Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[2XM] Double Masters

RSelen
3 jaren geleden
Dat denk ik ook wel, dat die prijzig worden. Aan de andere kant lijkt het me wel een leuk product. Ben benieuwd welke kaarten een reprint krijgen.
Twigwalker
3 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Kaalia of the Vast en Mana Crypt krijgen reprints met alternate arts


MarcelN
3 jaren geleden
Ik zal hieromtrent wel wat tegengas gaan krijgen, maar ik word niet heel enthousiast over de kant waarop de art gaat... die Comicbook stijl vind ik totaal niet passen bij MtG.. hopelijk blijft dat bij de duurdere “collectors” edities van kaarten. Zelfde geldt voor die thema edities van kaarten (Godzilla)... Ik heb het gevoel dat Magic dat helemaal niet nodig heeft.
Eclavyrr
3 jaren geleden
Hey Marcel,
ik ben het eigenlijk wel met je eens. De Godzilla kaarten voelen voor mij meer als een gimmick aan dan echte speelkaarten en de alternative art van zowel 2XM als Ikoria vind ik echt niet bij MtG passen. Ik vind die van 2XM zelfs lelijk (ik houd niet van het stylistische van Ikoria, maar daar valt nog eventueel wat voor te zeggen). Eldraine ging ook nog wel, omdat dit qua art bij de set paste, maar de huidige alternative art vind ik niks. Atraxa ziet er nog wel ok uit, maar de rest van deze kaarten spreekt mij voor geen meter aan. De kaalia art is zelfs ronduit lelijk en doet een afbreuk aan de originele art.
 bijgewerkt door Eclavyrr 3 jaren geleden
BluezamX
3 jaren geleden
Niet alle alternate arts zijn even geslaagd, maar Wizards gaat niet zomaar de originele stijl van Magic kaarten veranderen. Het zijn puur alternatieven, bedoeld voor de mensen die het wel appreciëren en wellicht hierom Magic gaan spelen / meer verzamelen.
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
TheRobinros
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik zal hieromtrent wel wat tegengas gaan krijgen, maar ik word niet heel enthousiast over de kant waarop de art gaat... die Comicbook stijl vind ik totaal niet passen bij MtG.. hopelijk blijft dat bij de duurdere “collectors” edities van kaarten. Zelfde geldt voor die thema edities van kaarten (Godzilla)... Ik heb het gevoel dat Magic dat helemaal niet nodig heeft.

Ik dacht dat ik de enige was met deze mening, maar ik ben het roerend met je eens. Ik vond de glas-in-lood War of the Spark walkers stylistisch een cool idee, maar erg slecht uitgevoerd en sindsdien is het eigenlijk bergafwaarts gegaan imo, met de Godzilla-kaarten als dieptepunt.
MarcelN
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Niet alle alternate arts zijn even geslaagd, maar Wizards gaat niet zomaar de originele stijl van Magic kaarten veranderen. Het zijn puur alternatieven, bedoeld voor de mensen die het wel appreciëren en wellicht hierom Magic gaan spelen / meer verzamelen.


Dat begrijp ik. Maar ik hoop dat t dus bij alternatieven zal blijven.

Als je kijkt hoe magic begon qua art is er een evolutie te zien en ik hoop echt dat het dus niet in de richting van de Doubling Season / Blightsteel Colossus evolueert die in dit draadje staan...
 bijgewerkt door MarcelN 3 jaren geleden
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
Dat begrijp ik. Maar ik hoop dat t dus bij alternatieven zal blijven.

Als je kijkt hoe magic begon qua art is er een evolutie te zien en ik hoop echt dat het dus niet in de richting van de Doubling Season / Blightsteel Colossus evolueert die in dit draadje staan...


Fair point! Ik verwacht het niet, maar ben het met je eens, en ik zou het ook zonde vinden als uiteindelijk alles in Seb McKinnon / Godzilla / Anime art wordt. Nog steeds verwacht ik van niet, maar er is zeker een mogelijkheid.
Eclavyrr
3 jaren geleden
Ik ben een ontzettende anime nerd, maar zelfs ik kan dat niet waarderen op een magic kaart. Het past er gewoon niet bij. Kijk een enkele uitzondering of een promo daar gelaten is prima, en kan soms best gaaf zijn, maar daarbuiten hoeft het van mij niet in de reguliere sets te zitten.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Quote:
51 minuten geleden
Quote:
3 uren geleden
Ik zal hieromtrent wel wat tegengas gaan krijgen, maar ik word niet heel enthousiast over de kant waarop de art gaat... die Comicbook stijl vind ik totaal niet passen bij MtG.. hopelijk blijft dat bij de duurdere “collectors” edities van kaarten. Zelfde geldt voor die thema edities van kaarten (Godzilla)... Ik heb het gevoel dat Magic dat helemaal niet nodig heeft.

Ik dacht dat ik de enige was met deze mening, maar ik ben het roerend met je eens. Ik vond de glas-in-lood War of the Spark walkers stylistisch een cool idee, maar erg slecht uitgevoerd en sindsdien is het eigenlijk bergafwaarts gegaan imo, met de Godzilla-kaarten als dieptepunt.
Fijn dat het nu een dieptepunt is! Kan het alleen maar omhoog gaan

Ik heb er geen enkel probleem mee. Vind het op zich wel cool, maar voel me er ook niet heel erg door aangetrokken. En het is allemaal extra, dus als je niet wil, dan doe je het gewoon niet .
MarcelN
3 jaren geleden
Quote:
52 minuten geleden
Quote:
1 uur geleden
Dat begrijp ik. Maar ik hoop dat t dus bij alternatieven zal blijven.

