleuren (door elkaar maken) en heeft het zelfde voordeel van verdubbelaars.


robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Ik wilde het vandaag hebben over


En dan niet over hoe goed hij is, want dat is hij, maar over het 'zucht-gehalte' van deze kaart. Wat vinden jullie?
goeth78
5 jaren geleden
Ik vind het zucht gehalte in Commander eigenlijk wel beperkt.

Hij ligt bij ons niet continu op tafel, en als hij ligt wordt hij op een redelijke manier gebruikt.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik was fervent anti-top, maar ben er wel een beetje van teruggekomen. Zeker omdat ik hem niet vaak zie en die mensen er zo prettig mogelijk mee omgaan.

Ik speel hem zelf ook in een van mijn decks, namelijk Mairsil, the Pretender. Daar zit hij er in omdat hij zo cool is als hij exiled is met een cage counter, want dan kun je Mairsil tappen om hem bovenop je deck te leggen, als anti-removal .

Ik zie wel een mogelijkheid dat hij binnenkort weer een stuk meer populair gaat worden, als het Commander 2018: Subjective Reality deck uitkomt dat om topdeck manipulatie draait.
Dordledum
5 jaren geleden
Dat we die nog niet eerder besproken hebben!

Ik vind het een vervelende kaart omdat hij het spel zo ontzettend kan vertragen. Probleem is dat de eerste ability zo vaak geactiveerd kan worden als de speler mana open heeft en dan is het zo vervelend. Elke keer weer: ¨even wachten, ik activeer mijn top!"

En er zijn veel oneindige combo's mee, ook niet leuk.

Diepe zucht wat mij betreft.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top