Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DOM] Dominaria

rwernsen
6 jaren geleden
Toffe set. Ik heb er zin in
n4ppy
6 jaren geleden
Pfff het voelt alsof je drie sets tegelijk krijgt Wat een hoop leuks!!
Morph
6 jaren geleden
Er zitten wel erg veel goede Commander kaarten in deze set.

Lijkt erop dat ze deze set echt voor een speciale doelgroep hebben gemaakt, iedereen die rond de 33-40 is, is begonnen rond de tijd dat alles nog in Dominaria afspeelde. En nu veel Commander speelt (en dus ook geld voor een hobby heeft. )
bartist
6 jaren geleden



Deze kaart gaat gegarandeerd m'n The Ur-Dragon EDH in!




Was niet van plan om aan Pauper Commander te beginnen... maar deze ziet er wel leuk uit!

(als er kaarten tussen zitten die al geleaked waren: ik heb de leaks niet gevolgd)
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
kolonelnick
6 jaren geleden
Die dauntless bodyguard is gewoon bijna een kaart die ik ooit voor een custom set designed heb bijna twee jaar geleden xD leuk om te zien dat je soms ideeën kan hebben en wizards deze daadwerkelijk ook zelf maakt.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Quote:
50 minuten geleden
Er zitten wel erg veel goede Commander kaarten in deze set.

Lijkt erop dat ze deze set echt voor een speciale doelgroep hebben gemaakt, iedereen die rond de 33-40 is, is begonnen rond de tijd dat alles nog in Dominaria afspeelde. En nu veel Commander speelt (en dus ook geld voor een hobby heeft. )


Dat is wel de doelgroep waar deze set het meeste bij resoneert, maar niet de enige hoor .

Kijk, je hoeft helemaal niks van het oude verhaal te weten om dit een leuke set te vinden. De actieve personages zijn allemaal nieuw, alleen soms afstammelingen van of vergelijkbaar met oude karakters. Ok, en een paar immortals, maar ja .

En hoe meer je de oude Dominaria sets hebt meegemaakt, des te meer herken je. En het thema is legendary, wat natuurlijk enorm inspeelt op Commander, maar ook zonder Commander kun je er leuke dingen mee doen.
koffiemelk
6 jaren geleden
Ohh man wat een heerlijke kaarten komen er allemaal voorbij, zowel legendary als non-legendary.
Allemaal dingen waar mijn hoofd meteen alle kanten op schiet voor Commander ideeën.

En die Yawgmoths Vile Offering.. Pfff heerlijk!
robbertvanderkleij
6 jaren geleden
Zo... de eerste kaart gezien die ik MOET hebben (Naban )
Vette set wordt het wel hoor
Skywise
6 jaren geleden
Een paar spoilers:





Plus, Memorial Cycle:






 bijgewerkt door Skywise 6 jaren geleden
RadioDragon
6 jaren geleden
Muldrotha's artwork maakt het voor mij een nog coolere kaart! Ik kan niet wachten om hier een edh deck mee te maken.
LeKrutes
6 jaren geleden
Quote:
3 uur geleden
Muldrotha's artwork maakt het voor mij een nog coolere kaart! Ik kan niet wachten om hier een edh deck mee te maken.


dit lijk mij ook vet. Kun je ook alle kanten mee op dat maakt hem ook mooi.

De Memorial landjes zijn op zich ook wel cool. Vele gaan vast wel plekje vinden in bepaalde decks.
nederland439
6 jaren geleden
Volgens mij ben ik een van de weinige die nog niet erg onder de indruk is van de spoilers voor deze set. Vind het allemaal een beetje over de top met al die legendaries. Enige kaart waar ik tot nu toe echt interesse in heb is [k]Damping Sphere[/k], maar deze is nog niet officieel gespoild. Maar goed, zolang het een leuke set is om de te draften ben ik tevreden. Dit weten we toch pas als ook alle commons gespoild zijn. Ben wel benieuwd hoeveel artifacts en andere historic spells op common zitten. Vind het in ieder geval wel tof dat men kicker als ability heeft toegevoegd. Geeft late-game toch weer meer opties en dus meer waarde aan deze kaarten.
Dordledum
6 jaren geleden
Karona, False God op Memorial to War, is die witte Memorial Gerrard Capashen?

Wie zijn de rest? Urza en Mishra op de zwarte?

Ohja: Gilded Lotus reprint!!!!!!
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
kolonelnick
6 jaren geleden
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/card-preview/memorializing-dominaria-2018-04-04

Wizards heeft dit artikel uitgebracht over de memorials en wie er op staan
Blasty
6 jaren geleden
Quote:
12 uur geleden
Karona, False God op Memorial to War, is die witte Memorial Gerrard Capashen?

Wie zijn de rest? Urza en Mishra op de zwarte?

Ohja: Gilded Lotus reprint!!!!!!


Op de Memorial to Folly zie ik duidelijk de art van Mind Over Matter

Ik gok dat Eladamri op de groene staat, de art komt me bekend voor maar kan de kaart niet vinden...
 bijgewerkt door Blasty 6 jaren geleden
bartist
6 jaren geleden
Goed, wat kaarten die ik nog niet voorbij heb zien komen:







Gilded Lotus reprint! Misschien word die dan betaalbaar.


Two-Headed Giant
Creature - Giant Warrior
Whenever Two-Headed Giant attacks, flip two coins. If both are heads, gain double strike until end of turn. If both are tails, gain menace until end of turn.


Over deze kaart wil ik het ff hebben. Dit is iets wat in mijn ogen sommige commanders echt over de top kan maken. Als ik hem uit een booster haal, dan verdwijnt hij sowieso in m'n Narset, Enlightened Master (die ook Sigarda's Aid bevat) voor de cEDH potjes.
Maar ook buiten voltron taktieken zijn er volgens mij genoeg legendaries die hier enorm misbruik van kunnen maken als de mana beschikbaar is.
rwernsen
6 jaren geleden
Voor [k]Helm of the Host[/k] heb je niks extra's nodig binnen commander. Ik wil bijna alle commanders graag kopiëren in een token. Nog veel fijner dan een Blade of Selves!
LeKrutes
6 jaren geleden
De token verdwijnt ook niet he.
robbertvanderkleij
6 jaren geleden
Ik denk dat de helm wel heel leuk gaat vinden , daarnaast denk ik dat dit misschien ook nog wel leuk vindt...
Morph
6 jaren geleden
Ik snap dat deze heel goed kan zijn....Maar mana is wel veel.

Wel cool dat het token niet verdwijnt "at the end of turn"
Lekker Populaten
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top