Three Card League Week 5

Vivien879
3 jaren geleden
Quote:
12 uren geleden
Note to self: The Rack is een topkaart als je hem wat hulp geeft, als je niets forceert dan win je niet...
Well, dat heet vallen en opstaan


Daar sluit ik me helemaal bij aan XD had geen force spike erbij moeten doen
 bijgewerkt door Vivien879 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik zag dat Lekrutes 0 punten had ingevuld tegen Flut123, maar volgens mij zijn het twee draws. Lekrutes speelt Dryad Arbor, Simian Spirit Guide, Artifact Blast en Flut speelt Mountain, Goblin Lackey, Krenko, Mob Boss. Volgens mij als Lekrutes in zijn eerste beurt de Arbor speelt kan die de Lackey blocken zodat Krenko nooit het spel haalt. Ik pas de score ook alvast aan, maar ter info hier dus
Rody
3 jaren geleden
Ik probeer elke week mijn madness / discard deck te laten werken maar tot nu toe weinig succes. Het is erg moeilijk om te winnen als je niet begint. Ik had ook meer Emrakul, the Aeons Torn en Lupine Prototype verwacht deze week, waardoor nu mijn Big Game Hunter niet zo goed is helaas. Het viel te proberen . Artifact Blast blijkt de perfecte counter aangezien zoveel mensen gebruik maken van Black Lotus.
 bijgewerkt door Rody 3 jaren geleden
LeKrutes
3 jaren geleden
Thx Magnus had daar inderdaad niet aan gedacht. Kan natuurlijk ook gewoon blokken .

Artifact Blast is wel een all star in deze league. Tegen lupine decks doet artifact blast niks. Waar ik vooral naar op zoek was is een deck waar ik wat kan als ik niet begin. Had wel vermoeden dat er veel Channel decks zouden zijn nu Force of Will banned is.
 bijgewerkt door LeKrutes 3 jaren geleden
Stalkative
3 jaren geleden
Ik vind het wel grappig dat ik als enige 6 punten heb gehaald tegen het Artifact Blast deck, terwijl mijn deck het verder helemaal niet zo goed doet
TheRobinros
3 jaren geleden
Ik vind het ook wel mooi dat de keuze van mijn landje ervoor heeft gezorgd dat ik niet verlies van het Artifact Blast-deck en ook dat mijn 4 mana 2/2 net aan kan traden met de 1 mana 3/3, Old-Growth Dryads
kolonelnick
3 jaren geleden
Sogeking jij zegt dat jij twee keer wint, maar wij drawen beide games, jouw Thalia, Guardian of Thraben is namelijk legendary en ik speel Karakas. ik kan dus altijd jouw thalia bouncen voor deze mij aan kan vallen. vandaar de draw!
LeKrutes
3 jaren geleden
Je merkt gewoon dat alles heel erg meta afhankelijk is. Als niemand Black Lotus of juist de Lupine Prototype deck speelt dan doet Artifact Blast niks.
AncientOne
3 jaren geleden
Quote:
3 dagen geleden
Quote:
4 dagen geleden
Inzending is ingestuurd!

@Rody: Er staat dat de deadline 31 mei is, moet dat niet 24 zijn?


Dat klopt, gelijk even aangepast.

De deadline is dus vandaag, dus heb je nog geen deck ingestuurd? Dan is vandaag de laatste kans!


Voortaan graag wat eerder duidelijkheid hierover (of meer nauwkeurigheid!), nu heb ik hem gemist...
 bijgewerkt door AncientOne 3 jaren geleden
Sogeking
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Sogeking jij zegt dat jij twee keer wint, maar wij drawen beide games, jouw Thalia, Guardian of Thraben is namelijk legendary en ik speel Karakas. ik kan dus altijd jouw thalia bouncen voor deze mij aan kan vallen. vandaar de draw!


Klopt! was even vergeten dat mijn Thalia zelf ook legendary is! Ik heb het aangepast!
RobertL
3 jaren geleden
Ik kom tegen Thijmen2006 en TheRobinRos op een andere aantal punten uit.

Tegen Thijmen2006:
Als Thijmen begint en Damping Sphere neerlegt, kan ik Nether Spirit gewoon in het spel krijgen en daarmee oneindig de Old-Growth Dryads blocken, waardoor het een draw wordt en de match 4-1 in punten.

Tegen TheRobinRos:
Als Robin begint, kan hij de eerste beurt als eerste 2 damage doen. Omdat hij dan voor staat in de damage race, kan ik die game nooit meer winnen en wordt het volgens mij een draw en de match 4-1 in punten.
LeKrutes
3 jaren geleden
Is deze 3 card league nu afgerond?
thijmen2006h
3 jaren geleden
Quote:
4 dagen geleden
Ik kom tegen Thijmen2006 en TheRobinRos op een andere aantal punten uit.

Tegen Thijmen2006:
Als Thijmen begint en Damping Sphere neerlegt, kan ik Nether Spirit gewoon in het spel krijgen en daarmee oneindig de Old-Growth Dryads blocken, waardoor het een draw wordt en de match 4-1 in punten.

Tegen TheRobinRos:
Als Robin begint, kan hij de eerste beurt als eerste 2 damage doen. Omdat hij dan voor staat in de damage race, kan ik die game nooit meer winnen en wordt het volgens mij een draw en de match 4-1 in punten.

Dat klopt. Ik heb het aangepast.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Als ik een voorstel mag doen voor ban(s) voor de komende league, dan zeg ik Black Lotus, Lion's Eye Diamond, en Channel. Volgens mij gaan we dan meer weg van de bizarre combo's met bizarre kaarten
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
13 minuten geleden
Als ik een voorstel mag doen voor ban(s) voor de komende league, dan zeg ik Black Lotus, Lion's Eye Diamond, en Channel. Volgens mij gaan we dan meer weg van de bizarre combo's met bizarre kaarten

Mee eens! Meer originaliteit, meer beter!
Rody
3 jaren geleden
De Three Card League is inderdaad afgerond. Door drukte de laatste tijd was het er even bij in geschoten om de uitslag te posten.

Gefeleliciteerd LeKrutes met jouw winnende combinate van Dryad Arbor, Simian Spirit Guide en Artifact Blast! Ik ga contact met je opnemen over jouw gewonnen prijs.

Helaas komt er aan alle goeie dingen weer een eind. We hebben zeker de afgelopen 10 weken veer plezier gehad met het maken van een 3 kaarten decks en de strijd aan gaan met de andere decks. Veel originaliteit gezien en bijzondere combinaties! Jammer genoeg loopt het aantal deelnemers iedere week steeds meer terug. Voorlopig stopt de Three Card League maar dat betekent niet dat deze voor altijd wegblijft. De volgende editie zal zeker leren van deze editie en alle verbeterpunten tot nu toe meenemen

Iedereen die mee heeft gedaan: bedankt!
 bijgewerkt door Rody 3 jaren geleden
LeKrutes
3 jaren geleden
,

Zal ook bij de volgende three card league weer aanwezig zijn.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Dank voor het hosten, Rody!
AncientOne
3 jaren geleden
Jammer dat er aan alle leuke dingen een eind komt, zelfs aan de Three Card League...
Maar bedankt voor het organiseren!
 bijgewerkt door AncientOne 3 jaren geleden
Twigwalker
3 jaren geleden
Zeker bedankt Rody en alle deelnemers natuurlijk ook bedankt. LeKrutes gefeliciteerd
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 57 posts
  • Laatste post Twigwalker 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Rody 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top