Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

JEV
5 jaren geleden
Wel heel erg afhankelijk van de situatie. Als er bij de tegenstanders veel flyers liggen, is het al snel een dooie kaart voor die modus.

Ben wel benieuwd in wat voor decks deze kaart het goed doet. Zedruu the Greathearted heeft al geen .
tor
5 jaren geleden
Quote:
16 minuten geleden
Wel heel erg afhankelijk van de situatie. Als er bij de tegenstanders veel flyers liggen, is het al snel een dooie kaart voor die modus.


Maar dan doet de derde modus wel veel.
StanleyW
5 jaren geleden
Magmatic Chasm speel ik zelf in Lovisa Coldeyes en verricht daar altijd veel werk. Dat deck doet altijd veel damage in de eerste paar beurten maar komt niet meer door zodra men stabiliseert.. en dan is zo'n effect prima om toch door te komen. In snelle Gruul decks zie ik hem daarom wel nuttig zijn.
Magicfreak
5 jaren geleden
Ik zou hem wel overwegen in een commander deck om het feit dat het gewoon altijd handig is flyer removal op je hand te hebben.
n4ppy
5 jaren geleden
Kijk (niet) uit!!



Goede body en ability. Deathtouch om iets groots te slopen en kan zichzelf beschermen.
 bijgewerkt door n4ppy 5 jaren geleden (ka!)
Sunitram
5 jaren geleden
- 4/5 voor 4 mana.
- "Whenever a creature dies..." ability, wat in Golgari kleuren nooit een slecht iets is.
- Kan zichzelf verdedigen met hexproof en deathtouch.

Ik zie letterlijk geen reden om deze niet te spelen
Triskelion88
5 jaren geleden
coole kaart, alleen al vanwege de scry die trigger op een another creature dies de moeite waard.
Jeff
5 jaren geleden
Goed als je zelf véél sacrificed; als generiek value creature in een deck dat zich daar niet zo heel erg mee bezig houdt lijkt hij me erg matig.
Dordledum
5 jaren geleden
Ook in een sac-deck gespeeld. Nuttig!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik vond hem in de praktijk tegenvallen, al lijkt hij alles mee te hebben. Beetje het Spiritmonger effect .
nielsvd
5 jaren geleden
Heb er laatst met mijn Brudiclad, Telchor Engineer deck 10 kopieën van weten te krijgen, toen was deze wel erg lekker . Zeker omdat degene van wie ik deze had gekopieerd een creature met destroy all non-gorgon had liggen
Jeff
5 jaren geleden
Diep scryen kan bijna hetzelfde effect hebben als een tutor; wat dat betreft lijkt deze kaart me aanzienlijk beter dan Spiritmonger. Sure, ze hebben allebei het 'geen evasion' probleem, maar om heel eerlijk te zijn is de reaper geen kaart die ik zou gebruiken voor zijn P/T dus dat is geen probleem. 4 mana betalen voor utility creatures doen we wel vaker, zie Oracle of Mul Daya, dus dat kan ook best. Het enige is dus dat je in mijn ogen zelf er voor moet zorgen dat de eerste trigger vaak gebruikt wordt en dan is hij best goed.
JEV
5 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Goed als je zelf véél sacrificed; als generiek value creature in een deck dat zich daar niet zo heel erg mee bezig houdt lijkt hij me erg matig.


Inderdaad! Kan goed zijn, mits... Deze heeft net als Spiritmongrer nét niet de cut gehaald in m'n Glissa, the Traitor-deck. Een deck dat veel doet met sacrificen en wil graven naar combo's haalt hier meer uit.
Jeff
5 jaren geleden
Ik snap niet zo goed dat we reaper vergelijken met Spiritmonger; de reaper is echt vele malen beter dan Spiritmonger in mijn ogen; niet eens close.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik bedoelde dat meer als: de Monger LIJKT heel goed (6/6 voor 5, meerdere nuttige abilities), maar hij valt toch tegen. De Reaper heeft datzelfde issue. Maar vergeleken met elkaar is de Reaper inderdaad beter dan de Monger.
JEV
5 jaren geleden
Verschilt wel erg per deck, maar het is in het algemeen al appels met peren vergelijken. Spiritmonger overleeft boardwipes voor , wat bij mij het belangrijkste was. Ik denk dat beide kaarten wel last hebben van het mana open moeten houden.
Morph
5 jaren geleden
Had graag gezien dat Reaper of the Wilds Regeneration had in plaats van Hexproof.

Buiten dat lijkt het me een speelbare kaart in een Sacrifice deck.
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Reaper of the Wilds: geen ervaring mee buiten de duel decks Jace bs. Vraska. Desondanks cool creature met body en nuttige abilities.

En om even terug te komen op Gruul Charm: niet heel goed, maar hij kan leuk uit de hoek komen in mijn Ramos-'wacht-daarop-wil-ik-reageren'-deck.
n4ppy
5 jaren geleden

Uit den ouden doosch

Voor de moderne spelert
White spells cost 3 more to cast.
Activated abilities of white enchantments cost 3 more to activate.

Te meta afhankelijk, of leuke ik haat wit kaart?
Eclavyrr
5 jaren geleden
Colorhosers zijn sowieso niet leuk, en deze is niet interessant om dezelfde reden dat een Circle of Protection: Black ook niet goed is: te beperkt, je naait één speler en verpest het spel.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top