Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DOM] Dominaria

MagnusMagicus
6 jaren geleden
Belzenbok, de 4e en laatste demon die Liliana moet verslaan, heeft alle (alle? jep!) zwarte groeperingen op Dominaria overgenomen en is druk bezig met de geschiedenis te herschrijven dat hij er altijd al geweest is en de oorzaak is van alles evil.

In deze flavortekst worden de leiders van diverse zwarte instanties genoemd. Dit komt uit sets van Tempest tot Fallen Empires en van Odeyssey tot Legions.




 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
Skywise
6 jaren geleden
Meer spoilers van vandaag, sommigen waren al bekend van de leak laatst (zoals Teferi en de Mox)










 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
MarcelN
6 jaren geleden
Weatherlight!! Oh Yes baby!! en die legendaries, Crovax part deux, nog meer nazaat van Gerrard, en een nieuwe ship’s Caretaker!! (Angelic klusjesvrouw, awesome)

Och och.. Color me tickled!!

Ik ben benieuwd welke throwback er komt naar Squee en Thangarth!!
 bijgewerkt door MarcelN 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Die Jhoira! Me love
n4ppy
6 jaren geleden
Is er een reden dat de legendary planeswalkers niet in een legendary frame staan?
Skywise
6 jaren geleden
Nog een drietal spoilers:





 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
Magicfreak
6 jaren geleden
Quote:
9 uur geleden
Is er een reden dat de legendary planeswalkers niet in een legendary frame staan?


Ja, planeswalkers zouden niet dat frame krijgen, omdat ze vrij recent al een nieuwe look hadden gekregen volgensmij
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Niet recent een nieuwe look, maar het Planeswalker frame is al anders en opvallend genoeg, plus het was niet altijd handig omdat de art van planeswalkers soms uit de artbox komt.
Sunitram
6 jaren geleden
Is het raar dat, van al het prachtigs dat deze set ons brengt, ik er nog het meest naar uitkijk om een Commander deck te gaan bouwen rondom [k]Raff Capashen[/k]? Even aan 't eind van je tegenstander's beurt wat manastenen inflashen, zodat je in je eigen beurt met het grotere spellwork aan de slag kan, lijkt me allerminst vervelend
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Mee eens, die "tickled my fancy" zeker ook . Hoewel ik ook vind dat ik moet uitzoeken wat voor deck er met Arvad the Cursed te maken is

Ik denk namelijk dat hij zeker wel een hond heeft, en dat dat wellicht Isamaru, Hound of Konda is
Skywise
6 jaren geleden
Spoilers



Teshar, Ancestor's Apostle
Legendary Creature - Bird Cleric
Flying
Whenever you cast a historic spell, return target creature card with converted mana cost 3 or less from your graveyard to the battlefield. (Artifacts, legendaries, and Sagas are historic.)


 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
Binxen
6 jaren geleden
Geniale flavortekst bij Squee
 bijgewerkt door Binxen 6 jaren geleden
Skywise
6 jaren geleden
Nog drie spoilers, afkomstig van Polygon:





En deze, al bekend van de leak, nu bevestigd als rare:

Territorial Allosaurus
2GG
Creature - Dinosaur
Kicker 2G (You may pay an additional 2G as you cast this spell.)
When Territorial Allosaurus enters the battlefield, if it was kicked, it fights another target creature.
 bijgewerkt door Skywise 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Ik vind dat nieuwe legendary frame wel heel mooi geloof ik, leuke merfolk ook.
LeKrutes
6 jaren geleden
Die tatyova is ook wel een leuke kaart voor ramp deck. Lekker kaarten rapen. Nog een uncommon ook.

Vulduk ook vet, soort van. Betere Kemba, Kha Regent waar je niet de hele beurt op. Hoeft te wachten.

Belzenlok ziet er ook wel vet uit gaat zeker een plekje vinden in bepaalde decks.


@magnus.
Zit ook te twijvelen over Arvad. Ik wil. Graag nog leuk niet lifegain gerelateerd zwart wit deck. Maar twijfel nog.


Verder is raff inderdaad wel lache.
Skywise
6 jaren geleden
Drukke dag qua spoilers!





 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
MarcelN
6 jaren geleden
Nice hoor.. Serra Angel! Zou Sengir Vampire ook een rentree maken??
Skywise
6 jaren geleden
Nog twee:

 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Yawgmoth's Vile Offering is awesome!

Yawgmoth is awesome!

Yawgmoth!
RadioDragon
6 jaren geleden
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top