Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Three Card League Week 2

Twigwalker
4 jaren geleden
Ik ben ook weer van de partij
Rody
4 jaren geleden
Vandaag de laatste dag om je decks in te sturen voor de 3 Card League!

Vergeet niet dat mee doen ook al leuk is ook al is je deck misschien niet de sterkste, het is sowieso al tof om te zien wat iedereen heeft verzonnen
PrimeAvatar
4 jaren geleden
Ik stuur vandaag ook nog mijn creatie in; ik ben nog aan het brainstormen.
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
Ik stuur vandaag ook nog mijn creatie in; ik ben nog aan het brainstormen.


Brainstorm werkt niet, je kan geen kaarten pakken
TheRobinros
4 jaren geleden
Brainstorm werkt prima, je kan alleen geen kaarten pakken!
Nissa333
4 jaren geleden
Je zou dan wel iets met Miracle kunnen proberen, maar ik denk dat daar ook niet veel spannends tussen zit
TheRobinros
4 jaren geleden
Ook omdat het best wel een klus is om de kaart die bovenop je deck ligt weer op hand te krijgen, laat staan te miraclen
BluezamX
4 jaren geleden
Zeker aangezien je geen kaarten kan pakken, ook niet als ze er liggen
Thedouwegames
4 jaren geleden
Aangezien de deadline inmiddels voorbij is. Jullie beseffen hier wat ik heb uitgedokterd om in te sturen
 bijgewerkt door Thedouwegames 4 jaren geleden
thijmen2006h
4 jaren geleden
Kan je het hele potje geen kaarten pakken of verlies je niet als je een kaart pakt zonder kaarten in je libery?
Nissa333
4 jaren geleden
Quote:
56 minuten geleden
Kan je het hele potje geen kaarten pakken of verlies je niet als je een kaart pakt zonder kaarten in je libery?


Op de eerste pagina van dit forum gesprek/onderwerp staat alles uitgelegd
Thedouwegames
4 jaren geleden
Alles waar je draw a card ziet staat er: do nothing.
AncientOne
4 jaren geleden
Kom maar op met die spreadsheet!
AncientOne
4 jaren geleden
?
Ben benieuwd...
 bijgewerkt door AncientOne 4 jaren geleden
Rody
4 jaren geleden
De spreadsheet staat online:

Three Card League week 2 Spreadsheet

Succes allemaal met invullen. Je hebt tot vrijdag te tijd om je scoren in te vullen. Daarna starten we met de Three Card League 3!
Twigwalker
4 jaren geleden
Top! Heb hem ingevuld, interessante decks zaten er weer tussen. Ben wel benieuwd wat het idee van je deck was BluezamX
 bijgewerkt door Twigwalker 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Ik wilde zo veel mogelijk gelijkspellen halen Twigwalker! Al werd dat lastig door de Dryad Arbors. Daar ga ik iets nieuws op moeten verzinnen...

Ik had achteraf beter Karakas, Force of Will en >blauwe kaart< kunnen runnen. Dat had me 1 gelijkspel meer opgelopen tegen Thrun. Maar ach, snel weer brewen voor de volgende keer!
TheRobinros
4 jaren geleden
Inderdaad, ik zat ook al te kijken naar BluezamX, met een prachtig deck dat niet kan winnen!
 bijgewerkt door TheRobinros 4 jaren geleden
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Ik wilde zo veel mogelijk gelijkspellen halen Twigwalker! Al werd dat lastig door de Dryad Arbors. Daar ga ik iets nieuws op moeten verzinnen...

Ik had achteraf beter Karakas, Force of Will en >blauwe kaart< kunnen runnen. Dat had me 1 gelijkspel meer opgelopen tegen Thrun. Maar ach, snel weer brewen voor de volgende keer!


Tegen Thrun had Karakas niet geholpen toch omdat hij Hexproof heeft Ik denk dat je deze ronde wel 'gewonnen' hebt en inderdaad de meeste draws behaald hebt
 bijgewerkt door Twigwalker 4 jaren geleden
LeKrutes
4 jaren geleden
Van de week eens invullen.
Wat een hoop Black Lotus, Channel, Emrakul, the Aeons Torn decks.
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 92 posts
  • Laatste post Sogeking 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Rody 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top