Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Dordledum
5 jaren geleden
Leuke toevoeging aan elf tribal, ookal gaat dat vaker meer wide dan large.
n4ppy
5 jaren geleden
dit zal al snel een 4/4 zijn als je hem speelt en snel meer. In een elfjes deck denk ik wel een goede keus.

Haunted Cloak, Loxodon Warhammer of Ring of Kalonia er op en gaan
Magicfreak
5 jaren geleden
Dag is al een tijdje op gang, dus vandaag:



Misschien leuk in een mono G dikke beesten deck?
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Nee, is veel te duur. Zeker omdat Roughshod Mentor een creature is en daardoor heel makkelijk removal vangt. Ik zou dan kiezen voor Primal Rage en/of Nylea, God of the Hunt: goedkoper en minder gemakkelijk weg te halen.
 bijgewerkt door DarthosOfMeletis 5 jaren geleden
farden10
5 jaren geleden
Roughshod Mentor heeft teveel betere alternatieven zoals Nylea, God of the Hunt, Aggressive Mammoth, Brawn zou ik allemaal eerder spelen
Sunitram
5 jaren geleden
Er is inderdaad veel beters te krijgen dan deze kaart, maar hij is op zich niet slecht. Dit speel je waarschijnlijk sowieso samen met een hoop andere grote beesten (Mayael the Anima?); dan HOOP je eigenlijk dat deze de removal van je tegenstander mag koppen, want dan zijn je coolere fatties veilig. En ach, anders speel je er een Archetype of Endurance naast
JEV
5 jaren geleden
Nieuwe random kaart van de dag:



Soort van Instant Disrupt Decorum. Lijkt me best leuke plays op kunnen leveren, maar dan moet je wel door iemand echt aangevallen worden. Beetje politieke kaart dus misschien, hoe zorg je dat iemand all out gaat op je?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Niks mis met de Roughshod Mentor, maar er zijn inderdaad betere opties. Maar in een groen dikke-beesten-hard-meppen deck kan een extra bron om trample te geven ook nooit kwaad .

De Gambit is heerlijk. Beetje duur (je moet veel instants spelen om standaard open te houden), maar leuk kaartje met leuke ability
n4ppy
5 jaren geleden
Lees lees.... 1v1 vallen ze niet aan maar liggen ze wel untapped klaar dus dan heb je er niet zoveel meer aan.

Ik denk als je alleen over bent dat het dan uitstel van executie is maar als er meer spelers zijn dan kan dat best leuk uitpakken.
TheRobinros
5 jaren geleden
Naast een Gideon Jura +2 wellicht erg leuk in een 3-player pot. "Alphastrike hem maar voor me. Bedankt!"
Topkaart
LeKrutes
5 jaren geleden
Ik vind het echt een tof kaartje.
nielsvd
5 jaren geleden
Toffe kaart, heb deze al leuke plays zien veroorzaken en misschien nog wel mooiere blikken aan tafel. Helemaal als iemand speelt met extra combat phases
Dordledum
5 jaren geleden
Illusionist's Gambit is geweldig, maar ik heb nog geen deck gehad waar hij echt goed in past dus heb hem nooit gespeeld.
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Nieuwe dag, nieuwe kaart:



Wat vinden jullie?
Triskelion88
5 jaren geleden
erg beperkt je moet wel heel veel doen met het ruilen van permanents om het 2e effect interressant te maken. overige abilities vind ik erg beperkt.
BluezamX
5 jaren geleden
In principe een Hangarback Walker counter, maar daar kan ik betere kaarten voor bedenken. Is speelbaar in budget of tegen een bepaald deck als sideboard kaart, maar te specifiek om vaak goed te zijn denk ik.
Sunitram
5 jaren geleden
De laatste twee keuzes zijn wat beperkt ja, al is de tweede een meer dan prima antwoord op reanimator en andere decks die liever met jouw kaarten spelen.

De eerste ability daarentegen is het dichtste dat je buiten blauw bij een Teleportal met Overload gaat komen, maar dan voor 2 mana! Oh en hij is instant, dus mocht je iemand aan tafel hebben waar iedereen dringend vanaf moet, dan kun je hiermee een tegenstander helpen om door te komen.

Geen staple, maar hij kan hele leuke situaties opleveren
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nooit gespeeld, nooit behoefte aan gehad, nooit tegen me gehad

Kan best hard aankomen soms, maar doet ook denk ik te vaak veel te weinig.
Jeff
5 jaren geleden
Ik heb hem wel eens gespeeld zien worden en eigenlijk altijd voor de 2e modus. Daar vind ik hem niet goed genoeg voor, dan liever Homeward Path spelen ofzo. In mijn ogen niet goed genoeg.
LeKrutes
5 jaren geleden
Ik zou hem spelen voor de eerste abilty. Soort van omgekeerde Bower Passage
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top