Als je kijkt hoe magic begon qua art is er een evolutie te zien en ik hoop echt dat het dus niet in de richting van de Doubling Season / Blightsteel Colossus evolueert die in dit draadje staan...


Fair point! Ik verwacht het niet, maar ben het met je eens, en ik zou het ook zonde vinden als uiteindelijk alles in Seb McKinnon / Godzilla / Anime art wordt. Nog steeds verwacht ik van niet, maar er is zeker een mogelijkheid.


Haha!! En zo valt er dus over smaak niet te twisten... xD Als er 1 artist is die ik er met kop en schouders bovenuit vind steken is het Seb McKinnon. Herkenbare en eigenzinnige stijl en heerlijk duister.
Twigwalker
3 jaren geleden
Ik vind de Showcase art van Throne of Eldraine en Ikoria heel gaaf! Ik vond Theros persoonlijk minder, maar alsnog heel goed bij de set passen. Daarnaast vind ik bijvoorbeeld de Kaalia juist veel meer op oude magic art lijken en niet op de comic stijl van Ikoria

Godzilla heb ik nooit wat mee gehad, maar ik vind het wel toffe promo's. Daarnaast bied het leuke mogelijkheden tot meer Pop culture in Magic. Ik zou Star Wars of Lord of the Rings art best gaaf vinden bijvoorbeeld op wat promo's!
Rody
3 jaren geleden
Vroeger had je ook al comic style Magic kaarten. Een van m'n favorieten:


En een andere hele toffe:


Gijsneus
3 jaren geleden
Ok, ik ben het roerend eens met de haters maar dit zou best eens onderdeel kunnen zijn van de mtg art evolutie.

Zelf stopte ik na het eerste mirrodinblock omdat die nieuwe border mij niet aan stond want de artifacts waren niet bruin meer. Dit kwam ik pas bij de eerste Zendikar te boven.

Met de komst van het dualdeck Jace vs. Chandra klaagde ik opnieuw. Anime op een magickaart, weg ermee!

Toen de expeditions kwamen was ik weer negatief, vond vrijwel alle art niet mooi en vond dat het boosterbox kopen meer schatgraven was geworden. De komst van die invocations in Amonkhet versterkten dit (Sjonge, wat vind ik die dingen lelijk en onleesbaar!).

Weer veranderde de border maar dit keer besefte ik ook dat ik een oude zeur was geworden (of al een tijdje was eigenlijk).

Nee, ik vind het niet mooi maar ik vermoed dat dit onderdeel is van de mtg art evolutie. We zullen zien wat voor veranderingen er nog meer gaan komen...

Blij word ik als ik naar een oude Stasis kijk.
 bijgewerkt door Gijsneus 3 jaren geleden
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
30 minuten geleden
Ik vind de Showcase art van Throne of Eldraine en Ikoria heel gaaf! Ik vond Theros persoonlijk minder, maar alsnog heel goed bij de set passen. Daarnaast vind ik bijvoorbeeld de Kaalia juist veel meer op oude magic art lijken en niet op de comic stijl van Ikoria

Godzilla heb ik nooit wat mee gehad, maar ik vind het wel toffe promo's. Daarnaast bied het leuke mogelijkheden tot meer Pop culture in Magic. Ik zou Star Wars of Lord of the Rings art best gaaf vinden bijvoorbeeld op wat promo's!


Hey dat is een mooie! Game of Thrones (Al hebben we natuurlijk Giver of Runes en Bastion Protector al) zou ook mooi zijn. Of Akira Toriyama art
AncientOne
3 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
Vroeger had je ook al comic style Magic kaarten.
(…)

En bv. :

en eigen de meeste kaarten die geïllustreerd zijn door Phil en/of Kaja Foglio...
 bijgewerkt door AncientOne 3 jaren geleden
BluezamX
3 jaren geleden
Zag op Reddit voorbij komen de Amazon een prijs indicatie heeft van 16,30 per booster. Maar ja, door de dubbele rare en foil heb je effectief 2 boosters in 1 voor alles behalve Draft.
LeKrutes
3 jaren geleden
Het is dus ook de dubbele waarde van een booster.

Boosters zijn ongeveer 3 tot 4 euro.
Als je een rare zou hebben zou hij 8 euro + zijn. Nu is het dus waarschijnlijk 16 euro +.

Qua art vooral de mana crypt heb ik helemaal niks. Vind blightsteel wel cool. Maar daar is ook alles mee gezegt.
Dordledum
3 jaren geleden
Ik vind deze alternate arts op zich wel stoer. Was geen fan van de Godzilla's, maar daar was vast wel weer een doelgroep voor. Ben zelf alleen geen fan van borderless of full art kaarten. Ik heb liever een herkenbaar frame waardoor ik direct zie: dat is een Magic kaart.
Blizzardfox
3 jaren geleden
Ik hoop dat ze kaarten gaan reprinten die te lang, niet meer geprint zijn en ook foil te duur zijn op dit moment.
Simpele voorbeelden zijn al:
Ponder
Preordain
Merchant Scroll

Mijn wens is: Force of Will... maar die kan ik op me buik schrijven. (Ze verraste me in tijd wel met Mana Drain, Fierce Guardianship en Force of Negation.)

Kaarten zoals Dark Confidant, Stoneforge Mystic, Selvala, Heart of the Wilds verwacht ik wel te zien. Tutos lijkt me niet door de Judge Promos, en Fetches ook niet door de enorme prijs.

Dus ben benieuwd! Hopelijk doen ze niks doms, hebben ze vaker gedaan.....
 bijgewerkt door Blizzardfox 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top