Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Het MTG Arena Discussiespot

SceneFizza
2 jaren geleden
Uhmmm, lastig te omschrijven...
Maar het zou kunnen dat die middels een button aan en uit gezet kan worden.
Als je een deck samenstelt tik je kaarten aan, die vervolgens in de rechterkolom worden verzameld.
Onderaan die rechter kolom kan je een button vinden om je speciale kaarten te tonen, tenminste als je die hebt.

Ik denk dat je daar eens kan kijken.

Verder adviseer ik sws, om eens op alle knoppen te drukken, behalve die in de shop.

Ik kom ook nog steeds voor mij nieuwe shortcuts enzo tegen.
 bijgewerkt door SceneFizza 2 jaren geleden (Typfoutje)
AncientOne
2 jaren geleden
Quote:
4 dagen geleden
Kan iemand mij vertellen waar ik mijn aankopen uit de store (aanbiedingen) kan terugvinden bij de deckbuilder??
ik heb al 2 keer een promo kaart aangeschaft maar kan hem nergens meer vinden

"Promo kaarten" als in "Cosmetic"? Bv. een full art versie van een bestaande kaart? Die zie je alleen maar in je verzameling terug als je de normale versie van die kaart hebt!
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Oh ja, dat is wel heel goed om te melden! Als je een cosmetic krijgt, dan heb je daar alleen wat aan als je OOK de kaart bezit of hebt gecraft. Anders kun je er niks mee.
Coolbest0416
2 jaren geleden
Nog actieve spelers hier die een keer samen mtg arena willen spelen?
SceneFizza
1 jaar geleden
Nou nou, die laatste set hakt er wel enorm in bij de brawl afdeling.
Ik speel daar regelmatig wat potjes, omdat er geen commander format is, maar de brawl begint aardig lastig te worden. Ik kom nauwelijks nog relaxte decks tegen.
Eerst was toxrill een afknapper, maar met de nieuwe set is bijna elke legend, uiteraard bij gestaan door de standaard knallers, niet meer te houden.

Ligt het aan mij, of zijn al die nieuwe kaarten gewoon effe wat sterker dan de gemiddelde zeg kaldheim kaart. Ik heb echt het idee dat er steeds meer kaarten komen met veel meer power. Zeker voor de 1op1 potjes brawl.
MarcelN
1 jaar geleden
Geen ervaring mee… maar de powercreep is wel iets waar ik me (al een poosje) zorgen over maak.

In Standard/Brawl knabbelt die powercreep dus misschien al wel aan Kaldheim? Bemoedigende gedachte… hoe lang is het wachten tot een Eternal format begint te roteren?
Crash
1 jaar geleden
Quote:
2 dagen geleden
Nou nou, die laatste set hakt er wel enorm in bij de brawl afdeling.
Ik speel daar regelmatig wat potjes, omdat er geen commander format is, maar de brawl begint aardig lastig te worden. Ik kom nauwelijks nog relaxte decks tegen.
Eerst was toxrill een afknapper, maar met de nieuwe set is bijna elke legend, uiteraard bij gestaan door de standaard knallers, niet meer te houden.

Ligt het aan mij, of zijn al die nieuwe kaarten gewoon effe wat sterker dan de gemiddelde zeg kaldheim kaart. Ik heb echt het idee dat er steeds meer kaarten komen met veel meer power. Zeker voor de 1op1 potjes brawl.


het is meer een soort steen-papier-schaar naar mijn idee?

Ik speel voornamelijk Tovolar, Dire Overlord in brawl online en win tegen de meeste New Capenna decks, maar heb moeite tegen Kaldheim decks zelf.

mijn meeste removal is fight-based, wat blijkbaar minder goed werkt tegen veel-gespeelde Kaldheim dingen maar wel tegen de Capenna commanders (veel van die commanders hebben weinig leven)
maus
1 jaar geleden
Is arena standard (ranked) niet altijd maar 3/4 decks. 2 jaar terug was het dimir mill rogues, orzhov life drain en simic beaters. Je zag niet anders.
bartist
1 jaar geleden
Dat heb ik altijd een probleem gevonden: Arena is geen "gezonde" magic-omgeving
Het moment wat bekend is wat werkt, zul je die decks alleen maar zien. Of het nu standard of brawl is.
Daarom zie ik arena als een manier om te oefenen met denken, niet per sé voor de lol
Dat is dan ook de reden dat ik fan ben van de drafts: Het speelveld is soort van gelijk, je weet waar je aan begint.


Ik heb vaak genoeg nieuwe decks proberen te maken omdat ik (a la goldfish) probeer kaarten te laten werken. Maar probeer je deck maar eens te laten werken als je alleen maar tegen de topdecks van standard moet boxen om uberhaupt tot het testen te komen :/
Ik ben van de jank, jank werkt niet op arena. De Standard Shake-up is een goede poging, maar heeft je jank-deck kaarten die op de lijst van niet-toegestane-kaarten staat dan heb je alsnog pech.

Oh, en for the love of god: kunnen ze stoppen met Alchemy te forceren? ik had een keer een deck gemaakt die gewoon standard legal was, maar omdat ik niet gezegd had dat ik standard wil spelen had de app een alchemy-versie van een kaart erin gestopt. Ik was erg verrast toen ik dat deck ineens niet kon spelen, met eigenlijk geen idee waarom
[/rant]
 bijgewerkt door bartist 1 jaar geleden (.)
Gideon1544
1 jaar geleden
Ik heb twee verse mtg codes uit mn pre-release doosjes, maar arena zegt dat je al gebruikt zijn.
Maak lk toevallig een veel gemaakte fout?

Want het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand ze beide al geraden heeft.
SceneFizza
1 jaar geleden
Quote:
4 uren geleden
Ik heb twee verse mtg codes uit mn pre-release doosjes, maar arena zegt dat je al gebruikt zijn.
Maak lk toevallig een veel gemaakte fout?

Want het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand ze beide al geraden heeft.


Dat kan aan een paar dingen liggen.
- je hebt al eerder een code gebruikt van dezelfde release ofwel serie
- de codes zijn beperkt geldig en je bent te laat met het verzilveren
- een bug of some kind
 bijgewerkt door SceneFizza 1 jaar geleden (Toevoeging)
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Je kunt per serie maar 1 prereleasecode gebruiken.
Gideon1544
1 jaar geleden
Ah, dat verklaart een hele hoop
Balen zeg, lk had echt al zin om ze virtueel open te scheuren.

Bedankt voor jullie antwoorden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top